Ystävänpäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sotis
  • Aloitettu Aloitettu
Taas lähestyy tuo ihanainen rakkauden päivä :haart:

Mutta toisaalta se ei olekkaan niin ihana, kun mielikuvituksettomana pitää keksiä itselle ja avopuolisolle jotain romanttista.
Eli miten ootti ite viettänyt yp:tä? Mitä erikoista tahi romanttista ootte saaneet aikaseksi?

Ideoita kaivataan ainaisen riidan välttämiseksi, ja 14.2-päivän kirouksen poistamiseksi :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan vitun turha päivä. Minä en edes muistais koko päivää, ellei siitä sais kuulla jokaisesti tuutista maan päällä. Poikaystävä tuskin ostaa mulle sydämiä (enkä niitä kaipaakaan..) enkä minä jaksa sille mitään ostella.

Kiitos joo poistakaa tuo päivä.

Ihan vitun turha päivä. Minä en edes muistais koko päivää, ellei siitä sais kuulla jokaisesti tuutista maan päällä. Poikaystävä tuskin ostaa mulle sydämiä (enkä niitä kaipaakaan..) enkä minä jaksa sille mitään ostella.

Sama.

Sielunsisko :thumbs:

Ystävänpäivä muistuttaa mua lähinnä vanhempien hääpäivästä.

meen baariin etsiin sitä elämäni valittua

Ystävät tietää kyllä, että välitän niistä ilman krääsääkin. Ja oon liian vanha jo saamaan nimettömiä sydänkortteja. :D

Jos repäsis ja lähettäis kaikille tutuille naisille kasan tulipunaisia ruusuja. Jos vaik tärppäis taas. Varokaa vaan punttimimmit. :evil:

Mutta toisaalta se ei olekkaan niin ihana, kun mielikuvituksettomana pitää keksiä itselle ja avopuolisolle jotain romanttista.

Ideoita kaivataan ainaisen riidan välttämiseksi, ja 14.2-päivän kirouksen poistamiseksi :wall:

ei kai jonkun puoliso (mies tai nainen, aivan sama) oikeasti odota, että toinen järjestää hänelle jotain romanttista ystävänpäivänä?! tottakai jos haluaa toista jotenkin muistaa, niin hieno homma - ja varmasti tuntuu hyvältä, mutta ei kai tuon päivän pitäis ketään velvoittaa järjestelemään mitään, välttääkseen riitaa? eri asia tietenkin jos on mennyt kihloihin/naimisiin/tms. juuri 14.2., niin silloin nyt voi jo odottaakin jotain yltiöromanttista, mutta jos näin ei ole niin en kyllä ymmärrä tuollaista ajattelutapaa. ihan samalla tavallahan sotis voisit antaa päivän mennä ohi tekemättä mitään, ja itse suuttua siitä kun toinen ei keksinyt sulle mitään.

mukava päivä, ja ideahan tuo on, mutta jos se tollaiseksi suorittamiseksi menee niin hohhoijaa.

? eri asia tietenkin jos on mennyt kihloihin/naimisiin/tms. juuri 14.2., niin silloin nyt voi jo odottaakin jotain yltiöromanttista, mutta jos näin ei ole niin en kyllä ymmärrä tuollaista ajattelutapaa. ihan samalla tavallahan sotis voisit antaa päivän mennä ohi tekemättä mitään, ja itse suuttua siitä kun toinen ei keksinyt sulle mitään.
.

Ei edes tuossa tapauksessa mitään yltiömäistä keksitä. Ja koska kyseinen pvä sattuu viikolle ja kumpikin töissä niin juhlitaan vasta pe 16. Kutsutaan ystäviä ja porukalla laitetaan kunnolla ruokaa ja otetaan hieman viiniä jne. Sitten illalla hieman pelataan vaikka pokeria ja sitten käydään baarissa. Ei ainakaan enää tässä vaiheessa kun useita vuosia takana niin tarvitse mitään ihmeelistä keksiä.
Veikkaan että "nuorilla pareilla" tuo ystävänpvä luo enempi sellaista suorituspainetta että pitää keksiä yltiöromantiikkaa.

Mulla lukee emännän kanssa sormuksessa 14.2 ...... kai se aina johonkin juhlaan pakottaa....

Kiva :) Jos mä joskus pääsen naimisiin, ni se on varmaan mun tuurillani Aprillipäivä.... :D

Ei edes tuossa tapauksessa mitään yltiömäistä keksitä. Ja koska kyseinen pvä sattuu viikolle ja kumpikin töissä niin juhlitaan vasta pe 16. Kutsutaan ystäviä ja porukalla laitetaan kunnolla ruokaa ja otetaan hieman viiniä jne. Sitten illalla hieman pelataan vaikka pokeria ja sitten käydään baarissa. Ei ainakaan enää tässä vaiheessa kun useita vuosia takana niin tarvitse mitään ihmeelistä keksiä.
Veikkaan että "nuorilla pareilla" tuo ystävänpvä luo enempi sellaista suorituspainetta että pitää keksiä yltiöromantiikkaa.

joo, tuo yltiömäinen oli kyllä tuossakin tapauksessa sanana hieman ylilyönti. jokainenhan tekee päivästä sellaisen, mikä itselleen (ja sille toiselle) tuntuu parhaimmalta, ja ne "nuoret parit" saattavat tosiaan suorituspaineen takia kokea, että on aina keksittävä jotain superhienoa.

tuo kuvailemasi tapa kuulostaa kyllä hyvältä. itse jos lähtisin jotain erityistä toiselle keksimään, niin kyllä se menisi siihen ´rauhallinen ilta kotona, hyvää ruokaa, ja hieman viiniä´ -osastolle. ja joojoo, kynttilöillä tietenkin. eihän tuo mitään erikoista ole loppujen lopuksi, mutta ei sitä pyörää tarvi aina uudestaan keksiä. ja jos jotain ´erikoista´ välttämättä haluaa, niin ainahan sitä voi toimia itse samalla tarjoilijana, päällään pelkästään mustat bokserit, kaulassa musta solmio, ja kädessä valkoinen liina. :lol2:

En käsitä sitä, että ystävänpäivänä känny piippaa koko ajan ja viestejä suorastaan tulvii "ystäviltä" joista en muuten juuri kuulu. Mielestäni on jotenkin hassua lähettää se sama tylsä ystävänpäiväloru jokaikiselle, jonka kanssa on joskus ollut tekemisissä.. Blaah, jotenkin niin turha päivä.

Ehkä ystävänpäivä on niitä varten jotka tarvitsevat ns. syyn kertoa lähimmilleen välittämisestä.

Taidan olla pahasti markkinavoimien aivopesemä, kun en pidä ystävänpäivää mitenkään sen kauheampana keksintönä kun vaikka isän- tai äitienpäivää. Todennäköisesti käydään kavereiden kanssa kahvilla (juu, näen niitä muulloinkin) ja posti luultavasti tuo kortteja. Siippaa en ihmeemmin huomioi, koska sehän on Suomessa YSTÄVÄNpäivä, jenkkien Valentine's Day on sitten erikseen. No voin ehkä sillekin kahvit keittää, tai piirtää hammastahnalla syrämmiä kylppärin peiliin. Ajatus on tärkein (ja taloudellisin tapa muistaa) :haart:. Ja juu juu, on siippakin ystävä ja näin.

Tunnustettakoon samaan avautumiseen, etten vihaa myöskään pääsiäistä, vappua, joulua enkä juhannusta. No helatorstai on aika turha.

Kyllähän sitä tuli vittuilessa askarreltua siskolle kortti ja pistettyä postiin. Ei se kyllä ikinä uskois, että tekisin sellaista. :D

Eipä näitä ystävänpäiviä tule juuri vietettyä. Muutama hassu kiertokirje todennäköisesti saapuu sähköpostitse, mutta ei muuta. Ei vain ole perinteitä.

Jos pystyisin, niin semmoisen ystävänpäiväperinteen väsäisin, että kävisin tuona päivänä luovuttamassa verta. Harmi vaan sekään ei onnistu, kun on tarpeeksi monesti meinannut taju lähteä kys. operaatiossa, joten luovutuskielto on päällä. Heitänpä haasteen teille arvon Pakkislaiset, että kynnelle kykenevät kävisivät antamassa oman osansa tätä jaloa tarkoitusta varten! Näyttää nimittäin tällä hetkellä olevan pulaa ainakin A-, B- ja O- verestä. http://www.veripalvelu.fi/asp/system/empty.asp?P=2&VID=default&SID=314955625524168&S=1&C=23105

Heitänpä haasteen teille arvon Pakkislaiset, että kynnelle kykenevät kävisivät antamassa oman osansa tätä jaloa tarkoitusta varten! Näyttää nimittäin tällä hetkellä olevan pulaa ainakin A-, B- ja O- verestä. http://www.veripalvelu.fi/asp/system/empty.asp?P=2&VID=default&SID=314955625524168&S=1&C=23105

Mielelläni kävisin (ennen nykyistä työpaikkaani kävin säännöllisesti kolmen kk:n välein) mutta nykyinen työmatkailu estää aika tehokkaasti luovuttamisen.
Karenssiajat niin pitkiä (jopa puoli vuotta) ettei luovuttaminen onnistu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom