Ylilyönti Podcast

PFL:ssä on potenttiaalia. Jotenkin itse näen että heidän systeemillään he pystyvät luomaan helpommin omia tähtiä, eikä välttämättä tarvitse tyytyä ufc hasbeeneihin. Sit jos alotuspalkkiot pysyy kilpailuelpoisina, saattaa oikeesti syntyä jo kilpailua UFC:n kanssa.


Tosin todenkösempää on että koko paska kyykkää ja UFC ostaa pois kuleksimasta.
Ei UFC osta PFL:ää. Ottaa sieltä helmet jos navetta syttyy palamaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PFL formaatti on täysin eri. Ei brändillä tai kausimuodolla ole UFC:lle mitään virkaa. Olisi vain ristiriidassa päätuotteen kanssa. Ainoa arvokas asia on ottelijat. Ne toki UFC:lle kelpaa. Lukuunottamatta se iso osuus jotka UFC on jo kertaalleen potkinut pihalle.
Eiks UFC kuitenkin ostanut WECin, Priden ja Strikeforcen kuleksimasta. Sitten laitto ite lapun luukulle ja otti kermat kakun päältä?
 
Eiks UFC kuitenkin ostanut WECin, Priden ja Strikeforcen kuleksimasta. Sitten laitto ite lapun luukulle ja otti kermat kakun päältä?
WEC:stä tuli käytännössä UFC:n pienemmät painoluokat ja niiden ottelijat. Pride kauppa oli UFC:n kannalta siinä mielessä huti että Pride olisi kaatunut anyways ja ainoa relevantti kilpailija olisi poistunut näyttämöltä. Dana tätä kauppaa on naureskellut että ostivat käytännössä Priden videokirjaston. Strikeforcessa oli isoja uusia nimiä jotka nätisti saatiin ykköspromootioon.
PFL on täynnä UFC dropoutteja joilla ne ei tee mitään. Muutenkin noista isoista promootiokaupoista on jo yli 10v aikaa ja etumatka muihin oon vaan kasvanut. UFC taisi myydä Invictan ja sehän ei enää näy FightPassilla. Eli lähiaikojen kaupat on toiseen suuntaan.

Itse näkisin että UFC:lle olisi jollain tavalla fiksuinta omistaa tai osa-omistaa 1.divarin firmoja niinku LFA ja CageWarriors joita käytettäisiin sekä syöttö että farmikomennuksiin.
 
Itse näkisin että UFC:lle olisi jollain tavalla fiksuinta omistaa tai osa-omistaa 1.divarin firmoja niinku LFA ja CageWarriors joita käytettäisiin sekä syöttö että farmikomennuksiin.
Eikös se periaatteessa kuitenkin vähän näin mene tälläkin hetkellä, vaikkei suoraa omistussuhdetta olekaan?
 
Eikös se periaatteessa kuitenkin vähän näin mene tälläkin hetkellä, vaikkei suoraa omistussuhdetta olekaan?
Menee. Mutta virallinen omistus status kasvattaisi entisestään näiden syöttöliigojen mielenkiintoa. Myös tätä farmikomennus käytäntöä voisi hyvin käyttää jota muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ei ole nähty.
 
Uusin jakso kahdesa osassa.


Ylilyönti on ilmeisesti palaamassa Spotifyyn ja muihin podcast-alustoihin!
 
Varsinaisesti itse podcastiin liittymättä laitan tämän uutisen, joka voi vaikuttaa aika paljon Ylilyönnin kaltaisiin toimijoihin.


Tässä erään peliyhtiön juristi käy asiaa tarkemmin läpi.


View: https://www.youtube.com/watch?v=87sOMbo3cNQ


Mikäli seuraavissa vaaleissa nousee valtaan porvarijohtoinen hallitus kuten näyttää, lienee lisenssijärjestelmään siirtyminen mahdollista tai jopa todennäköistä vaalikauden aikana.

Urheilun kannalta tämä olisi todella hyvä asia, koska nimenomaan peliyhtiöt ovat todella iso sponsoritulojen lähde. Erityisesti kamppailu-urheilu on luonteeltaan sellaista, että se soveltuu hyvin vedonlyöntikohteeksi ja mahdollisuudet saada lisää rahaa toimintaan ovat todella hyvät. Baltian maissa kamppailutapahtumilla on käytännössä aina joku peliyhtiö pääsponsorina.
 
Back
Ylös Bottom