Ystävällisiä neuvoja kaivattaisiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sarssi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Oon tällanen 175/57 mitoiltani ja haluaisin kroppaa vähän parempaan kuntoon kun kesällä olisi siihen enemmän kuin hyvin aikaa. Salille ei oo mahdollista päästä nyt kesän aikana, mut voinko kotona saada jotain aikaseks? Lenkkeilyn olin ainakin ajatellut alottaa. Jos perusteellisia neuvoja viitsisitte antaa niin olisin tosi kiitollinen!

Pyydän jo anteeks jos postasin väärään paikkaan. En näin nopeesti löytäny parempaa..

Alotat syömällä ruokaa, päivittäin!

Vähän voisit valottaa että mitä tarkotat paremmalla kunnolla.. Että meinasitko kiristellä skeletoniksi, vai lähinnä aeroobista kuntoa kasvattaa? Joka tapauksessa kuulostaa vähän hurjilta noi mitat, etenkin jos miespuolinen olet..

Miks salille meneminen on mahdottomuus?

En tiedä alottajasta tai alottajan elämäntilanteesta mitään, mutta jos asut kaupungissa, niin 3x viikkoon salilla käymiseen menee siirtymiset mukaan laskettuna joku 6h jonka jälkeen viikossa on aikaa 162h tehdä mitä haluaa. Kylmä fakta on, että lihaskuntoa on helpoin kasvattaa salilla jossa pystyy treenaamaan monipuolisesti painoilla portaattomasti vastusta säätäen. Lisäksi salissa on se etu, että kun sinne menee niin tulee yleensä myös tehtyä kun taas ainakaan itellä ei riittäis itsekuri vetää kotona mitään kuntopiiriä monta kertaa viikossa.

Vähän voisit valottaa että mitä tarkotat paremmalla kunnolla.. Että meinasitko kiristellä skeletoniksi, vai lähinnä aeroobista kuntoa kasvattaa? Joka tapauksessa kuulostaa vähän hurjilta noi mitat, etenkin jos miespuolinen olet..

Aerobista kuntoa lähinnä. Oishan pienet lihakset ihan jees. Jooh, miespuolinen, 17v olen.

Miks salille meneminen on mahdottomuus?

En tiedä alottajasta tai alottajan elämäntilanteesta mitään, mutta jos asut kaupungissa, niin 3x viikkoon salilla käymiseen menee siirtymiset mukaan laskettuna joku 6h jonka jälkeen viikossa on aikaa 162h tehdä mitä haluaa. Kylmä fakta on, että lihaskuntoa on helpoin kasvattaa salilla jossa pystyy treenaamaan monipuolisesti painoilla portaattomasti vastusta säätäen. Lisäksi salissa on se etu, että kun sinne menee niin tulee yleensä myös tehtyä kun taas ainakaan itellä ei riittäis itsekuri vetää kotona mitään kuntopiiriä monta kertaa viikossa.

Saleja ei löydy kovin läheltä että pääsis säännöllisesti treenaamaan. Enkä hae takaa mitään ûber lihaksia, vaan yleisesti vähän timmimpää kroppaa ja parempaa kuntoa.

Aerobista kuntoa lähinnä. Oishan pienet lihakset ihan jees. Jooh, miespuolinen, 17v olen.

Saleja ei löydy kovin läheltä että pääsis säännöllisesti treenaamaan. Enkä hae takaa mitään ûber lihaksia, vaan yleisesti vähän timmimpää kroppaa ja parempaa kuntoa.

Oot kyllä sekasin saatana, liekkö trolli jopa olet... Alat nyt sitte syömään ihan ruokaa kunnolla _RUOKAA_ 3h välein, eikä mitään näkkäriä..

Oot kyllä sekasin saatana, liekkö trolli jopa olet... Alat nyt sitte syömään ihan ruokaa kunnolla _RUOKAA_ 3h välein, eikä mitään näkkäriä..

:)

En kai mä tänne tuu neuvoja pyytään jos ite tietäisin asiasta jotain.. Et voi olettaa että vaan koska sä tiedät näistä asioista paljon (ainakin oletan niin?) että muutkin tietäis. Jos et voi asiallisesti neuvoo niin voisit olla postaamatta. Ja mä en todellakaan halua mitään massaa, oikeastaan vaan sitä kuntoa.

En kai mä tänne tuu neuvoja pyytään jos ite tietäisin asiasta jotain.. Et voi olettaa että vaan koska sä tiedät näistä asioista paljon (ainakin oletan niin?) että muutkin tietäis. Jos et voi asiallisesti neuvoo niin voisit olla postaamatta. Ja mä en todellakaan halua mitään massaa, oikeastaan vaan sitä kuntoa.

Luulis jokaisen kumminkin osaavan syödä, jopa suhteellisen terveellisesti.. Tolla painolla ja pituudella oot jo anorektikon mitoissa, ja vielä haluaisit kiristyä..

EDIT: Noihin sun mittoihin voi helposti ympätä 15kg lisää painoa, niin alat olemaan jo normaalin mitoissa.. Varsinkin jos nostat painoa vähitellen, ilman mitään sikabulkkia, niin se kehitys ei todellakaan tule yhdessä yössä, ei edes vuodessa.. Muuten täällä olisi pelkkiä 120kg podareita kutosen rasvoissa...

Jos sä tosta lähdet kiristelemään, niin sulle jää vaan luuranko. Sinun pitää nyt aluksi hankkia vähän massaa, ja sitten voit halutessasi dieetata rasvat pois, ja sieltä alta paljastuu timmi kunto. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
= ylikaloreita paljon, proteiinipitoista safkaa jne. ja paljon liikuntaa = lihasmassaa, ei läskiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom