Kovat hallusinaatiot taas. En minä sinua tai seksielämääsi mieti muuten kuin täällä sinua kouluttaessa. Ei ole vahvoja tunteita kaltaisiasi hinttejä kohtaan. Lievää huvitusta ja pinnallista sääliä lähinnä.Terve heteromies ei koe tarvetta miettiä koko ajan homojuttuja. Se miten toisten miesten seksielämä aiheuttaa noin vahvan tunnereaktion ja kovan tarpeen puhua siitä koko ajan on homoa. Varsinkin, kun kuvittelee vielä itse päässään tarinoita toisten miesten seksielämista. Sekoitat myös miehet ja transnaiset, vaikka he ovat kaksi eri ihmisryhmää. Jade Nyström muuten sanoi haastattelussa, että ne jotka eniten jauhavat transnaisista ja homoista yms. julkisesti ovat niitä, jotka vonkaavat häneltä DM:ssä kahdenkeskisiä tapaamisia. Tuo kuvaa sinua täysin.
Roopeli puolusteli viesteissään Venäjän sotarikoksia. Tuo on selvä juttu. Kysy vaikka ChatGPT:ltä noista.
Sinä et ole hetero.
Transnaiset ovat miehiä, eivät naisia.
En tiedä kuka on Jade bjuström tai kuka häneltä vonkaa. Varmaan joku jolla on ig tili ja homoseksuaalisia taipumuksia. Minulla ei ole kumpaakaan.
Ei, noissakaan viesteissä ei puolusteltu Venäjän tekemiä sotarikoksia.