Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos pistän viestiä johonkin keskusteluun niin eikö mistään tule mitään ilmoitusta jos joku on vastannut, vaan täytyykö olla siellä kyttäämässä?
en tähän löytänyt mistään selvää vastausta joten kysyn..

Sä voit myös tilata sen ko. ketjun ja siitä tulee sitten halutessa vaikka heti maili kun tulee viesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten saisi tuon törkeänkokoisen valion mainosbannerin helvettiin? Haittaa huomattavasti foorumin selailua itellä.

Saako noita mainoksia pois esim ylhäällä ton ison piimämainoksen pois? Häiritsee!

E: En ollutkaan ainoa "ongelmani" kanssa :D

Hiiressä on semmoinen scrollinappula, sitä kun veivaa, niin mainos menee pois.

Saako noita mainoksia pois

Ja toi on tyhmin kysymys ikinä. Sama kun kysyis lehden toimitukselta "saako noita mainoksia pois niin olis kivempi lukee lehtee". Tän kokosella forumilla kun tuppaa joskus olemaan mainoskampanjoita.

No luulin että "Tän kokosella" foorumilla voisi jostain ottaa itse ne pois ne mainokset, tai että käyttäjät vois ite päättää haluuko ne nähä itellään niitä mainoksia. No, sainpahan vastauksen...

Tyhmää porukkaa täällä. ei tommonen mitään kyllä haittaa.

Jos joskus nuo osuu ja uppoaa. Esim. itse bongasin sen uutisvirta.fi sivun näistä mainoksista. En varmaan ois muuten bongannyt. Ei ne mainokset radiossa ja telkkarissakaan aina riemunkiljahduksia aiheuta, mutta joskus niistä saa hyviä tärppejä.

Ei tuotakaan Valion mainosta huomaa kun aluksi, sitten se on nähnyt ja scrollaa automaattisesti yli. Sitten varmaan huomaa taas kun se häviää tuosta. Sitten vituttas kyllä jos se vilkkus tuossa tai muuten lävähtäs ruudulle isolla aina kun avaa jonkun sivun, siis niitä vitun popuppeja jotka on oikeasti joskus aivan saatanan rasittavia.

No luulin että "Tän kokosella" foorumilla voisi jostain ottaa itse ne pois ne mainokset, tai että käyttäjät vois ite päättää haluuko ne nähä itellään niitä mainoksia. No, sainpahan vastauksen...
Tiesitkö, että internetin käyttäjällä on kyllä työkalut ottaa itse pois ne mainokset? Toimii pakkiksella ja ihan kaikilla muilla sivuilla, mitä internetiin on ikinä lykätty.

Tiesitkö, että internetin käyttäjällä on kyllä työkalut ottaa itse pois ne mainokset? Toimii pakkiksella ja ihan kaikilla muilla sivuilla, mitä internetiin on ikinä lykätty.

En tienny, ja ehkä siksi juuri tulinkin tänne kysymään.
Ja kuten Timba sanokin tossa niin en sitä enää huomaa, sillon ekan kerran ihmetytti vähän, nyt scrollaan jo yli helposti. Kumman iso show' tuli yhestä kysymyksestä. Älkää ottako itteenne!

En tienny, ja ehkä siksi juuri tulinkin tänne kysymään.
Ja kuten Timba sanokin tossa niin en sitä enää huomaa, sillon ekan kerran ihmetytti vähän, nyt scrollaan jo yli helposti. Kumman iso show' tuli yhestä kysymyksestä. Älkää ottako itteenne!

Tämä sama show on toistunut lukemattomia kertoja, joki ikinen kerta kun tulee isompi kamppis, niin aina sama show, siis joka kerta. Kun sitä tapahtuu sitten vuosikausia, niin alkaa oleen melko väsynyt keissi. Kerran oli Elisan normaalikokoinen banneri ja siinä tuli ääni mouseoverilla ja voi jumalauta mikä meteli siitä nousi sitten. Hupaisin tapaus oli joskus 8 vuotta sitten kun laitoin jouluna tonne ylös pikkuriikkisen Mikki-Hiiren pakkiksen logon viereen joulun johdosta. Siitäkin veti jotkut totaaliset herneet. Matrixin Morpehus oli joskus jossain pakkiksen omassa pikkubannerissa, koko oli vaatimattomat 468x60px ja siitäkin nousi meteli. Joten älä ihmettele jos vähän alkaa jo väsymään tohon ikuiseen napinaan mainonnasta. Ilman mainontaa tätä sivua ei enää olisi tässä mittakaavassa.

Kyllähän sen ymmärtää jos vuosia kuunnellu jos mistäkin tuota napinaa, mutta eipä tuo enää kummemin enää häirihde. Ja alunperinki tiedustelin miten sais pois. Mutta joo, loppuu tää offtopic mun osalta. Jatkakaa ->

Palautteeni koskee Miken signaturea. Se näyttäisi kivemmalta ilman capslockia. Isojen kirjaimien poisto voi tosin vaikuttaa linkkien avaamismäärään. Kannattaa siis miettiä tarkkaan ennen kuin kuuntelet vinkkiäni.

Yli 10 sivua tässä selaillu eikä ole vielä silmiin osunu että mistäköhän tuon Signaturen saa käyttöön?
Vai oliko näin että pelkästään V.I.P ominaisuus sekin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom