Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä toi tarkoittaa, kun sivuston oikeassa laidassa lukee että "kirjautuneita käyttäjiä xx, vieraita xx, botteja 13 tms.." Siis nuo botit, mitä se tarkoittaa? Yleisestä mielenkiinnosta. Hyvä foorumi ja hyvää duunia!

Onko mun puhelimessa joku virus vai onko foorumilla tosiaan tällainen mainos?

Liitteet

• image.png
    image.png
    313,5 KB · Katsottu: 191
Tuntuu välillä että mainokset tulee duplikaatteina eli monistuvat, varsinkin kännykällä tulee sama mainos 3-4 kertaa peräkkäin mutta tosin ei aina.

Tuntuu välillä että mainokset tulee duplikaatteina eli monistuvat, varsinkin kännykällä tulee sama mainos 3-4 kertaa peräkkäin mutta tosin ei aina.
Se on kuulemma ihan working as intended.
Eihän se järkevältä vaikuta, mutta ei mikään bugi oli. Ehkä vaan vähän hölmö mainostenhallintasoftan algoritmi siellä ulkoistetussa firmassa tms.

Onhan joskus ollu joku 4 verkkokauppa.com mainosta ollut yms.

Moro! Koitin laittaa ilmoitusta myyntipuolelle, mutta ilmoitus ei näkynyt, ainakaan mulla. Saanko laittaa linkin myynnissä olevista ravinteista Tori.fi:n puolelta, sopivaan paikkaan foorumille?

Se ei ole bugi, vaan mainostaja ostaa kaikki paikat itselleen x ajaksi. Toki se hölmöltä näyttää, mutta on yksi takeover mainonnan muoto.

Moro! Koitin laittaa ilmoitusta myyntipuolelle, mutta ilmoitus ei näkynyt, ainakaan mulla. Saanko laittaa linkin myynnissä olevista ravinteista Tori.fi:n puolelta, sopivaan paikkaan foorumille?[/QUOTEOliko ilmoitus sääntöjen mukainen? Yhteystiedot ja hinta pitää aina olla.

Onneksi noita nyt ei samaan aikaan usein satu. Mut toki kun kerran osuu kaikki mainokset kerralla, niin siitä pitää toki tänne ilmoittaa kuin se olisi 24/7. Perussettiä.

Hieman kivaa on selaaminen nykyään.

katso liitettä 131224
lol, kyllä tuota vaan sattuu, mutta hyvä asenne. Oisit toki voinut ottaa onkeesi ja optimoida mainoksia tms. Olkoot sitten, onneksi ei oo pakko lukea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom