Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkiksen maili tyhjentynyt eilen tai tänään ihan itsestään?

Tää on nyt oikeasti todella vakava ongelma, siellä on ollut aika tärkeitäkin tietoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ethän sää ole edes VIP? :wtf: Itellä näkyy kyllä kaikki.

Olen tilannut muutamia ketjuja sillee, että uudet viestit tulevat päivittäin sähköpostiin, mutta ei niitä vain satu mailiin tulemaan!! Olen vissiinki vähä amatööri.. :D

Kuinkas pitkä aika tuo hetki on? Ainakin itellä edelleen vanhat sähköpostiviestit hukassa. Nyt kuitenkin saapuneisiin on tullu ainakin yks uus sähköposti.

Vai tarviko tässä jotain tehdä? Vaikka käyttää pelkkää webmailia.

EDIT: itsellänihän ei siis mitään kiirettä tällä hetkellä - mutta se kiire voi tulla nopeastikkin.

Muutaman päivän ainakin ollut sellainen ongelma että katsoo asetuksista thredit mihin on kirjoittanut ja siihen ku klikkaa niin aluksi menee uusimpaan viestiin, mutta heti pomppaa sivun alkuun :/ Eihän tuo nyt maailman isoin ongelma ole, mutta hieman rasittava.

Muutaman päivän ainakin ollut sellainen ongelma että katsoo asetuksista thredit mihin on kirjoittanut ja siihen ku klikkaa niin aluksi menee uusimpaan viestiin, mutta heti pomppaa sivun alkuun :/ Eihän tuo nyt maailman isoin ongelma ole, mutta hieman rasittava.

Onko tähän mitään ratkaisua vai onko mahdollisesti selaimessa jotain asetuksia tms?

Nyt on ollut n. viikon ajan ongelmana se, että ei pysty liittämään kuvia?Siis jos liittää kuvan koneelta, niin viesti jää vain tyhjäksi...
Onko muilla samaa ongelmaa?Oon joutunut sitten uppaamaan sen jonnekkin imagehosting palveluun..

Nyt on ollut n. viikon ajan ongelmana se, että ei pysty liittämään kuvia?Siis jos liittää kuvan koneelta, niin viesti jää vain tyhjäksi...
Onko muilla samaa ongelmaa?Oon joutunut sitten uppaamaan sen jonnekkin imagehosting palveluun..

Näyttää sittenkin uppaavan, mutta näyttää tyhjälle n. tunnin ajan...(sitten vasta ilmestyy)

Tuli tossa mieleen, et onko täällä simmosta ominaisuutta, et tulee ilmotus kun joku lainaa viestiä? En ainakaan muista nähneeni simmosta missään.

miten videoita muuten saa laitettua silleen, että se näky suoraan postissa eikä "linkin takaa"?

Screen-Shot-2012-08-06-at-14.23.56.jpg

Screen-Shot-2012-08-06-at-14.24.15.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom