Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olisko mahdollista kehitellä jonkinlainen VIP jäsenyys-extra, joka olis muutaman euron kuukausi ja kaikki mainokset poistuis laillisesti? Tuskin olen ainoa, joka suostuisi maksamaan tuon. Joku taitava voisi laskea / arvioida järkevän ja oikean hinnan tuolle mahdollisuudelle.

ps. En todellakaan poista adblockeria

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ps. En todellakaan poista adblockeria
Ei todellakaan ole pakko ottaa sitä pois käytöstä. Mut jotenkin hassua, että joku on valmis maksamaan rahaa, ettei nää pääosin yhtä banneria. En vain ymmärrä. Mut netissä ihmiset on jotenkin niin erikoisia, että pelkkä yhden nuolen värin muuttaminen on tyyliin ”EN TUU IKINÄ ENÄÄ TÄNNE”

Hähä, kielletäänkö forumilla kohta VPN-palveluiden käyttäminen, koska sitten ei tiedä mistä klikkailijat klikkailee bannereita?

t. nimim. IP vaeltaa ympäri maailmaa.

ps. en todellakaan poista adblockeria. Joten vaihtoehdot on katsoa vilkkuvia mainoksia tai tuota hyppyikkunaa. Joten soronoo.
Ei kielletä edes adblockerin käyttöä. Ihan vapaasti vain. Bannerien sijaan sitten saa klikkailla sitä pop-uppia. En sentään jätä sitä siihen niin, ettei voi lukea ollenkaan.

Ja kyllä voi olla kamala juttu joku banneri sivustolla joka on väärällään kuvia ja videoita. Miten mä nään tässä semmoisen perussuomalaisen asenteen. En voi sille mitään, mut haisee just siltä, että jos mä en saa mitään, niin ei muidenkaan pidä saada. Ja että mä saan lukea ilmaiseksi, mutta vittu minä en anna mitään takaisin periaatteesta.

Enkä mä voi laittaa vippiin lisähintaa että teidän adblockaaja-tyyppien takia suurin osa, joita ei mainokset haittaa, vaan voivat jopa nähdä niissä tarjouksia, joutuvat maksamaan extraa muiden typerän periaatteen takia.

Viimeksi muokattu:
Mulla ei meinaa hymiöitä ladata, bannerit on niin isot ettei sivun aukaisun jälkeen näy threadeja ennen kuin scrollailee alaspäin ja yleisestikin nyt latailee sivut paljon hitaammin. Sitten kun alkaa lukemaan niin pomppii tuo teksti kun siellä jotkut bannerit latautuu näkyviin. Eli ihan konkreettisesti tekee sivusta paskemman käyttää. Mutta silti siedettävämpää kuin tuo adblocker-herja.

Yöuniani en menetä kuitenkaan ja ymmärrän täysin Mike tuon, että mainonta on se sivuston rahoituksen lähde. Ei siltikään sun tarvitse käyttäjiä leimata pelkkää ilkeyttään turhasta valittaviksi perussuomalaisiksi kitisijöiksi, vaan ihan aiheesta kyllä niitä negatiivisia palautteita tulee.

Mulla ei meinaa hymiöitä ladata, bannerit on niin isot ettei sivun aukaisun jälkeen näy threadeja ennen kuin scrollailee alaspäin ja yleisestikin nyt latailee sivut paljon hitaammin. Sitten kun alkaa lukemaan niin pomppii tuo teksti kun siellä jotkut bannerit latautuu näkyviin. Eli ihan konkreettisesti tekee sivusta paskemman käyttää. Mutta silti siedettävämpää kuin tuo adblocker-herja.

