Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No on kyllä mystinen juttu, koska nyt myös saman sivun sitaattien linkit toimii. On se toki mahdollista että siellä myös päivittyi jokin kirjasto, joka on linkattu suoraan ulkopuoliseen resurssiin ja sen myötä jokin bugi poistui.

Meinaan toisella saman alustan foorumilla samalla sivulla olevat sitaatit ei edelleen toimi.
Täällä joku jossain siis muuttui.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sallittua laittaa instagramiin sivustoksi linkki elokuva-arvostelut ketjuun, kun haluisin et kaverit näkee mun leffa arvosteluja sieltä?

Onko sallittua laittaa instagramiin sivustoksi linkki elokuva-arvostelut ketjuun, kun haluisin et kaverit näkee mun leffa arvosteluja sieltä?
Tottakai tännepäin saa linkittää mistä vain ja se on suotavaa.

Taitaa tuosta Twitch bannerista puuttua sulkeva </a> tägi?
Ketjua luodessa ei voi painaa create thread nappia, kun se on mukamas bannerin linkin sisällä oleva elementti. Create thread nappi vie siis Twitchiin.

upload_2018-6-29_23-23-49.png

Joka paikassa ongelmaa ei huomaa, kun on muuta sälää bannerin jälkeen ja selain osaa fiksata puutteen ja/tai ongelma "päättyy" ennen nappeja yms.

Mike. En osannut laittaa yksityisviestiä, joten kirjoitan tähän. Minulla oli se pakkotoiston email ja en pääse sinne enää. Onko se sähköposti poistettu käytöstä? Kysyn siksi, että tiedän ettei sitä ole kukaan kaapannut tai muuta. Jos se on poistettu käytöstä, niin ei haittaa oikeastaan mitään. Kerkesin siirtyä käyttämään toista maili osoitetta.

Mike. En osannut laittaa yksityisviestiä, joten kirjoitan tähän. Minulla oli se pakkotoiston email ja en pääse sinne enää. Onko se sähköposti poistettu käytöstä? Kysyn siksi, että tiedän ettei sitä ole kukaan kaapannut tai muuta. Jos se on poistettu käytöstä, niin ei haittaa oikeastaan mitään. Kerkesin siirtyä käyttämään toista maili osoitetta.
Joo, ne poistettiin ja annettiin yli 3 vuotta aikaa kaikille siirrellä mailit.

Ei ole kysymys, mutta nyt vasta huomasin että foorumihan tukee kaksivaiheista tunnistautumista (two-factor authentication / 2FA). :eek:
Erittäin mahtava juttu.
Eli tuolla: https://pakkotoisto.com/account/two-step
Muistaa myös ottaa backup koodit talteen tuolta kun se niitä tarjoaa.

Voi kytkeä esim. Google Authenticator, tai muun vastaavan authenticator puhelin appsin.
Vaatii sitten jokaisen laitteen kohdalla kirjautumisessa tunnuksien lisäksi koodin sieltä authenticator softasta mitä käyttää.
Voi tuolla myös valita sähköpostiin tulevan koodin puhelinsoftan sijaan, mutta toi softa kyllä sata kertaa helpompi.

Aina jos mikä tahansa palvelu tarjoaa 2FA:ta, niin suosittelen käyttämään. (y)
Tuntuu kaikenlaiset tunnuksien vuotamiset olevan nouseva trendi. (n)

Pakkotoiston forum suhtautuu adblockeriin vähän erikoisesti. Ei päästä miltään koneen selaimelta forumille, vaikka vain yhdellä koneen selaimella on disabloitu adblockeri.

Alusta on W7. Chromesta on viimeisin versio ja siinä on koko domainille disabloitu adblockeri. IE 10 ja Safari 5.1.7.

Millään muulla domainilla ei tätä tee vaan noteeraa adblockin disabloinnit ja muutkin selaimet toimii kiltisti.

Olisiko muita ideoita kuin adblockin poisto?

Voin ottaa sen pois, voi olla että se bugaa. Mutta toivottavasti sitten porukka ei sitä käytä.

Testaan kun olen taas konttorilla.

Viime talvena oli samanlainen viikkoja/kuukausia kestänyt jakso jolloin forumin sivu huusi aina adblockerista. Etusivulla ei silloinkaan valittanut.
Sitten jossain vaiheessa keväällä ongelma oli hävinnyt, sitä kesti kesään asti jolloin alkoi taas valittaa. Sitä on nyt jatkunut lomien yli tähän päivään.

Vippi maksettu 16.08.2018, olenkohan onnistunut copy/pastettamaan ibanin päin honkia tai jotain?

Testaan kun olen taas konttorilla.

Viime talvena oli samanlainen viikkoja/kuukausia kestänyt jakso jolloin forumin sivu huusi aina adblockerista. Etusivulla ei silloinkaan valittanut.
Sitten jossain vaiheessa keväällä ongelma oli hävinnyt, sitä kesti kesään asti jolloin alkoi taas valittaa. Sitä on nyt jatkunut lomien yli tähän päivään.

Aivan hämärä homma. En tiedä mitä teit mutta herjan kieli vain vaihtui englannista suomeksi. Sitä heitti eiliseen asti vaikka olin ottanut adblockin kokonaan pois.
Ja nyt tänään aamulla kaikki pelaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom