Yleiset vessat duunissa + virtsaamisesta yleensä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Tää ei ollut hyvä threadi lounastamiseen.. yhhyh..

edit: niin ja se on vanha viidakonlaki - viimenen tippa on aina housuissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hash pipe sanoi:
Tää ei ollut hyvä threadi lounastamiseen.. yhhyh..

edit: niin ja se on vanha viidakonlaki - viimenen tippa on aina housuissa.

PAITSI! Mikäli kuset istualteen ja turautat sen viimeisen tipan sihen soft embon imutaskuun. :rolleyes:

Myönnän kusevani aika useinkin istuvaltani. En koska seisovaltaa pissiminen olisi jotenkin epähygieenisempää, vaan koska vessassa on aina kasa Aku Ankkoja, joita on kiva lukea:nolo: Lisäksi siinä voi vääntää ihan kunnolla murehtimatta yllärikakkaa.

urkki sanoi:
.....näin yhden tyypin sulkevan hanan ja aukasevan oven paperilla vessasta lähtiessä....
Huomaatteko tässä jotain eriskummallista? :hyper:

NouPein sanoi:
Kun kerta miehelle on siunattu tällainen ylivertainen tarkkuuskiväärin, niin mistäs se johtuu, että miesten vessoissa sitä kusta virtaa jokapaikassa? Vähintään pönttö on vuorattu kultaisilla pisaroilla. Ei taida kuitenkaan olla ihan se tarkin työkalu tuo.

Mitä sille voi, jos tähtäin ei ole kohdistettu lyhyelle matkalle? Tai jos ei ole otettu huomioon tuulta, "sivutuulta", panoksen painoa ja lähtönopeutta.

Sen voin kyllä sanoa, että mielelläni en käy koulun vessoissa. Aina saa olla tukkisaappaat jalassa jos sinne tahtoo kuivana mennä, aina ~80% lattiasta (kaikki muu paitsi jotkin kulmat) märkänä/kosteana. Se ei taida olla vettä, mitä on pärskinyt lavuaarista. Koulun loputtua on hyvä käydä siellä, kun ne vessat on siivottu.

Andy sanoi:
Ja bonefishille:seuraavan kerran kun kisaatte kaverinne kanssa, niin tee vanha kunnon kusilukko, niin varmaan voitat! Kaveri teki ennen muinoin intissä suihkussa kusilukon, eli puristi peukalolla tenninpäätä ja kusireikää ja yritti kusta samalla -> paine meistissä kasautui ja sitten vapautui HIRVEÄLLÄ paineella about 3 metrin päähän yhden varusmiessuihkuttelijan silmään.

Kusilukon äärimmilleen vieminen kuulemma tosin sattuu ihan helvetisti

Luulis että kulli räjähtää :lol2:

Väillä lähinnä vituttaa kun on sellainen puolikovan/kovan välimaastossa ja pitäisi nopeasti käydä kuselle niin pönttö ei tule kysymykseenkään ellei sitä ole asennettu kattoon ja laari taas ampuu vähintään 60% takaisin itsensä päälle. Tosin luontoon on tässävaiheessa helpointa turvautua, mutta kukaan nyt tarkoituksellisesti lähe kaverin/tai muun kasveja kastelemaan sisätiloista. Laariin ampuminen yleensäkin on vaikeaa kun omistaa ns. kärcher mallisen

Hanz sanoi:
Ja mikä helvetti siinäkin on kun pitää niitä karvoja kylvää siihen pisuaarin ympäristöön? Se jos mikä vituttaa
Se muuten saa oikeasti kurkkuun nousemaan pienen oksun poikasen, jos siinä laarissa on pienehkön tupeen verran munakarvaa.

Itteä vituttaa aivan älyttömästi yleiset vessat ja duunissa/koulussa vessat on kans sijoitettu niin fiksusti, että muu porukka kuulee hienosti kun pieree sielunsa kyllyydestä. Pisuaarit on suoraan saatanasta, en oo koskaan oppinut niihin kusemaan, eikä niissä oo mitään järkeäkään. Miks vitussa mä haluaisin kusta jonkun toisen äijän vieressä? Vessareissu on kokonaisvaltaista rentoutumista ja mä haluan viettää sen hetken YKSIN!

Sitten vielä tämä säätäminen kun menee yleiseen vessaan paskalle. Pitää vuorata ensin koko saatanan pönttö paperilla, että siihen uskaltaa perseensä laskea. Sitten kuitenkin käy niin, peenis osuu pöntön reunaan ja saa jonkun vitun hyppykupan.

Oma WC:haart:

Huppe sanoi:
Itse kyllä menen sinne vessapöntön puolelle ja kuivaan peeniksen paperilla, hygieenistä, eikä kastu housutkaan. :thumbs:

Mä luulin, että oon ainoa mies, joka tekee näin. Huh, en oo vissiin täysin friikki:D

AM sanoi:
Otin etäisyyttä asiaan, pohdiskelin ja kyselin hieman sillä tuloksella, että näkökantani vain vahvistui:

Istualtaan liruttelu ja tatin kuivaaminen on neitien hommaa. Sanoka mitä sanotte, mutta tietäkää, että olette neitejä niin sanoessanne.

Omien kokemuksieni pohjalta olen huomannut, että sillä tatin kuivaamisella nyt vaan saa selvästi puhtaampaa jälkeä. Tästä on tiettyjä etuja mm. spontaanissa seksuaalisessa kanssakäymisessä (myös muiden kuin itsensä kanssa), joka siis käsittää muutakin kuin sen lähetyssaarnaajan pimeässä makuuhuoneessa urheiluruudun jälkeen. Alapesumahdollisuuksia ei kaikkiin tilanteisiin löydy, ja kusen pistävä haju/maku ei hyvällä tahdollakaan ole omiaan lisäämään eroottisen kokemuksen nautittavuutta.

Heitä nyt hihasta tähän vielä, että partnerin miellyttämispyrkimyksetkin ovat täysin neitien hommaa. :lol2:

Kultasuihkufetissit sun muut hiekkalaatikkoleikit ovat tietysti asia erikseen, mutta niistä on kai yleensä kohteliasta tiedottaa kumppania ennen kuin ruvetaan roiskimaan.

AM sanoi:
Jos joskus satun näkemään(ennen kuin avasin tämän threadin en voinut edes kuvitella kenenkään tälläistä tekevän) jonkun(miehen) jompaa kumpaa harrastavan lupaan siitä hänelle huomauttaa kovaan ääneen.

Ei ehkä kovin rakentavaa, mutta tuleepa mielipide selväksi.
Ilmoitteletko samalla tavalla kovaan ääneen kaikista sinua häiritsevistä käyttäytymistavoista, vai onko tämä manifesti "neitimäisiä" pissijöitä vastaan jotain spesiaalia?

Asiallinen toka posti kehonrakennusaiheiselle foorumille. Eiköhän se tästä vielä...

Lascar sanoi:
Alapesumahdollisuuksia ei kaikkiin tilanteisiin löydy, ja kusen pistävä haju/maku ei hyvällä tahdollakaan ole omiaan lisäämään eroottisen kokemuksen nautittavuutta.

Heitä nyt hihasta tähän vielä, että partnerin miellyttämispyrkimyksetkin ovat täysin neitien hommaa. :lol2:

.

Kusen maku ei ole se pahin homma vaan se kullijuusto/pillujuusto-valkovuoto + hiki.:urjo:

Lascar sanoi:
-- Ilmoitteletko samalla tavalla kovaan ääneen kaikista sinua häiritsevistä käyttäytymistavoista, vai onko tämä manifesti "neitimäisiä" pissijöitä vastaan jotain spesiaalia? --

Yleensä pidän pientä "vitutuspuskuria" eli jos häiritsevä homma ei lopu itsestään, saa aiheuttaja kuulla siitä.

ps. Äläkä peljästy, kyllä tältä forumilta löytyy(toisinaan ;) ) muutakin, kun pissi-kakka -juttuja.

eikö ravistamalla saa paremmin ne tipat ulos ku tulee ne jämätkin sieltä putkesta. tosin voihan sitä ravistaa ja pyyhkiä.

ite en kyllä tuhlais vessapaperia kullin pyyhkimisen kusen jälkeen, ei mulla mitää paperilla pyyhkittävää siihen jää, ei se kastu ku kusen. sitäpaitsi se vois olla mun elämän noloin tilanne istua pöntöllä kusella ja pyyhkiä tattia paperilla ku joku sattuu sisään vessaan.

kaNi- sanoi:
eikö ravistamalla saa paremmin ne tipat ulos ku tulee ne jämätkin sieltä putkesta. tosin voihan sitä ravistaa ja pyyhkiä.
Lypsytekniikka toimii putken tyhjennykseen.

