Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Selvä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selvitellään, todella mystinen katoaminen kun palvelimesta pamahti virrat pois tuntemattomasta syystä ja sitten korruptoitui tauluja. Omituisesti haku löytää sen alueen ketjut, mutta alue ei näy eikä toimi. Jos jollain on vBulletinin osalta Googlen avulla vastaava tilanne tarjolla, niin otetaan mielellään vastaan. Dataa ei ole kadonnut, mutta jotain on vialla kun aluetta ei saada edes backupilta näkymään.

Onko tuota "inactivity timeoutia", eli sitä aikaa, kun foorumi autologgaa pihalle ellei ole tehnyt mitään, mahdollista pidentää? Tuntuu, ettei se ole kuin ehkä kymmenisen minsaa tällä hetkellä.

Onko tuota "inactivity timeoutia", eli sitä aikaa, kun foorumi autologgaa pihalle ellei ole tehnyt mitään, mahdollista pidentää? Tuntuu, ettei se ole kuin ehkä kymmenisen minsaa tällä hetkellä.

Sais olla kyllä ainakin puoli tuntia. Vai onko tuo itse jostain säädettävissä?

Kotona ei haittaa kun on aina sisällä, mutta taas se sitten tuon ajan jälkeen merkkaa ketjut luetuiksi, eli uudet viestit nappi on hyödytön.

Se on 15min ja pysyy siinä koska siihen on liitetty muitakin juttuja. Itse teen tossa tapauksessa niin, että vippaan forumin etusivulta kaikki forumit luetuiksi sieltä alhaalta tai sitten yläpalkista. Sitten heti perään uudet viestit ja siitä sitten viimeisen 24 tunnin viestit. Sit vain selaamaan, ovat järjestyksessä.

Se on 15min ja pysyy siinä koska siihen on liitetty muitakin juttuja. Itse teen tossa tapauksessa niin, että vippaan forumin etusivulta kaikki forumit luetuiksi sieltä alhaalta tai sitten yläpalkista. Sitten heti perään uudet viestit ja siitä sitten viimeisen 24 tunnin viestit. Sit vain selaamaan, ovat järjestyksessä.

Okei, enpäs olekkaan ajatellut että tuon tuolleen saa hyvin. Tuolla pärjää taas mainiosti. Sitä kun itse seuraa usealta osiolta tiettyjä juttuja tarkemmin, niin tuollainen vikat 24 h on aika pätevä juttu käytännössä.

Laitoin eilen illalla joskus 21 aikoihin rahat tulemaan tuonne tilille. Mahtaakohan näkyä vielä tänään vai meneekö viikonlopun yli. Omana pankkina Nordea.

Onkos täällä mitään "palautusehdotukset" tyylistä ketjua, jossa käyttäjät voisivat ehdottaa jotain? Ei ny tietenkään niitä kaikkia voi toteuttaa, mutta joitain

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom