Ylioppilaskirjoitukset syksy 2010 ja kevät 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos pakkiksella tänä keväänä terveystiedon kirjoittajia? Parin viikon päästä ekat kirjotukset olisi, onko suotavaa hankkia useamman kustannusyhtiöiden kirjoja vai pärjääkö ihan noilla dynamon 1-3 kirjoilla..

Dynamoilla minäkin menin. Syksyllä nimittäin. M ropsahti... Perustiedoilla pääsee pitkälle, terveystieto ei todellakaan ole mikään kummallinen aine :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinkas moni muuten teki 11. tehtävästä eli Pekka Pekkalan ''Internet pilaa aivoni'' -artikkeliin liittyvästä tehtävästä? Itse sain kirjoitettua VAIN 3 sivua tekstiä. Noh, ehkäpä läpi pääsen kuitenkin, A tähtäimessä... Tekstitaidon pohjustavat pistemäärät on 4,4,2 tehtävistä 1 2 ja 4 ( jos joku muistaa tekstitaidon tehtäviä, minä ainakin :D )

Onkos pakkiksella tänä keväänä terveystiedon kirjoittajia? Parin viikon päästä ekat kirjotukset olisi, onko suotavaa hankkia useamman kustannusyhtiöiden kirjoja vai pärjääkö ihan noilla dynamon 1-3 kirjoilla..

Kirjotin ite syksyllä. Ehdottomasti suosittelen kirjottaa molemmista jokereista jos vaan löytyy tietoa tai on joku aihe mistä pystyy "yleistiedolla" tai päättelyllä kirjottamaan. Mua otti vähä päähä ku ei tullu kirjotettua siitä toisesta jokerista mis piti keksiä "tulevaisuuden apuvälineitä vanhuksille, jotka asuu kotona", josta ois pystyny kirjottaa periaattees ihan mitä vaa. (ei vastannu sun kysymykseen, mutta vinkkinä)

Fysiikkaa ois huomenna. Pitää tänää viedä viel laskin ja maol koululle tarkastettavaks ni ei voi laskee tänää. Pitää lukee vaa teoriaa ja kattoo vanhojen yo-kokeiden ratkasui viel. Perusasiat suunnillee hallussa. Sähkö ja sähkömagnetismi tuntuu menevän vähän miten sattuu, mutta huomenna nähään miten pärjää. Pitkään matikkaan panostetaan enemmän.

Kuinkas moni muuten teki 11. tehtävästä eli Pekka Pekkalan ''Internet pilaa aivoni'' -artikkeliin liittyvästä tehtävästä? Itse sain kirjoitettua VAIN 3 sivua tekstiä. Noh, ehkäpä läpi pääsen kuitenkin, A tähtäimessä... Tekstitaidon pohjustavat pistemäärät on 4,4,2 tehtävistä 1 2 ja 4 ( jos joku muistaa tekstitaidon tehtäviä, minä ainakin :D )

Joo, meisi teki tosta. Sain kirjotettua siitä vajaan neljä sivua tai oikeastaan lähemmäs kolme ja puol. Kyllä nyt äikästä se C pitäis ainekin saada...

mistä tietää että mitä laitteita ja härpäkkeitä esimerkiksi C4H6O2 molekyylikaavan tekemiseen tarvitaan?mistä osviittaa tähän aiheeseen liittyen,,osaako joku viisaampi kertoa,lukio tason kemian kanssa vasta alussa ja luulee ymmärtäneensä yhden asian niin kyllä se jossain vaiheessa käännetään ylös alasin joten löytyykö tähän joku selitys.

Kiitos vinkeistä, joo perustiedot on hyvin hanskassa ja aine kiinnostaa, pitää vain muistaa kirjoittaa tarpeeksi laajasti varsinkin noissa jokereissa :) E olis tavoite!

Voihan Venäjä. Huomenna fysiikka ja valmistautuminen on ollut pyöreä nolla lukutuntia. :rolleyes: Onneksi tuo on kuiten ylimääräisenä reaalina joten ei haittaa vaikka I pärähtäisi :)

Hissan YO takana. Sopivasti löyty 6 tehtävää joihin oli edes jonkunlaista pohjaa vastata. Huippusyvällisiä mietteitä ei kyllä tahtonu löytyä mihinkään tehtävään. Toivottavasti tavote C napsahtais, vaikka vähän pelkään ettei.

Mitäs tykkäsitte fysiikan kokeesta? Mun mielestä oli aivan naurettavan helppo, oon pettyny jos ei näin vähäisellä panostuksella M:ää tule :D Kolme ekaa tehtävää varsinki semmosia että huhhuh, tosin ekassa kämmäsin ne pienimpien kappaleitten mitat :(

Mitäs tykkäsitte fysiikan kokeesta? Mun mielestä oli aivan naurettavan helppo, oon pettyny jos ei näin vähäisellä panostuksella M:ää tule :D Kolme ekaa tehtävää varsinki semmosia että huhhuh, tosin ekassa kämmäsin ne pienimpien kappaleitten mitat :(
Joo oli miuki mielest vähä turha helppo koe. Meinas iskee pien epätoivo niitten vanhojen yo kokeitten kaa viime päivin ku en saanu yhtää laskuu laskettuu niist oikei ja tavote alko kummasti laskemaa sinne pelkkää läpi pääsemisee :D Kyl tost varmaan vähintää M tulee jos ei pisterajat nouse hirveesti entisestä.

Hissa takana, ihan inhimillinen koe oli. Vastasin tehtäviin 1,2,6,7,9 ja 10. Luulisin ja toivoisin että M vähintään rapsahtaisi, saapa nähdä....

Olipa kyllä helppoa koe. 2 Hirveää huolimattomuus virhettä ja yköstehtävä varmaan sit vaan vie aika paljon pisteitä. :/ jokerit oli kyllä helpohkoja. Niin ja fysiikan koetta meinaan ;)

Joo oli miuki mielest vähä turha helppo koe. Meinas iskee pien epätoivo niitten vanhojen yo kokeitten kaa viime päivin ku en saanu yhtää laskuu laskettuu niist oikei ja tavote alko kummasti laskemaa sinne pelkkää läpi pääsemisee :D Kyl tost varmaan vähintää M tulee jos ei pisterajat nouse hirveesti entisestä.
Joo. Ite en lukenu ku vaan 1 ja 2 kurssit, ei motivaatio riittäny. Nelonen oli tarkotus eilen selata läpi mutta nukahdin kesken lukemisen, en sitte osannu sitä tikapuutehtävää sen takia ja kans se ovitehtävä jäi tekemättä vaikka tunnilla ne on ollu helppoja :S Sähkötehtäviä en oo ikinä osannu enkä osannu nyttenkää varmaan vaikka yritin kyllä sitä ankeriastehtävää. Mut se sydänjuttu oli aivan uskomattoman helppo, mitenhän lie jättäny niin loppupään tehtäväksi sen :D

Nyt ku katoin noita pisterajoja nii parina vuotena ollu sen verran korkeat että voi M tehdä tiukkaa.. Viime keväänä 31 pistettä. Mahdollisuuksien rajoissa mulla kuitenki se. E:hen en kyllä kykene ku 30-37 ollu raja viitenä edellisenä vuotena ja nyt varmaan lähempänä sitä 37 ku oli nii helppotasoinen koe..

Olipa kyllä helppoa koe. 2 Hirveää huolimattomuus virhettä ja yköstehtävä varmaan sit vaan vie aika paljon pisteitä. :/ jokerit oli kyllä helpohkoja. Niin ja fysiikan koetta meinaan ;)
Musta ne jokerit taas oli vaikeita. Tehtävästä 12 en olis osannu ku a-kohdan.. Tehtävän 13 tein säälipisteitten toivossa mutta ei siitä montaa pistettä tule kyllä.

Oli kyllä helppo koe. Vähä kyllä hajotti ku en 1 tehtävää osannu tehä mutta vastasin molempiin jokereihin vähintään 6 pongon arvosesti :D Jos sieltä ny E tulis sitte nii olisin ilonen

Eikä sitä kutosta olis saanukkaan 4 kurssin tiedoilla :D Huoh ku tajusin että laskin sen itekki päin vittua. Onneks YTL:n fysiikkanaamat arvostaa kuvia jos heruis jotain säälipongoa.

e: saiko joku piirrettyä sen varauksen ja massan suhteen kuvaajan? Ite sain kuvaajaan 3 eri suoraa ja ja laskin niiden kulmakertoimen keskiarvona..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom