Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:Gallup ku kiristää:wall:
Onko kellekkään ollu kirjotuksista mitään hyötyä? Jatko-opiskelupaikkoihin saa pisteitä ku hakee, mutta ei nekään mitään varsinaisesti ratkase ymmärtämäni mukaan.
samout sanoi:-- badhair mitä muute sitte teit jos lukionjälkee töihi, joku perheyritys? jos saa tiedustella
samout sanoi:badhair mitä muute sitte teit jos lukionjälkee töihi, joku perheyritys? jos saa tiedustella
AM sanoi:Parturi-kampaajaksi, kenties ?
SniffDaddy sanoi:Onhan siitä paljonkin hyötyä. Vois se yliopiston kairaaminen vaikka amispohjalta olla astetta tukkosempaa.
Brynjard sanoi:Saihan noista kirjotuksista lukion päästötodistuksen ohella sen verran lähtöpisteitä yliopiston hakuun ettei tarvinnut pääsykokeissa käydä.
kpsk sanoi:Mihin tiedekuntaan noin pääsee? Kunpa olisin ollut paremmin mukana opon tunneilla.
Cassyput sanoi:Jaksoin lukea melko hyvin ja kirjotin 4 Laudaturia. Oon todellakin hyötynyt siitä. Ensin kun hain ammattikorkeaan (BBA) 2003 ja sitten viime keväänä yliopistoon (KTM) hakiessa. Molemmilla kerroilla sisäänpääsy oli _todella_ helppoa. Ja muutenkin on joskus ollut hyötyä random-tilanteissa (työhaastattelut sun muut) jos asia on tullut esille. Vaikkei tuo nyt välttämättä ihmisen fiksuudesta mitään kerrokaan niin kyllä sillä lisäpisteitä silti saattaa ansaita.
Täytyy sanoa että oon todella tyytyväinen että oon jaksanu nähdä vähän vaivaa kirjoitusten eteen.
TRENT sanoi:Samaa mieltä. Ainakin jos mielii teknilliselle alalle niin lukion pitkät fysiikat ja matematiikat on kova juttu.
SniffDaddy sanoi:Onhan siitä paljonkin hyötyä. Vois se yliopiston kairaaminen vaikka amispohjalta olla astetta tukkosempaa.