Yöuniani en menetä kuitenkaan ja ymmärrän täysin Mike tuon, että mainonta on se sivuston rahoituksen lähde. Ei siltikään sun tarvitse käyttäjiä leimata pelkkää ilkeyttään turhasta valittaviksi perussuomalaisiksi kitisijöiksi, vaan ihan aiheesta kyllä niitä negatiivisia palautteita tulee.
Noita mainoksia on optimoitu niin paljon kuin voidaan. Vaihtoehtona on se, että sivu lataa vasta kun mainokset on paikallaan, mutta siinä on taas sivun hitaus ongelmana. Niin tai näin, ei se ole koskaan hyvin kuitenkaan ja mainoksia valitettavasti on pakko olla niin kauan kuin sivuston käyttö on ilmaista. Toinen vaihtoehto on laittaa koko forumi maksulliseksi ja se on varmaa, ettei yksikään maksaisi. Pahoittelut siitä, että Pakkotoiston ylläpidon kannalta mainoksia on pakko olla. Eli vaihtoehtona on sivuston lopettaminen, mainosten pitäminen tai forumin muuttaminen maksulliseksi tyyliin 100 euroa kuukaudessa. Kaikista näistä mun mielestä paras ratkaisu on mainosrahoitteinen sivusto, enkä tätä halua lopettaa.

Ihmetyttää kyllä tämä.. itellä lataa sivut nopeasti, ihan sama millä laitteella. Onko teillä vaan niin paskat laitteet vai netti vai mikä?

Lisäksi ei todellakaan bannerit häiritse mitään. Ne keskelle threadiä tulevat häiritsee joskus,mutta ei kovin iso asia..

Screen Shot 2017-11-19 at 17.30.05.png

Mielenkiintoista, musta kun tuntuu, että foorumi hiljenee hiljenemistään. Voi kyllä johtua ihan siitä, kun ei enää tule oltua linjoilla niin paljoa. Hyvä noin.

Eihän sille mitään voi jos niin käy. Turhaa semmosia on suuremmin murehtia. Lähinnä vaan oli itselle yllätys, että jotain enkkoja kumminkin rikotaan vaikka mielikuva on ihan toiseen suuntaan. Hyvä homma, ei siinä mitään!

Eihän sille mitään voi jos niin käy. Turhaa semmosia on suuremmin murehtia. Lähinnä vaan oli itselle yllätys, että jotain enkkoja kumminkin rikotaan vaikka mielikuva on ihan toiseen suuntaan. Hyvä homma, ei siinä mitään!
Kävijäenkat ei suoranaisesti ole yhteydessä viestimääriin.

Minkälainen suunta viestimäärillä on ollut. Mulla on ollu aika samanlaiset fiilikset kuin Jakobilla. Oon myös ajatellut, että johtuu lähinnä omista kiinnostuksista ja aktiivisuudesta.

Tunnukseni on jo useamman päivän toiminut niin kehnosti, että mietin onko siihen asetettu jokin käytön rajoitin, vai mistä kyse? Sivut eivät lataudu kuin säkällä hitaasti tai heittävät etusivulle tai näkyy vain tyhjää (valkoista).

Tunnukseni on jo useamman päivän toiminut niin kehnosti, että mietin onko siihen asetettu jokin käytön rajoitin, vai mistä kyse? Sivut eivät lataudu kuin säkällä hitaasti tai heittävät etusivulle tai näkyy vain tyhjää (valkoista).
Itse veikkaisin solmuun mennyttä välimuistia selaimessa. Eli tyhjentäisin sen.
Siinä toki pitää muistaa että ellei ruksaa käsin vaan tiettyjä kohtia, niin samalla unohtuu myös kaikki sivujen kirjautumiset. Toki se muistaa tunnukset jos on ne tallentanut selaimeen, mutta aktiiviset istunnot katoaa.

Itse veikkaisin solmuun mennyttä välimuistia selaimessa. Eli tyhjentäisin sen.
Siinä toki pitää muistaa että ellei ruksaa käsin vaan tiettyjä kohtia, niin samalla unohtuu myös kaikki sivujen kirjautumiset. Toki se muistaa tunnukset jos on ne tallentanut selaimeen, mutta aktiiviset istunnot katoaa.

Vaikuttaa kyllä omasta mielestänikin enemmän päätelaite- kuin tunnusongelmalta. Mikähän selain mahtaa olla kyseessä ja onkohan nyt varmasti putsattu kaikki mahdollinen tauhka sieltä?
CCleaneria melkein viime kädessä sitten avuksi, jos ei muu auta.

Kantsii myös tsekkaa, että selain on up-to-date.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom