ylikehittyny rinta!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rintalihasten venyttelyä.

Ota se penkkipaita pois....:lol1:

Ei vaineskaa. Vitsivitsi.

Rupee reenaa selkää pikkuisen enemmän ja venyttele perkeleesti niin eiköhän se siitä.

Kovasti olen yläselkää ja olkapäitä veivaillu ja pikku hiljaa alkaa olkapäät kääntyä normaalille paikalle. Elikkäs se lihastasapaino on ensisijainen tehtävä. Lisäksi pitkäkestoiset venyttelyt joka päivä/joka toinen päivä. Rintareeniä ei tarvi jättää pois, jos hoidat venyttelyt kunnolla(tai näin lekuri väitti). Itse teen rintaliikkeistä yhden ainoan, myös lihasryhmäksi nimetyn. :kippis1:

Originally posted by Krusifiksi
Itse teen rintaliikkeistä yhden ainoan, myös lihasryhmäksi nimetyn. :kippis1:

Kyllähän se penkki on tärkein :cool:

Siihen olkapäähommaan:takaolkapäät,yläselkä,venyttely,venyttely...ja vähennä penkki kolmeen kertaan viikossa ;)

Ja jos haluaa olla todella radikaali voi rinnan treenamisen lopettaa muutamaksi viikoksi kokonaan, kunhan vain tekee ojentajille dippiä / kapeaa penkkiä.

Venyttelyä ja venyttäviä liikkeitä!

Koita apuliikkeenä käsip.punnerrusta rinnalle, venyttäen kunnolla - sekä normaali- että vinoltapenkiltä. Ja sitten yläselkä kuntoon. Kaikkein tärkeintä olisi tietysti se venyttely rinta ja selkäpuolelle tietysti. Toivottavasti ei paikat ole niin jäykät että alkaisi tulla vammoja. Tsemppiä vaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tommy77
Mitä liikkeitä suosittelette ku olkapäät oon siirtyn eteenpäin liiallisesta penkkaamisesta?

vaihda kestävyysjuoksuun:rolleyes:

Ankaraa rintalihasten venyttelyä. Kevennä rinta reenin volyymia aina välillä. Ja tietty tajutonta selkä reeniä. Onko vedon ja penkin suhde millanen?

Re: Re: ylikehittyny rinta!

Originally posted by fullpower
Onko vedon ja penkin suhde millanen?

Tuolla ei ole suurta merkitystä. Enemmänki kulmasoudun sarjapainot(puhtaiden) tulis olla samalla tasolla.

Re: Re: Re: ylikehittyny rinta!

Tuolla ei ole suurta merkitystä. Enemmänki kulmasoudun sarjapainot(puhtaiden) tulis olla samalla tasolla.

Meinaakko että 200 kilon penkkaaja vetää 200kiloo puhtaana suorituksena kulmasoudusta? :lol2:

Kyllä se selän on syytä olla koko matkalta kondiksessa (maastaveto) jos meinaa ryhdin ja olkapäät saada taakse. Niin ja etuolkapäitä on sit turha vipareilla tai muilla vastaavilla edistää entisestään jos ahkerasti penkkaa ja olkapäät on valmiiks edessä.

Re: Re: Re: Re: ylikehittyny rinta!

Originally posted by Sumppari
Kyllä se selän on syytä olla koko matkalta kondiksessa (maastaveto) jos meinaa ryhdin ja olkapäät saada taakse.

Tarkoitan ettei pelkkä maastaveto korjaa ryhtiä. Itellä on olkapäät vääntyneet eteen, eikä maastaveto ole se heikoin osa-alue.

Ja tuohon kahden sadan penkkausjuttuun: jos teet 140 kilolla yli kymmenen toistoa penkissä, niin millä sitä kulmasoutua sitten veivataan? 60 kilolla?

Re: Re: Re: Re: Re: ylikehittyny rinta!

Ja tuohon kahden sadan penkkausjuttuun: jos teet 140 kilolla yli kymmenen toistoa penkissä, niin millä sitä kulmasoutua sitten veivataan? 60 kilolla?

Minusta hyvä mittari tähän olisi soutu rintatuetussa koneessa kahdella kädellä/penkkipunnerrus. Tuo soutu pitäisi tehdä siten, että ei irtoaisi siitä tuelta pois ja toistot voi pysäyttää yläasennossa. Kun saa suhdeluvuksi 1, on yläselkä varmasti balanssissa "penkkivoimien" kanssa. Mutta jos alkaa menemmään yli yhden, kannattaa ruveta veivaamaan sitä penkkiä tosissaan...

Originally posted by tommy77
Mitä liikkeitä suosittelette ku olkapäät oon siirtyn eteenpäin liiallisesta penkkaamisesta?

Niin kuin moni sano.. Paljon venytystä rinnalle ja sitten taka olkapäälle liikkeitä. Esim. olkapään kierto taljalla...

Back
Ylös Bottom