Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maksoin vipin 10.pvä kuluvaa kuuta, mut viel ei ainakaan näy mitään... tuli vaan mieleen että kun siinä kysytään sitä asuinpaikkakuntaa, niin se on muuttunut tässä matkanvarrella josko se aiheuttais jotain hämminkiä?

Hyvä Mike. Olen näillä näkymin tulossa keskiviikkona kaupalle käymään (jos vain sinne löydän), ja mietin, että saanko heti samointein ne alennukset, kun siis ajattelin sitte vipit samalla ottaa.

kävin tänään mikkelsson heittämässä sulle kympin "karkkirahaa" joten muista meikä kun rupee ens viikolla näkymään...

Vipit ois pitänny loppua eilen, mutta ainakin vielä pääsin vip osiolle, eipä muuta.

Okei, niin ajattelinkin, kyllä mä kohtapuolin makselen.

Ajattelin tässä liityä vipiksi,niin olisiko sitten mahdollista vaihtaa screen-nimeä?
On nimittäin jo yksi John Rambo tuolla vipillä ja meitä voi olla vain yksi.

VIP- jäsenyydestä

Ugh ! Tänää 15 jälkeen minä pitkästä aikaa sain maksettua tuon VIP-maksun, jonka hinta hipoo pilviä :D

No, mutta kuiteskin ei ole vielä tapahtunut mitään ( en siis pääse VIP-osioilla ), ja alkaa poltella tuo epätietoisuus persuksia sen verta paljon, että ajattelin nyt tässä kysästä ääliönä: mistä tämä oikein kiikastaa ?

Joo, tiedän, että olen malttamaton, daa :david:

Jizzy sanoi:
Ugh ! Tänää 15 jälkeen minä pitkästä aikaa sain maksettua tuon VIP-maksun, jonka hinta hipoo pilviä :D

No, mutta kuiteskin ei ole vielä tapahtunut mitään ( en siis pääse VIP-osioilla ), ja alkaa poltella tuo epätietoisuus persuksia sen verta paljon, että ajattelin nyt tässä kysästä ääliönä: mistä tämä oikein kiikastaa ?

Joo, tiedän, että olen malttamaton, daa :david:
Anteeksi, Mike, kun tuppaudun tänne vastailemaan, mutta oli ihan pakko. Voisit Jizzy ottaa asioista selvää ennen kuin hermoilet. Tässäkin threadissa on sanottu jo monen monta kertaa, että saattaa mennä parikin pankkipäivää ennen kuin maksu näkyy tilillä. Siis jos sinulla on tili eri pankissa. Lisäksi Mike ei varmaankaan ihan koko ajan ramppaa katsomassa kuka on maksanut jne. Eli siinäkin voi vierähtää hetki. Ei sitä VIP jäsenyyttä sentään ihan tunnissa saa.

Aamuisin tarkistelen aina vipit. Tosiaankin kuten voimahousu sanoi, toisesta pankista 16:30 jälkeen maksettu maksu näkyy vasta kahden päivän päästä. Eli pahimmassa tapauksessa nyt maksettu maksu näkyy maanantaina.

Asiaa voi nopeuttaa mailaamalla maksusta screenshotin, sillä voin antaa etukäteen vipit, monet näin tekevätkin.

Juu, myönnän sen että, mulla on tulihännän alla, mutta halusin vain varmistaa sen ettei " tilaukseni " mennyt millekkään karvakäden tilille, esim. Tilasin joskus irc-galleriaan vipin, mutten koskaan sitä saanut, sinne meni 3euroa, ei ole iso rahasumma, mutta rahaahan sekin on. :david:

Ja sori, en ollut huomannut tätä threadia ollenkaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom