Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tampereella ainakin MediSportilla Markku Tuominen.
Suuret kiitokset!
Muitakin vinkkejä otetaan vielä vastaan.
Nimim. Nyt kuukauden lääkäriltä toiselle pallotellut. Ekg:t, verikokeet ja kaikki perusjutut tarkistettu useaan kertaan. Eilen kävin yksityisellä sydämen ultraäänessä, köyhdyin 300e ja kuulin, että mikään ei vaivaa. Jännä juttu kun itse tietää, että ikinä ei ole näin heikossa hapessa ollut.
Helvata kun turhauttaa.
olen nyt tehnyt 2 jakoista ja joka treeni loppuun asti nyt varmaan 4 kuukautta.Nyt pian nukkunut ja ollut sängyssä 24 h.Aivan törkee uupumus ja väsymys ja alakuloisuus.Ei pahempia flunssaoireita,ei alkoholia,ruokavalio ok ja nukkuminen ollut ihan ok mun mielestä.Paljon stressiä myös yksityiselämässä, siis myös positiivista stressiä mutta kuitenkin.
työstressiä ja paniikkihäiriöitä myös elämän aikana tullut.Onko mitään vinkkejä mitä pitäisi tehdä ?
Itsehän kerroin tarinani vähän aikaa sitten. Kyllä mulla astma on(ainakin 98% varmuudella). Se saattaa osittain selittää joka talvisen sairastelukierteen. Ei tietenkään sulje pois ylikuntoa. Mulla ei vaan oikein oo muita oireita kun pieni flunssa koko ajan päällä ja siitä johtuva alakuloisuus. Mutta oon yrittäny lääkäreille selittää että kuka nyt ei olis alakuloinen jos on sairaana 5kk vuodesta!?! Just laskin et 2011 vuonna sairaana tuli vietettyä noin 5kk.

olen nyt tehnyt 2 jakoista ja joka treeni loppuun asti nyt varmaan 4 kuukautta.Nyt pian nukkunut ja ollut sängyssä 24 h.Aivan törkee uupumus ja väsymys ja alakuloisuus.Ei pahempia flunssaoireita,ei alkoholia,ruokavalio ok ja nukkuminen ollut ihan ok mun mielestä.Paljon stressiä myös yksityiselämässä, siis myös positiivista stressiä mutta kuitenkin.
työstressiä ja paniikkihäiriöitä myös elämän aikana tullut.Onko mitään vinkkejä mitä pitäisi tehdä ?
Moi!
Jos sulla tuntuu psyykkinen olevan akilleen kantapää niinkuin itellä niin pyri keskittyy vain tähän hetkeen, etkä murehdi tehtyjä virheitä ja suunnittele tulevia urotekoja. Vaan pikkuhiljaa positiiivisella " tästä selviään" asenteella meet eteenpäin. Jos tuntuu paskalta niin sittehän tuntuu,se ei kestä ikuisesti. Eli älä synkistele sitä että synkistelet.
Ite oon ainakin huomannut, että asiat on ollut jollain tavalla päin persettä vähän jokaisella elämän osa-alueella ja pyrinkin ajattelemaan tämän positiivisena kokemuksena joka on seurausta tehdyistä virheistä / laiminlyönneistä ja tämän loputtua on aika paljon "vahvempi" myös muissa kuin liikuntaan liittyvissä asioissa.
FirstBeat mittaus tehty ja tulokset ennakkodotuksiin verrattuna päinvastaisia, eli positiivisia.
Palautuminen erittäin hyvää nukkuessa ja sitä riittävästi. Myös työaikana ja illalla tehdyt Mindfullness-harjoitteet näkyivät palauttavina jaksoina vaikka pääosin päivähän on stressaavaa aikaa. Tämä oli asiantuntijan mielestä erittäin positiivista ja kehotti jatkamaan mentaaliharjoitteita. Kaiken kaikkiaan siis tulokset selkeästi paremmalla puolella.