Ja pikku r.Kauan sä oot treenannu ja miten ankarasti oot itteäs piiskannu?se ois aika tärkee tietää?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ja pikku r.Kauan sä oot treenannu ja miten ankarasti oot itteäs piiskannu?se ois aika tärkee tietää?![]()

Mutta minkäänlaisesta ylikunnosta ei kuitenkaan ollut merkkiäkään, osaako joku selittää tätä?
Mut täällä kuitenkin usein sanotaan, että jos treenaa esim. niin paljonkin kuin 5 kertaa viikossa, niin ylikunto voi olla tosiasia.
sehän on normaalia että satasen pulssi on korkealla vielä treenin jälkeenkin,mutta noi muut oireilut...:(
.Luin äsken hulkin treeni päiväkirjaa ja siellä hulkki sanoo olonsa olleen esim. hermostunut treenin jälkeen miinus kaloreilla,ittellä oli samanlaista hermostuneisuutta/rauhaton olo pari päivää tuolloin.Kun itte olin pahimmassa jamassa,jouduin lähtemään esim.kaupasta/kirjastosta pois,kun otti valo silmiin ja olo muuttu vaan huonommaks.mulla on ollu nytten pitemmän aikaa unettomuutta, pään särkyä ja sellasta aina välillä että silmiä rupee häikäseen hirveesti eikä meinaa pysyä pystyssä. liittyykö jotenkin ylikuntoon vai?
mulla on ollu nytten pitemmän aikaa unettomuutta, pään särkyä ja sellasta aina välillä että silmiä rupee häikäseen hirveesti eikä meinaa pysyä pystyssä. liittyykö jotenkin ylikuntoon vai?
Kärsinkö ylikunnosta?