Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Meille ei edes jaettu millimetri paperia. Ois sitä tietty saanu sielt valvojan pöydält mut eipä kukaa käyny ees hakemassa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ollu meillekkään jaettu insinörttipaperia, kait sitä ois jostain saanu... Siitä tulikin mieleen tyhmä kysymys: miten te piirsitte sen kuvaajan? Alotitteko lyömään niitä lukuja sinne akseleille nollasta vai jostain muusta?

Ei perkele, ei uskalla vielä julistaa "it's over".

Terveisin nimim. 74 kurssia suoritettu. :jahas:

Voisi se huonomminkin olla. Mun yksi lukiokaveri taisteli hienon sarjan: AAAAA. Eikä ollut laiskuuden tulos..se ihan tosissaan yritti :itku:

Mutta sitten voikin sanoa ylpeänä, että on viiden A:n ylioppilas! Ei siihenkään kaikki pysty! :kippis1:

Ite oon tyytyväinen, että jaksoin edes tähän asti, moni kun ei jaksa lukiota sitä puolta vuotta kauemmin. Itse asissa, joskun kolmenkymmenen vuoden päästä ei varmaan paljoa kiinnosta onko siellä pölyisessä lukion todistuksessa C:tä vai L:ää. Toki paremmat paperit auttaa jatko-opiskelu paikan hakemisessa, mutta ei siihen kaikki kaadu!

syksyltä jo L ja E ja nyt lähti LEEMM. Eli oon ilonen! p.s. pitiki mennä eilen niin myöhään juhlimaan. Ja rankasti. Huono olo. :D

Huhhuijaa, mitähän sitä liikkuikaan päässä viime syksynä, kun valitsin viisi ainetta kirjoitettavaksi näin keväälle. Huomenna vielä saksa kirjoitettavana ja sitten kaikki kahdeksan ainetta on yliopittu. Ei mitenkään mainiosti ole mennyt nämä kirjoitukset, alle oman tason.

Eikös ne kaikilla mene alle oman tason ;). Historia kirjotettiin eilen ja vastaukset mitä kirjottelin ei vaikuttanut niin hirveen lupaavilta, kun katsoin niitä Teeman professorien mielipiteitä. Kokeesta kyllä sanottiin, että se oli vaikea.

Jeez, harmittaa ku katsoin tota tän kevään biologian koetta... Itse kirjoitin sen jo syksyllä pois alta ja nyt olis ollut paljon paremmin mulle sopivia tehtäviä. :( Ei auta itkee, joskus sit uusimaan ku kiinnostaa.

Niin joo, mulla on kyllä jotain yli 90 kurssia suoritettu, mut eipä niistä mitään iloa ole, kun pari pakollista pitää vielä pois alta hoitaa... :jahas:

Huomenna viimeinen ylioppilaskoe! (Lyhyt saksa). Kurssitkin on onnekseni kaikki kasassa. Nyt vain virallisia yo-tuloksia odottelemaan, mitkä käsittääkseni saapuu viim. 23. toukokuuta. :)

Kuinkakohan korkea tulee tänä keväänä olemaan terveystiedon L:n raja? Lohkeiskohan 31 pisteellä?

jos muuten joku vielä väittää ettei lukiosta valmistu ammattiin niin mitäs ne sanoo tähän! viime viikon maanantaina oli viimeinen yo-koe ja ens maanantaina alkaa lopun elämää kestävä duuni paikallisessa lihajalostamossa liukuhihnalla!:rock: että repikää siitä!!!:dance: tulevaisuus taattu! YEAH!!!

jos muuten joku vielä väittää ettei lukiosta valmistu ammattiin niin mitäs ne sanoo tähän! viime viikon maanantaina oli viimeinen yo-koe ja ens maanantaina alkaa lopun elämää kestävä duuni paikallisessa lihajalostamossa liukuhihnalla!:rock: että repikää siitä!!!:dance: tulevaisuus taattu! YEAH!!!
Opetetaanko teijän lukiossa lihanjalostusta? Mut onneks olkoon. Kyl mäki oisin ylpee, jos saisin seuraavat 40 vuotta kattella ku kinkut menee hihnaa pitkin :D

Opetetaanko teijän lukiossa lihanjalostusta? Mut onneks olkoon. Kyl mäki oisin ylpee, jos saisin seuraavat 40 vuotta kattella ku kinkut menee hihnaa pitkin :D

jep, meillä hylättiin noi perinteiset lukio aineet jo kauan sitten ja alettiin keskittyä oikeassa elämässä hyödyllisiin asioihin, kuten esimerkiksi toimintaan lihajalostamossa. ei moni poika osaa pistää lihaa liukuhihnalle tosta vaan. voin kertoo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom