- Ikä
- 34
Niin semmosta että liittyykö ylikuntoon aina väkisin myös se tulosten junnaaminen paikoillaan/niiden tippuminen? Oon nyt käyny 4 kk salilla treenaamassa 1-jakoisella kaksi kertaa viikossa. Salilla menee aikaa semmonen vähän yli tunti ja käyn treenissä koko kropan läpi. Sarjoja joka liikkeelle on kolme ja toistot siinä 8-12. Niin meinaan kun nuo kaikki muut ylikunnon oireet mulle sopii (ruokahaluttomuus, korkea leposyke jne.) paitsi tuo tulosten tippuminen. Tulokset on päinvastoin noussu hitaasti mutta varmasti ja omapaino siinä samalla. Aeroobista harrastan 2-3 kertaa viikossa tuon salillakäynniin lisäksi. Näitä ylikunnon muita oireita on jatkunut jo pari kuukautta. Kesällä treenasin päin helvettiä (treeni 4 kertaa viikossa, pelkästään yläkroppaa) ja silloin tuntui jo silloin tällöin ruokahaluttomutta eikä kehitystä suuremmin tullut, mutta en osannut yhdistää sitä silloin ylikuntoon. Olen aika varma, että tämä on ylikuntoa ja aion kyllä pitää nyt taukoa, mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi olen kehittynyt silti näiden oireiden aikanakin?