Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten tuon haun saa näyttämään viestit, jotka sisältää sen hakusanan? Minä saan vaan näkymään viestiketjun, mutta en yksittäistä postausta, joka sisältäisi hakusanan.

Miten tuon haun saa näyttämään viestit, jotka sisältää sen hakusanan? Minä saan vaan näkymään viestiketjun, mutta en yksittäistä postausta, joka sisältäisi hakusanan.
Tuo haku on ihan paska.

Käytän aina Googlea, eli esim. "Hard Justice yleiset forumia site:pakkotoisto.com"
Eka linkki oli sivulle missä sun viesti, tarvitsi vain painaa enää CTRL+F ja "Hard J" niin löyty.

Miksi tämä "uudet viestit" ei toimi aina? Vuorokauden pois Pakkikselta ja yhtään viestiä ei muka olet tullut? Tai välillä kun on pari päivää pois, niin muka "vain" kolme sivullista noita threadeja tms.

Jotain radikaaleja muutoksia foorumisoftaan tehty? Ei pysy kirjautuneena sisään ollenkaan, vaikka salasana on tallennettu. Tehnyt pari kertaa niinkin, että kirjoittanut viestiä ja lähetyksen jälkeen käskenyt kirjautumaan sisään.

Kyllä se toimii, jos antaa vain 3 sivua, niin sitten oot käynyt painamassa sitä aikaisemmin tai tyhjännyt cookiet jossain vaiheessa.

Jotain radikaaleja muutoksia foorumisoftaan tehty? Ei pysy kirjautuneena sisään ollenkaan, vaikka salasana on tallennettu. Tehnyt pari kertaa niinkin, että kirjoittanut viestiä ja lähetyksen jälkeen käskenyt kirjautumaan sisään.

Ei ole tehty mitään. Cookiet jos tyhjää, niin ulos lentää. Pare siis antaa Pakkotoiston tallentaa keksit.

Tähän viitaten olen aina "kirjautunut sisään", joten en ole tyhjentänyt keksejä? Tuon kysymyksenikin jälkeen surffailin muilla sivuilla 45 min ja nyt kun palasin, painoin taas "uudet viestit", eikä taaskaan ollut listalla esim. tätä threadia. Joku tässä nyt mättää.

mainoksista kyssäri, jos ne on videossa niin haittaako?

Vipit meni umpeen nyt, ja ei oo tullut viestiäkään miten sen voi uusia eli pitääkö mun nyt menetellä samalla tavalla kuin ostaessani ensimmäistä kertaa vipit tänne että laitan vaan maksun Miken tilille ja odottelen pari pankki päivää että maksusuoritus näkyy Miken tilillä ja sit vipit aukeaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom