Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
koitin tuota. jostain syystä jos on kirjautuneena tuubiin niin homma ei toimi noin?. kirjauduin ulos ja laitoin videon noin niin johan rokkas!?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
koitin tuota. jostain syystä jos on kirjautuneena tuubiin niin homma ei toimi noin?. kirjauduin ulos ja laitoin videon noin niin johan rokkas!?
No tossa ei ole mitään tolkkua. You tube ei kommunikoi mitenkään Pakkotoiston kanssa, joten on ihan sama oletko kirjatuneena. Pointtina on vain url. Sen saa aina share välilehdestä tai osoiteriviltä.

Taitaa olla ärsyttävä virhe sivujen koodissa, pakko avautua kun sitä tässä pitkään olen stressannut. Ylävalikosta kun valitsee "uudet viestit" ja päätyy ko. sivulle, on yläpalkista kuitenkin kohta "stream" sivujen mielestä valittuna, siis eri värisellä pohjalla.

Helpoiten saat videon viestiin kun pistät tämän: [video]youtube-url[/video] Ei pitäisi tulla mitään ihmeempiä ongelmia.

edit. pah, no eihän tuo tietenkään näy..

Itse kopsaan sen urlin aina share napin kautta, en kaikkine niine miljoonine härpäkkeineen mitä itse osoiterivillä voi olla.

Siis tuosta se osoite, Pakkiksen vika se ei ole jos video ei näy.

Screen Shot 2012-08-07 at 12.36.09.png

Juuri tuon itse otan.

meme13.jpg
Huikee juttu muuten, mitä en tiennyt, ja mitä oon aina ihmetellyt että ompa vammasta... eli kun lisätään liitteeksi kuva, niin se kokoa ja asetelmaa voi jopa säätää tuplaklikkaamalla sitä pientä kuvakeversiota. Very nice, vahingossa selvisi kun tuplaklikkasin thumbia tos viestiä kirjottaes.

Huikeeta. Ennen siis aina niin että se lykkii ton thumbin joka pitää zoomaa, kun taas jos otat checkmarkin pois siitä "reference locally" niin se on large heti kärkeen.

Onko foorumin softassa vai selaimessa häikkää, kun nyt on alkanut pakkis näkymään siten että oikeassa laidassa on noin neljäsosanäytön verran harmaata. Foorumi siis ei avaudu kokonaiseen ikkunaan, tosin tapahtuu epäsäännöllisesti ja lähtee pois kun sulkee välilehden ja avaa pakkiksen uuteen. Muilla sivustoilla ei tapahdu, ja chrome käytössä.

Joku lisäri, ehkä? Mulla Chrome ja ei ole moista käynyt.

Back
Ylös Bottom