ylitreenaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja smulii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro! olen 14v poika ja treenaan himassa koska vasta vuoden päästä pääsen salille mutta olen tosi innostunut treenaamisesta. Musta tuntuu että ylitreenaan ja en tiedä mistä saisin selville että ylitreenaanko vai en niin kokeilen jos joku täällä osaisi auttaa. Eli treenaan 5 kertaa viikossa, 2 kertaa viikossa käsipainoilla,2 kertaa viikossa kahvakuulalla,1 kertaa viikossa jalkoja käsipainoilla ja 2 kertaa viikossa HIIT treeniä aamuisin. Olen etsinyt treenit youtubesta kun en muualta oikeen apua saa. Pistän linkit treeneistä. Toivottavasti ei ole liikaa vaivaa katsoa videot pikasesti.

Kahvakuulatreeni:Kettlebell Til You Drop - 40 Minute Killer Total Body Kettlebell Workout Routine - YouTube

Käsipainotreeni:Total Upper Body Dumbbell Workout - YouTube

Jalkatreeni:EXPLOSIVE Leg Workout! - Six Pack Shortcuts - YouTube

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toi on ihan ok, kunhan treenipäivät kunnossa. Milloin treenaat mitäkin?

Ma kahvakuulatreeni ti käsipainotreeni ke jalkatreeni to kahvakuulatreeni pe käsipainotreeni ja lauantai aamuna hiit treeni ja tiistaina myös

Syöt vaa kunnolla hyvää proteiinipitosta ruokaa ja paljon, niin voi olla iha hyvä pohjakunto ku lähet salille. Et joudu ylikuntoon noilla kyllä.

Zone-sarja -42%
Mun mielestä ku tää on voimailu foorumi ni olis hyvä huomioida et on kaksi vähän poikkeavaa liikarasitus ongelmaa, joist toinen on tää ylikunto, mikä liittyy siihe et tekee yhteensä mitä tahansa liikuntaa liikaa mut sit toinen hyvinkin yleinen ongelma on et ei levätä tarpeek treenii nähden ni lihakset ei oikee kasva hyvin, mutta tää ei siis oo millään lail lähelläkää ylikuntoa. Onko täs ajatukses mitää järkee? :D

Kiitos kommenteista ! juon joka treenin jälkeen hera80proteiinijuomaa ja syön tosi terveellisesti ja mahollisimman paljon proteiinipitoista ruokaa.

Back
Ylös Bottom