Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Aijaijai! huomenna fysiikka :D viimestä kirjaa tässä lueskelen ja vähä tuntuu ettei oo kaikki ihan hallussa. Ihan sairaana kaikkea muistettavaa. Lukis tuon viimesen kirjan ja sitte vaan kertais vaikeita asioita niin sitte saa loppua :)

Kurssien keskiarvo reippaasti yli 9:n kyllä, että jos sitä Ee:tä lähtis tavoitteleen, mutta katsotaan miten käy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Masterpiece, mä kirjotin biologian viime syksynä ja yllättävän paljon kysyttiin kasveihin liittyviä asioita ja aika vähän suoraan ihmisbilsaa. Opettaja sanoi, että kyselevät kirjotuksissa mieluummin kasvijuttuja, koska niitä porukka osaa useimmiten heikommin, koska monet ovat kiinnostuneita biologiasta vain juuri sen ihmisbilsakurssin takia. Viitoskurssi kannattaa kans ainakin kerrata, koska nykyäänhän lehdissä sun muissahan on aika usein geenitekniikasta yms asiaa.

Tuli muuten mieleen että onkohan tuo Suhteellisuus teoria ja kaikenmaailman kvarkit tärkeitä? :D Ku me ei niitä kursseilla muutenkuin vähän vilkaistu.

Tuli muuten mieleen että onkohan tuo Suhteellisuus teoria ja kaikenmaailman kvarkit tärkeitä? :D Ku me ei niitä kursseilla muutenkuin vähän vilkaistu.
Suhteellisuusteoriaa ei ainakaan miellä koskaan edes käsitelty, alkeishiukkaset voisi olla jokeri vaikka epäilen kyllä suuresti. Itse en ainakaan niihin panostanut juuri ollenkaan. Pieni kutina on, että puolijohteista voisi tulla tehtävä. Mahdollisimman vähän vaan sanallisia niin hyvä tulee.

Voisi vähän listata tähän astisia alustavia pisteitä:
Matikka pitkä: 56/66
Englanti: 247,5/299
Äikkä: 80/114
Kemia: 37/54
Mites muilla?

Lyhyt matikka 38pts. Käsittämätöntä paskaa. 2 tehtävästä oli nollat. huhu. Syksyllä uusiks, jos (ja varmaankin KUN) ei E tule.

Suhteellisuusteoriaa ei ainakaan miellä koskaan edes käsitelty, alkeishiukkaset voisi olla jokeri vaikka epäilen kyllä suuresti. Itse en ainakaan niihin panostanut juuri ollenkaan. Pieni kutina on, että puolijohteista voisi tulla tehtävä. Mahdollisimman vähän vaan sanallisia niin hyvä tulee.

No ite en oo kans yhtään niitä kattonu, ne menee niin vaikeeksi. Vois sieltä ainakin yks semmonen mukava sanallinen tehtävä tulla joihin osais vastata :) Kunhan se koe ei oo vaikeusastetta kemia, niin pitäisi mennä ihan hyvin.

Kemiasta tuli mieleen että kaveri oli käynyt tänään kysymässä pisteitä, niin opettaja oli sanonu että meidän koulusta ei ollut kuin kaks saanu yli 30pst. Ja sen tiedän että minä en oo kumpikaan niistä :D oma pistemäärä varmaan 20-25pst.

Aivan naurettavan helppoo tuo pitkän matikan koe, kun vertaa v.2003 kun itse kirjotti, mahtaa olla korkeat rajat:D Niistä saa vielä 5 tehtävää pudottaa pois. Kaikki suht peace of cake laskuja, 11 ekaa meni kun vettä vaan.

Omasta mielestäni Aallot kurssi on yks tärkeimmistä yo-koetta silmällä pitäen...

WHATTEFUCK?!? Olen juuri onnistunut hukkaamaan sen kirjan kaikkien kirjojen joukosta. Nooh, pitää toivoa ettei siitä tulisi kovin montaa helppoa tehtävää. Tällä hetkellä tähtäänkin vain läpipääsyyn :thumbs:

WHATTEFUCK?!? Olen juuri onnistunut hukkaamaan sen kirjan kaikkien kirjojen joukosta. Nooh, pitää toivoa ettei siitä tulisi kovin montaa helppoa tehtävää. Tällä hetkellä tähtäänkin vain läpipääsyyn :thumbs:

Sama täällä. Huomenna ois fysiikka ja läpipääsy ihan eka tavote.

On nimittäin homma jonkun verran hakusessa nyt, luettua ei ole kauheesti tullu ja oikeen mitään en hallitse täydellisesti. Joitain kirjoja olen jättäny ihan suosiolla väliin. Hieman hirvittää.

Hirvittää tuo historia myös aikalailla, ei se oo kivaa jos siitä jää kiinni. Tänään nyt olen koittanut noita muistiinpanoja lueskella, mutta eipä niistäkään hääppösesti tunnu päähän jäävän. Läpipääsyä haetaan, toivottavasti toteutuisi.

On tääl onneks näköjään muitai korkeintaan kirjat avanneita kavereita. Eiköhän se perus fysiikkaa ole, siinähän me pärjätään missä edellisvuotisetkin. Kunhan ei olla sen 5% joukossa jotka I:n saavat. Tsemii!

On tääl onneks näköjään muitai korkeintaan kirjat avanneita kavereita. Eiköhän se perus fysiikkaa ole, siinähän me pärjätään missä edellisvuotisetkin. Kunhan ei olla sen 5% joukossa jotka I:n saavat. Tsemii!

kertauskurssin kirja on jo puolessa välissä menossa, aloitin n. 4h sitten lukemisen ja ajasta ehkä 10% on käytetty ite lukemiseen :rock:

kertauskurssin kirja on jo puolessa välissä menossa, aloitin n. 4h sitten lukemisen ja ajasta ehkä 10% on käytetty ite lukemiseen :rock:
No minä sentään aloitin jo päivän pari sitten, mutta 4h/10% siitä lukemista pitää hyvin silti paikkaansa :rock:

Pitää kohta ottaa fysiikka haltuun.

Yhtään ei oo täälläkään tehty fysiikan laskuja mut kait se siitä si huomenna. Pari tuntia kaivaa nenää ja selailee MAOLia niin menee lasku ku lasku :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom