Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisi se huonomminkin olla. Mun yksi lukiokaveri taisteli hienon sarjan: AAAAA. Eikä ollut laiskuuden tulos..se ihan tosissaan yritti :itku:Mut ei toi rivi silti mitenkää kivalta näytä mikä on tulossa: BBBACC :jahas:
Voisi se huonomminkin olla. Mun yksi lukiokaveri taisteli hienon sarjan: AAAAA. Eikä ollut laiskuuden tulos..se ihan tosissaan yritti :itku:
Toki paremmat paperit auttaa jatko-opiskelu paikan hakemisessa
Ei välttämättä. Kyllä sitä paperia voi tarvita vielä myöhemminkin. Itse esimerkiksi piti tuo lärpäke kaivaa pölyjen seasta näin melkein 10 vuoden jälkeen kun eräs rahoitusta jakava taho sitä vaati.Ja siihen se sitten jääkin :dance:
Terveisin nimim. 74 kurssia suoritettu. :jahas:
Helpostihan yhden kurssin jostain repäisee, esim ajokortti?Terveisin nimim. 74 kurssia suoritettu. :jahas:
Helpostihan yhden kurssin jostain repäisee, esim ajokortti?
Opetetaanko teijän lukiossa lihanjalostusta? Mut onneks olkoon. Kyl mäki oisin ylpee, jos saisin seuraavat 40 vuotta kattella ku kinkut menee hihnaa pitkin :Djos muuten joku vielä väittää ettei lukiosta valmistu ammattiin niin mitäs ne sanoo tähän! viime viikon maanantaina oli viimeinen yo-koe ja ens maanantaina alkaa lopun elämää kestävä duuni paikallisessa lihajalostamossa liukuhihnalla! että repikää siitä!!!:dance: tulevaisuus taattu! YEAH!!!
Opetetaanko teijän lukiossa lihanjalostusta? Mut onneks olkoon. Kyl mäki oisin ylpee, jos saisin seuraavat 40 vuotta kattella ku kinkut menee hihnaa pitkin :D