Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kellonaika on käyttäjäriippuvainen, eli jokainen itse asettaa aikavyöhykkeensä. Ei Pakkotoiston softa voi tietää vierailetko mistä päin maailmaa, ellet itse sitä aseta. Vieraana tätä optiota ei ole. Suomalaisille tällä aikavyöhykkeellä pitäisi nyt näkyä vieraanakin oikea aika plus katoin yhden option päälle, joka mukamas korjaa aikaeroa muualta selaileville, jota vähän epäilen. +2GMT on meidän asetus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nopeesti hakemalla en saanu löydettyä evoluutioketjua, jonka muistaakseni täällä sivustolla viikko tai pari takaperin bongasin. Onko poistettu jostain syystä vai onko hakutekniikoissa parantamisen varaa?

Mistäs johtuu että firefoxilla vastausruutu näyttää harmaata, molemmat pikavastaus ja normaali vastaus on harmaita eli ei voi kirjoittaa viestiä.

Tuleeko enään privaviestillä ilmoitusta kun VIP on umpeutumassa? yhtäkkiä vaa vipit kadonnu, eli loppuko nyt sit aika vai mitäköh. Ja ei oo todellakaa mitää hajua milloin noi oon ostanu ja mikskä ajaks... ei voi muistaa.

Siirryin automaattiseen systeemiin ja pitäis tulla automaattinen email-ilmoitus ennenkuin menee umpeen. Jos ei tule, niin pitää katsoa mikä mättää.

Joo meikäläisen oma moka. Oli jääny vanha sähköpostiosoite tonne asetuksiin, mihin ei enään oo käyttöoikeuksia. Täytyy laittaa uutta vippiä siis tulemaan. Kiitokset!

Moi.Tässä uutena tulokkaana harjoittelen sivujen käyttöä ja ....kuinkas oikein saan lisättyä profiili kuvan ? Kun ei onnistunut vaikka yritin painella oletuskuvan päältä enkä myöskään löytänyt mitään painiketta kuvan lisäämiselle.kiitokset vastauksesta

Moi.Tässä uutena tulokkaana harjoittelen sivujen käyttöä ja ....kuinkas oikein saan lisättyä profiili kuvan ? Kun ei onnistunut vaikka yritin painella oletuskuvan päältä enkä myöskään löytänyt mitään painiketta kuvan lisäämiselle.kiitokset vastauksesta
Vip-ominaisuus.

Maili ja maksu mennyt jostain syystä ohitse, lienee syynä, että meikän synttäripäivänä oli maksettu. Olin vähän niinkuin vapaalla kaikesta. Nyt toimaa anyways.
Sattuko tänä vuonna sama setti:D. Ainakin jossain ketjussa huutelit äskettäin synttäreitä ja itellä pitäs olla tossa lauantaina kännipäissä maksettu VIP.

Olenko vaihtanut itse jotain asetuksia vai onko forumilta poistunut tuo ominaisuus, että kun vie hiiren otsikon päälle niin näkyy ekan postauksen teksti(ä)?

Ok, kiitos tiedosta. Itse tykkään siitä, kun jotkut vammaiset eivät osaa nimetä ketjuja niin näkee mistä on kyse, mutta hyvin pärjää ilmankin.

Toi esikatselu oli anuksesta, kun koitit ottaa threadin viimestä sivua, niin se hyppäs juuri siihen sivunumeroiden päälle. Sit joutu vammaileen eka threadiin ja sieltä hyppiä vikalle sivulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom