Paljonkohan Tero viskaa kepakkoa tänään:kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä voi olla nainen, joka hätyyttelee jopa FloJon ME:tä. Tuulet oli -0,1 joten 10,5x aika olisi voinut tulla ihanneolosuhteissa. Aika paljon on kyllä Jeter parannellut tuloksiaan viime aikoina ja ikääkin on jo kohta 30-v... toivottavasti pysyy kunnossa, ei kärähdä ja parantelee vielä tuosta, koska resursseja on
Mä taas voin melkein lyödä pääni vetoa että tämä jää Jeterin uran ennätykseksi, itse mainitsitkin jo monta syytä, mimmi täyttää loppuvuodesta 30v ja tuo ennätysparannus 10,67:n oli jo melkoinen.
Mä taas voin melkein lyödä pääni vetoa että tämä jää Jeterin uran ennätykseksi, itse mainitsitkin jo monta syytä, mimmi täyttää loppuvuodesta 30v ja tuo ennätysparannus 10,67:n oli jo melkoinen.
FloJo:n ennätyksestä on turha kenenkään haaveilla nykymentelmillä ja doping-testauksella .
Dopingista (verrattuna 80-lukuun) tuo ei välttämättä ole edes kiinni, koska niin kovia tuloksia on tehty yleisurheilussa jo pitkän aikaa ja etenkin pikajuoksuissa. Jos huippulahjakkuus ja dopingin nykymenetelmät osuu hyvin yhteen niin miksei naistenkin ME olisi rikottavissa. Miesten ME:tä on pidetty pilkkanaan viiden eri juoksijan toimesta viimeisen kymmenen vuoden aikana; toki noista pari on jo ehtinyt kärähtääkin.
Pointti on lähinnä se että naiset saavat suhteessa dopingin käytöstä huomattavasti suurempaa etua (ja vastaavasti ne haittavaikutuksetkin syntyvät helpommin) verrattuna miehiin ja kuten hyvin tunnetaan niin 70-80 -luvuilla tuo testaus oli vä'häisempää ja käyttö sitä kautta vapaampaa.
Mitähän tuo Carmelita Jeter on hommaillut? Vuonna 2006 eli 27-vuotiaana 100m ennätys oli 11.48 ja nyt kolme vuotta myohemmin 10.64. Ottamatta kantaa miestä väkevämpiin aineisiin niin onko siirtynyt pikajuoksun puolelle jostain muusta lajista?
Hei.
Haluaisin kovasti aloittaa yleisurheilun uudelleen, mutta haluaakohan mikään seura 22-vuotaista tyttöstä enää mukaan? Lopetin yu:n noin 15-vuotiaana.
Lajeista eniten kiinnostavat pituus ja kolmiloikka sekä kuulantyöntö. Lahjoja on jonkinverran...
Vauhditonta pituutta hyppelin n. 2,5m kesällä ja peruskunto on ihan ok. Salilla käyn n. 4krt/vko.
Onko kenelläkään kokemuksia?