Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun painan tuolta ylhäältä "laaja haku" -nappulaa, niin miksi käyttäjänimi sarakkeessa on valmiiksi strutsi aka. JohnnyB?
Hah, jäit kiinni, olet hakenut minun tekstejä ja se on jäänyt oletukseksi. Paina Resetoi-painiketta oikeasta alareunasta, niin eiköhän se auta.

Siinä se on kököttänyt niin pitkään kuin olen foorumia selannut :D Mutta ei se mihinkään katoa, vaikka miten hakkaisi :confused:

Eipä tuo kummemmin elämää haittaa, kunhan kysyin.

Pitäiskö ton kyselyn toimia.
EDIT: Toimi kun avasin incognito ikkunaan. Ei aukea muuten ainakaan mulla.

Mulla on ihan mystinen Chromella. Avaa kyllä uuden välilehden, mutta näkyy vain toi "Pakkotoisto.com javaskripti:" eikä aukea se kysely. Firefoxilla tulee tuo teksti toki kuten kai aina pitäisi, mutta myös se kysely lataa. Chromella kerran aukesi incognitossa, mutta enää ei edes siinäkään.
EDIT: No nyt se aukeaa incognitossa aina. Eli ei selaimessa välttis vikaa, mutta joku välimuistin kikkare tms. estää toiminnan. Incognito kun ei lataa mitää keksejä tai muita jota selaimella on muistissa. Ensin mietin että liittys yskilöintiin (kerran per IP) mutta kyllähän se lataa sen aina uusiks jos lataa.

onko pakkiksen kävijämäärät kasvaneet parin viimeisen kuukauden aikana rajusti, tuntuu että ketjuja tulee nopeampaan tahtiin ja postauksia, enne ku paino kerran päivässä uudet postit ni oli ehkä 5 sivua topicceja, nyt on puolen päivän jälkeen jo toistakymmentä yleensä.

onko pakkiksen kävijämäärät kasvaneet parin viimeisen kuukauden aikana rajusti, tuntuu että ketjuja tulee nopeampaan tahtiin ja postauksia, enne ku paino kerran päivässä uudet postit ni oli ehkä 5 sivua topicceja, nyt on puolen päivän jälkeen jo toistakymmentä yleensä.
Yleisesti kasvanut kävijämäärät. Vaikuttaa sitten suoraan kaikkeen.

Tuleeko perinteistä "veikkaa suomen eka maalin tekoaika" threadia?
Juu, voishan tuon tehdä.

Viime viikon torstai/perjantai yönä pistin rahaa vippien uusimiseen. Luultavasti alkaa piakkoin näkymään tilillä. Voitko näpätä vipit Mike päälle, niin pääsee täytteleen treenipäiväkirjaa :)

Tuli vaan mieleen, olisko ihan paska idea luoda opiskelulle oma alueensa (vrt. matkailu, kotitalous, lemmikit)? Sinne sais sitten kätevästi omat threadinsa opiskelupaikoille, opintotuille, ulkomailla opiskelulle yms. En sitten tiedä paljonko täällä pakkiksella opiskelijoita pyörii, että onko varsinaista tarvetta.

Voisiko tosta ravinto-osioon tehdä sellaisen alakategorian kuin tuotteet ja tuotevertailut? Kun tällaisia "mitä tykkäät valmistajan x herasta?" -keskusteluja on aika paljon. Sitten sellainen stickattu resepti-thread ois jees!

Ajettelin alkaa pitämään treeniblogia tai päivyriä...
Pystyykö pääsyn rajaamaan sillai, ettei sinne pääse runkut vinkumaan?
Esim pyytämällä pääsis lukemaan ja kommentoimaan.

Mites toi vippi päivyri? Onko moista mahdollisuutta?
Hä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom