Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täällä olemassa oikotietä/linkkiä vain niiden ketjujen uusiin viesteihin, joihin on itse kirjoittanut? Tuolla ylhäällä on toiki 'uudet viestit' -painike, mutta jos kirjoittaa enimmäkseen samoihin topikkeihin, olisi näppärää saada ne kaikki samalle listalle sen sijaan, että joutuu erikseen tarkistamaan.

Puhelinsofta Tapatalk tekee tuon, palstalla ei taida onnistua

Miten toi monen eri käyttäjän lainaaminen onnistuu?

Klikkaat tuossa "vastaa lainaten" palikan vieressä olevaa "multilainaus" nappia, siinä viestissä, kenen haluat lainata ja sitten viimenen lainaus minkä otat niin perus "vastaa lainaten", niin multilainaukset tulee siihen samaan

Onko täällä olemassa oikotietä/linkkiä vain niiden ketjujen uusiin viesteihin, joihin on itse kirjoittanut? Tuolla ylhäällä on toiki 'uudet viestit' -painike, mutta jos kirjoittaa enimmäkseen samoihin topikkeihin, olisi näppärää saada ne kaikki samalle listalle sen sijaan, että joutuu erikseen tarkistamaan.
klikkaamalla "asetukset", jolloin siinä näkyy ensimmäisenä ne ketjut/uudet viestit ketjuissa.

en tietenkään jaksanut lukee koko ketjuu.
miten sais tätä vähän helppolukuisammaksi eli tarkoitan että sais selattuu omia viestejä nopeasti. siis niitä ketjuja joihin ite on kirjoittanut.
ja miten jostain ketjusta saa sen ilmon s-postiin? (kun siihen siis vastataan)

en tietenkään jaksanut lukee koko ketjuu.
miten sais tätä vähän helppolukuisammaksi eli tarkoitan että sais selattuu omia viestejä nopeasti. siis niitä ketjuja joihin ite on kirjoittanut.
ja miten jostain ketjusta saa sen ilmon s-postiin? (kun siihen siis vastataan)

Klikkaa omaa nimeäsi viestissä ja sieltä Selaa profiilia ja sieltä katsot tuon kohdan "etsi kaikki postit". Saman voit tehdä toki kenen tahansa toisen profiilin kautta, eli katsoa vai meikälälisen viimeiset kirjoitukset tai ketjun avaukset.

Ja näitä emaili asetuksia pääset katsomaan kun klikkaat oikealta ylhäältä asetukset ja sitten vasemmasta listasta forum asetukset. Siellä on nuot eri vaihtoehdot saada meiliviestejä.

Toi jumalaton juustomainos alkaa ottamaan hermoille. :D Eikö Valiolle kelpaa pienempikin banneri?
Sanoin mainosmyyntiin, että alta tunnissa tosta aletaan itkemään, mut kestihän se tovin. Mä en ihan ymmärrä näitä itkuja kun asialle ei yhtään mitään voi, myyty mikä myyty. Luuleeko jengi oikeesti voivansa valittamalla vaikuttaa tommoiseen?

En varmaan oikeeseen ketjuun oo itkemäs, mut anyways Mike voisko harkita et tuolta pakkis-galtsussa olis vaikka joku pakkotoisto-kuva josta pääsis itse asiassa pakkotoisto.comiin takaisin? Ehkä siellä jossakin on joku linkki josta tälle etusivulle pääsee, mut itse en ainakaan koskaan sitä löydä, kaikki ne kuvat ja etusivu-linkit menee vaan galtsuetusivulle ja on oikeestaan aika ärsyttävää, ettei sieltä tunnu mitenkään pääsevän sitten enää tälle forumin puolelle...

En varmaan oikeeseen ketjuun oo itkemäs, mut anyways Mike voisko harkita et tuolta pakkis-galtsussa olis vaikka joku pakkotoisto-kuva josta pääsis itse asiassa pakkotoisto.comiin takaisin? Ehkä siellä jossakin on joku linkki josta tälle etusivulle pääsee, mut itse en ainakaan koskaan sitä löydä, kaikki ne kuvat ja etusivu-linkit menee vaan galtsuetusivulle ja on oikeestaan aika ärsyttävää, ettei sieltä tunnu mitenkään pääsevän sitten enää tälle forumin puolelle...
Olen laittanut sen avautumaan omaan ikkunaansa, joten gallerian avattuasi linkistä, voit sulkea ko. ikkunan vapaasti ja olet takaisin joko uutisessa tai sitten forumilla. En halua, että ihmiset joutuvat pois forumilta klikattuaan galleriaan.

Onko muilla ongelmaa kellonaikojen kanssa? Itellä kirjautuneena näkyy postien kellonaika oikein, mutta jos ei ole kirjautuneena ni näyttää tunnin liian vähän eli ois siirtyny talviaikaan jo muutaman päivän etuajassa? Testattu kahella koneella, molemmissa firefox :o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom