Yleisurheilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten päätoimittajana toimiva henkilö voi lukea/tulkita Jokelin kirjoitukset tuolla tavalla?

Lyhyesti: Tämä Toledo näyttää olevan ikäluokassaan erinomainen urheilija. Hänellä on loistava tulos ikäluokassa käytettävällä välineellä. Tämän myös Jokeli ilman muuta toteaa. Sen jälkeen hän alkoi mielestäni vähätellä Toledon tulevaisuuden kuvaa, keihäs on nyt kevyt, siinä on erilainen painopiste, katsotaan nyt sitten, kun tositoimet miesten välineillä alkavat. Tämä oli siis vaikutelmani.

Minun mielestäni olisi parempi todeta vain, että poika on erinomainen keihäänheittäjä. Ei hänen tulevaisuuttaan tarvitse ryhtyä analysoimaan alaspäin, vaikka kirjoittajalla keihästietoutta onkin.

Olen huomannut pakkotoisto.comilla melko paljon tätä nuorten vähättelyä (se voi olla tahatontakin), sitä on mm. painonnostotredissä ja esim. kuvagalleriassa, jossa nuoret kaverit esittelevät lihaksiaan / voimatuloksiaan. Minä olen aina nuorten puolella, heitä on aivan turha ryhtyä lannistamaan edes tällaisilla Jokelin esittämillä analyyseilla. Toledo toki tuskin näistä kinkereistä koskaan kuulee.

Jokelille: Tunnut tietävän paljon keihäänheitosta, olet ilmeisesti valmentaja. Käytä tietojasi mahdollisimman rakentavasti suomalaisten nuorten hyväksi.

Se nyt vain ei ole millään tavalla vähättelyä ennustaa hänen tulostensa laskevan, kun hän miesten välineeseen siirtyy, sillä lähes kaikille todella pitkälle 700g keihästä heittäneelle käy niin (esimerkkeinä mm. jo mainitsemani Valeri Iordan 83,02 -> 74,48 ja muissa kisoissa alle 72m, sekä nuorissa maailmanmestaruudenkin voittanut Tuomas Laaksonen 79,71 -> 71,53). Se, että Toledolle kävisi samoin, ei olisi mitään epäonnistumista, vaan aivan luonnollista ja inhimillistä. En epäile hänen mahdollisuuksiaan miesten keihäällä. Jos Toledolle ei tuollaista tiputusta tapahdu, on se hyvin, hyvin poikkeuksellista ja silloin puhutaan jo uudesta Zeleznystä, ellei jopa paremmasta.

Toledo muuten todennäköisesti kilpailee seuraavaksi nuorten olympiakisoissa Singaporessa (http://en.wikipedia.org/wiki/Youth_Olympic_Games). Suomen edustaja kyseisissä kisoissa on Tuomas Keto.

Ps. En ole valmentaja, vaan heitän itse keihästä.

Se nyt vain ei ole millään tavalla vähättelyä ennustaa hänen tulostensa laskevan, kun hän miesten välineeseen siirtyy, sillä lähes kaikille todella pitkälle 700g keihästä heittäneelle käy niin (esimerkkeinä mm. jo mainitsemani Valeri Iordan 83,02 -> 74,48 ja muissa kisoissa alle 72m, sekä nuorissa maailmanmestaruudenkin voittanut Tuomas Laaksonen 79,71 -> 71,53). Se, että Toledolle kävisi samoin, ei olisi mitään epäonnistumista, vaan aivan luonnollista ja inhimillistä. En epäile hänen mahdollisuuksiaan miesten keihäällä. Jos Toledolle ei tuollaista tiputusta tapahdu, on se hyvin, hyvin poikkeuksellista ja silloin puhutaan jo uudesta Zeleznystä, ellei jopa paremmasta.

Toledo muuten todennäköisesti kilpailee seuraavaksi nuorten olympiakisoissa Singaporessa (http://en.wikipedia.org/wiki/Youth_Olympic_Games). Suomen edustaja kyseisissä kisoissa on Tuomas Keto.

Ps. En ole valmentaja, vaan heitän itse keihästä.

OK, kuulostaa kohtuulliselta. Ymmärrän nyt, että halusit analysoida tilannetta asiapohjalta, et vähätellä.

Toivotaan Toledolle menestystä jatkossa, samoin tietysti sinulle, kuka oletkin.

Damn, ei pärjännyt Friedrich nyt korkeudessa kahdelle kovemmalle tällä kertaa :( Blankalta suvereeni suoritus, Greeniltä mahtava tulosparannus. Siinä taas venymisen mallia suomalaisille.

Aivan loistava naisten korkeuden finaali eilen! Fanitan Blankaa ihan kybällä, ja Ariane on kans aivan loistava! Niitä ainoita lajeja enää, mitkä jaksaa sytyttää:)

Ja tässä sitä vanhempaa kunnon Blankaa, 205:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nnooo mitaleita löytyy vaikka mitenpaljo, mut suurin osa tullu pikajuoksusta ja pituushypystä : D 1 pm kultaki pikajuoksusta löytyy ^^

pituutta menee se 5,70m ja 60m juoksin siihe 7,83 tjsp.. 100m en oo kokeillu nyt vähään aikaan ni paha sanoo..
En oo oikei ikinä harjotellu mitää noista ni ihmetyttää vähä et mite noiki tulokset tullu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tysonin jakama nöyryytys taisi ottaa liian koville niin nyt ilmaantui sitten tällaisia "selkävaivoja" :D ..taitaa olla vammat enemmän henkistä laatua, no itse ainakin nautin tilanteesta, on alkanut hieman korpeamaan toi ylimielinen ADHD-pelle joka pilaa show-pelleilyllään satasen jo ENNEN starttia.

Tuskimpa vaan on henkistä laatua. Eiköhän mies haluais kisata, jos vois. Kyllähän se rahakin varmaan kelpaa. Eiköhän se häviäminen johdu ainakin osittain juurikin siitä, että ne vaivat ei oo henkistä laatua, vaan oikeasti häiritsevät harjoittelua ja kilpailemista.

Tysonin jakama nöyryytys taisi ottaa liian koville niin nyt ilmaantui sitten tällaisia "selkävaivoja" :D ..taitaa olla vammat enemmän henkistä laatua, no itse ainakin nautin tilanteesta, on alkanut hieman korpeamaan toi ylimielinen ADHD-pelle joka pilaa show-pelleilyllään satasen jo ENNEN starttia.
Äläs nyt. Mitä olen katsonut äijän haastatteluja niin ihan mukavalta huumorimieheltä vaikuttaa, ja "kova" rattimieskin taitaa olla. Ja mitä väliä sillä on jos mies on itsevarma? Olihan Bolt kuitenkin voittamaton pari vuotta ja on edelleen maailman nopein mies.

David Rudisha juoksi 800 metrin ME:n 1.41,09. On kyllä melkoinen tykki...400 metrin ennätys 45,50, joten sillä nopeusreservillä kelpaa huitaista kasilla eka kierros 49 sekuntiin.

David Rudisha juoksi 800 metrin ME:n 1.41,09. On kyllä melkoinen tykki...400 metrin ennätys 45,50, joten sillä nopeusreservillä kelpaa huitaista kasilla eka kierros 49 sekuntiin.

http://www.youtube.com/watch?v=xJuwzXDnzuw

Tossa video kyseisestä suorituksesta. Pakko tylsänä kaveri lisätä tähän yksi kommentti tuon klipin alta:

"jayjayos
14 tuntia sitten

48.65 is close to my PB at 400m :D and he was just in the half :D unbelievable..."

Mikä helvetti ajaa jengiä laittamaan tälläsiä kommentteja? Miks pitää leijua jopa maailmanennätys videossa omilla tuloksillaan :D

[venom];2973333 sanoi:
Mediassa ei kauheesti hehkuteta uutta ME:tä, piti oikein ettiä että löys uutisen. Ei kuitenkaan ihan marginaalilaji kyseessä.

Niinpä. Nykyään on paljon kovempi juttu se, ketä on mukana Tanssi tähteiden kanssa -kisassa. Taitaa olla yhä vähemmän sellaisia urheilutoimittajiakaan, jotka ilman ankaraa kuukletusta osaavat sanoa, onko 1.41 hyvä vai huono aika 800 metrillä.

Tällä tietoa Rudisha kohtaa maailmantilaston kakkosen Abubaker Kakin (1.42,23) Timanttiliigan finaalissa 27.8.

Joo, ei se ihan helppoo voi olla pistellä ekat 600m 12,4 per satanen. Sitten siihen päälle vielä kaksi satkua 13 pintaan, kun rupee vähän hyytymään. Aika kylmää on kyyti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom