Ylikunto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kummallakohan tavalla menee helpommin ylikntoo?

Tapa 1:

Sarjoja keskimäärin lihakselle 6. Toistot 3-8. Ei mitänn ihme tsydeemi liikkeitä eikä erikoistekniikoita. Sarjat loppuun.

Tapa 2:

Sarjoja saman verran. Toistopituus 8-15. Paljon erikoistekniikoita ja "eksoottisia liikkeitä". Sarjat loppuun.

Elikkä tostahan nyt huomaa, että tapa 1 on enemmän voima pohjainen ohjelma ja tapa 2 enemmän kehonrakennus tyylinen:whip: :thumbs:

Kyllä niillä molemmilla mun mielestä ylikuntoon päästään jos liikaa tehdään. Eiköhän sitä ylikuntoa pysty helpommin kontrolloimaan riittävällä levolla ja palautumisella.:)

Mistä muuten tuollaisen kunnon ylikunnon tunnistaa?? Onko normaalit jumitukset ja kivut ihan ok, vaiko merkkejä alkavasta ylikunnosta. Itselläni esim. kyynärvarret ja olkapäät kipeytyvät jo kyykätessä :confused:

Ylikunnon merkkejä:

unihäiriöt
korkea lepopulssi
ruokahalujen muutokset
palautuminen pitkittyy

Ylikunnon "oireet" on kyl jokaisella tosi erilaiset, mutta tossa noita yleisimpiä... kai :)

Kokeileppa Seacrhia. Itellä huomasin ylikunnon oireina väsitty kokoaika saatanasti, lihakset oli kokoaika semmoset väsyneet, ja flunssa iski 3päivää se tosin saatto osuu vaa samaa aikaa(ei voi tietää). Kun oireita ilmeni ni treenasin ihan liikaa. Lepo päiviä ei muistettu oikee pitää, kävin 3 päivänä peräkkäis salilla ja yks lepo päivä. Tohon tyylii, kyllä sä sen huomaat ku se iskee.

No hohhoo ku tuli kirjotusvirheitä.:D Kuitataa se sillä et aamukahvi vasta kädessä

Originally posted by Sulimaani
Ylikunnon merkkejä:

unihäiriöt
korkea lepopulssi
ruokahalujen muutokset
palautuminen pitkittyy

Ylikunnon "oireet" on kyl jokaisella tosi erilaiset, mutta tossa noita yleisimpiä... kai :)

myös jatkuva pieni lämpö/kuume kehossa...

Vink vink

Originally posted by fitnesspimu
myös jatkuva pieni lämpö/kuume kehossa...

Mulla rupesi nykimään oikeaa silmää, aivan kuin olisi vinkannut. Lihakset nytkähtelivät myös kuin sähköiskun saaneina. Join lisää vettä ja heitin helttaan omenaviinietikkaa, mutta paskat. Piti olla pois salilta reilu viikko ja levätä.

Onneksi se viime elokuinen ylikunto osui etenlänreissun alle.

Mulla aina ylikuntoa esiintyessä nousee lämpöä..

Salidyykkari: Oletko varma että nuo nykimiset johtu ylikunnosta?

t. 2kk päivittäistä silmän nykimistä(elohiiri):D

Re: Vink vink

Originally posted by Salidyykkari
Mulla rupesi nykimään oikeaa silmää, aivan kuin olisi vinkannut.

btw meilläpäin tuota kutsutaan elohiireksi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Vink vink

Originally posted by traktori
btw meilläpäin tuota kutsutaan elohiireksi

Olkoon vaikka sadonkorjuurotta. Lihaksen silmän ympärillä alkavat poikkeuksetta nykiä juuri silloin, kun viikolla on alla kova treeni ja väsyttää. Samaan aikaan tuntuu lieviä vilustumisen oireita (aivastelua yms) ja joskus pukkaa jopa herpestä huuleen.

Y-l-i-k-u-n-t-o.

Suositut

Back
Ylös Bottom