Yleinen maailmantalous/politiikkaketju

Meta title: 💥 Yleinen maailmantalous & politiikka – globaalin myllerryksen kuumin keskustelupaja

Meta description: Keskustelua taloudesta, suurvaltapolitiikasta, markkinoista ja maailman tapahtumista – analyysiä, näkemyksiä ja ajankohtaisia nostoja.

Terve heteromies ei koe tarvetta miettiä koko ajan homojuttuja. Se miten toisten miesten seksielämä aiheuttaa noin vahvan tunnereaktion ja kovan tarpeen puhua siitä koko ajan on homoa. Varsinkin, kun kuvittelee vielä itse päässään tarinoita toisten miesten seksielämista. Sekoitat myös miehet ja transnaiset, vaikka he ovat kaksi eri ihmisryhmää. Jade Nyström muuten sanoi haastattelussa, että ne jotka eniten jauhavat transnaisista ja homoista yms. julkisesti ovat niitä, jotka vonkaavat häneltä DM:ssä kahdenkeskisiä tapaamisia. Tuo kuvaa sinua täysin.

Roopeli puolusteli viesteissään Venäjän sotarikoksia. Tuo on selvä juttu. Kysy vaikka ChatGPT:ltä noista.
Kovat hallusinaatiot taas. En minä sinua tai seksielämääsi mieti muuten kuin täällä sinua kouluttaessa. Ei ole vahvoja tunteita kaltaisiasi hinttejä kohtaan. Lievää huvitusta ja pinnallista sääliä lähinnä.
Sinä et ole hetero.
Transnaiset ovat miehiä, eivät naisia.
En tiedä kuka on Jade bjuström tai kuka häneltä vonkaa. Varmaan joku jolla on ig tili ja homoseksuaalisia taipumuksia. Minulla ei ole kumpaakaan.
Ei, noissakaan viesteissä ei puolusteltu Venäjän tekemiä sotarikoksia.

En minä sinua tai seksielämääsi mieti muuten kuin täällä sinua kouluttaessa.

Ei sinun pitäisi miettiä toisten miesten seksielämää ollenkaan. Tuo miten jauhat pelkästään tuosta palstalla ja tongit toisten viestihistorioita kertoo kyllä sen, että sinua kiinnostaa aihe normaalia heteromiestä enemmän. Keksit tuon homojutuista jankkaamisen vielä itse projisoimalla omaa ahdistustasi muihin. Olen vapaamielinen ja jos olisin homo tai seurustelisin transnaisen kanssa, niin myöntäisin sen kyllä avoimesti. En näe noissa mitään tuomittavaa.

Mutta lopetan aiheesta puhumisen nyt tähän. Minua ei kiinnosta tämä aihe ja kuten joku sanoikin, niin olet se sama Chavez joka sai aikaisemmin bännit ja sinun paikka on ignoressa tuutelin seurana. Minä haluan keskustella taloudesta, politiikasta ja Ukrainan sodasta, enkä vääntää joka ketjussa homoista ja transuista jonkun seksuaalisesti ahdistuneen aspergerin kanssa.

Ei sinun pitäisi miettiä toisten miesten seksielämää ollenkaan. Tuo miten jauhat pelkästään tuosta palstalla ja tongit toisten viestihistorioita kertoo kyllä sen, että sinua kiinnostaa aihe normaalia heteromiestä enemmän. Keksit tuon homojutuista jankkaamisen vielä itse projisoimalla omaa ahdistustasi muihin. Olen vapaamielinen ja jos olisin homo tai seurustelisin transnaisen kanssa, niin myöntäisin sen kyllä avoimesti. En näe noissa mitään tuomittavaa.

Mutta lopetan aiheesta puhumisen nyt tähän. Minua ei kiinnosta tämä aihe ja kuten joku sanoikin, niin olet se sama Chavez joka sai aikaisemmin bännit ja sinun paikka on ignoressa tuutelin seurana. Minä haluan keskustella taloudesta, politiikasta ja Ukrainan sodasta, enkä vääntää joka ketjussa homoista ja transuista jonkun seksuaalisesti ahdistuneen aspergerin kanssa.
Keksin homoutesi lukemalla wombatin vinkistä aiheeseen liittyvät viestit. Minustakaan homoudessa ei ole mitään tuomittavaa, vaikka se toki huonompi vaihtoehto onkin kuin "terve heterous" kuten sinä asian muotoilit.

Hauskaa tästä tekee sen että sinä nimenomaan et keskustele. Maalitat ihmisiä milloin pedareiksi milloin ryssiksi etkä kykene perustelemaan syytöksiäsi mitenkään. Sitten kun itse ilmi tuomasi homoutesi nostetaan niin... No, jatkat samaa keskusteluksi kutsumaasi paskaa mitä olet tänne suoltanut aiemminkin.

Keksin homoutesi lukemalla wombatin vinkistä aiheeseen liittyvät viestit. Minustakaan homoudessa ei ole mitään tuomittavaa, vaikka se toki huonompi vaihtoehto onkin kuin "terve heterous" kuten sinä asian muotoilit.

Hauskaa tästä tekee sen että sinä nimenomaan et keskustele. Maalitat ihmisiä milloin pedareiksi milloin ryssiksi etkä kykene perustelemaan syytöksiäsi mitenkään. Sitten kun itse ilmi tuomasi homoutesi nostetaan niin... No, jatkat samaa keskusteluksi kutsumaasi paskaa mitä olet tänne suoltanut aiemminkin.
Voi ei joku haukkui putinia pedariksi!

Back
Ylös Bottom