Mulla on kyllä tapana kuivata pippeli normaalioloissa mukavuussyistä, mutta jos jostain syystä olen kenttäolosuhteissa, ulkona, baarissa, tms. niin eipä tollasella jutulla ole mitään merkitystä. Ei minkään pikkujuttujen pidä helvetti antaa rajoittaa elämää. Ainakin ensimmäinen kirjoittaja vaikutti kyllä vähän ruikuttajalta, voi voi jos joutuu pisuaariin kusemaan! Menkää turkkilaiseen vankilaan pariksi vuodeksi, niin pisuaariin kuseminen ei sen jälkeen ehkä tunnukaan niin hirvittävältä asialta! :evil: ;)

Sama juttu paskomisessa, kamalaa jos on ohutseinäisiä koppeja jne. Maailman pienin viulu soi, kuuletteko? Se mieheyden raja kulkee mun mielestäni siinä, antaako kaikenlaisten turhanpäiväisten asioiden vaikuttaa elämäänsä. Mies tekee yleensäkin kussakin tilanteessa mitä on tarvis, miettimättä seurauksia tai mitä muut ajattelee.

Normaalisti mun aseeni kyllä ampuu ihan nättiä kasaa 300 metriin (:D) vaikkakin viimeisissä pisaroissa tulee vähän isompaa hajontaa. Istualtaan kusemiseen on miehille mun nähdäkseni vain yksi peruste: jos on vielä pieni stondis päällä, niin silloin kusi lentää ihan mihin sattuu, stondis vissiin muuttaa virtsaputken muotoa tms. Naisen vessaa nyt ei välttämättä viitsi kusta ihan katosta lattiaan, voisi herättää vähän pahaa verta. :D

Tepes sanoi:
Sama juttu paskomisessa, kamalaa jos on ohutseinäisiä koppeja jne. Maailman pienin viulu soi, kuuletteko? Se mieheyden raja kulkee mun mielestäni siinä, antaako kaikenlaisten turhanpäiväisten asioiden vaikuttaa elämäänsä. Mies tekee yleensäkin kussakin tilanteessa mitä on tarvis, miettimättä seurauksia tai mitä muut ajattelee.

Siis mies tekee mitä milloinkin haluaa, eli vaikka kusee istualtaan JOS NIIN HALUAA ja antaa "tosimiesten" ruikuttaa jos haluavat.

Kyllä se on niin että persreikä on ruumiin aukko. Niin on kikkelin pää, nenä, korvat ja suukin ja kaikkiin näihin kertyy enempi tai vähempi eritteitä ja likaa. Mutta ne onkin suunniteltu siten että ne kestävät normaalin määrän eritteitä ja likaa siitä kärsimättä. Ei jumala ole esim. persreikää suunnitellut pestäväksi koko ajan. Muutenhan se olisi posliinia.

Sitten toinen juttu. Joku rinnasti perseen pyyhkimisen siihen, että kakkaa laitettaisi kädelle ja siitä pyyhittäisi se pois -> kakkaa jää käteen. Tarkoittaako tämä käänteisesti siis sitä, että olisi sama syödä persreiällään, tervehtiä tuttujaan näyttämällä persreikäänsä ja kenties silittää rakastaan persreiällä? :D Näillä tarkoitan vaan sitä, että jumala on pistänyt persreiän piiloon kankkujen väliin sen käyttötarkoituksen takia, eli kuona-aineen poistumisreitti kehosta. Aivan eri asia kuin koko ajan näkyvillä olevat kädet.

Tätä ei ilmeisesti ole vielä käsitelty, mutta moniko käyttää pelkkää kalsareiden ja housen sepalusta virtsaamiseen? Itse kuulun ns. housujen yli kusioihin. Eli housut auki ja siitä sitte vaan.

En nyt ala tarkemmin analysoimaan omia tapoja mutta kyllä täällä paistaa joillakin läpi bakteerikammo. Tottakai perushygienian pitää olla kunnossa, mutta liikaa on liikaa siinäkin. Exällä oli jonkinasteinen bakteerikammo ja se kävi itteä toisinaan vituttamaan. Enivei, vaikka mä "ryvenkin" paskassa niin jännä juttu on silti se, että ite en ollut tuolloin koskaan kipeänä, mutta exä sitäkin useammin. Pieni määrä paskaa päivässä se miehen tiellä pitää. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom