- Ikä
- 43
^ Voi hyvänen aika miten suloinen :haart: Minkä rotuinen kaveri tämä on?
Meidän Onni on staffi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Voi hyvänen aika miten suloinen :haart: Minkä rotuinen kaveri tämä on?
Pieninä suloisia kuin makeiset...Meidän Onni on staffi
Jaahas. mun ihana palleroiseni pitkäkorva päätti sitten poistua varoittamatta tästä maailmasta maanantai-iltana. Oon ollut siitä asti ihan rikki. :itku: Se oli vasta reilut 4 vee, ei sen kuulunut lähteä!
Ja vielä enemmän surettaa tuo jäljelle yksin jäänyt seittemänvuotias "kanivauva". Ymmärtääköhän se lainkaan, mistä on kyse?:itku:
Mä haluisin kyllä tämmösen lemminkin... Aeven ihana :haart:
Suomessa tosin ei varmaan tommosta bobcattia saa pitää.
http://www.youtube.com/watch?v=iRsHYEL1mrM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=F9W5u11V7LM&feature=related
Tiedä sitten mille eläimelle alunperin on ollut luonollinen olotila olla ihmisen lemmikkinä...No luojan kiitos Suomessa ei villieläimiä saa pitää lemmikkinä, joku järki sentään pysynyt näissä hommissa.
Tuon ensimmäisen videon kommenteista bongattua: I want a bobcat. But I have no idea what their daily meal consist of? Do I feed them catfood like I would with domestic cats?
Vitutti oikein urakalla eräs MTV cribs -jakso jossa jollain neekeriräppärillä oli takapihalla apaattinen tiikeri kettingillä puussa kiinni, siinä se sitten vouhotti setelitukko kädessä että kuinkas monella tämmönen on.
Villieläimet luontoon tai eläintarhaan ja pulliaiset tyytyköön kissoihin ja koiriin yms.
Tiedä sitten mille eläimelle alunperin on ollut luonollinen olotila olla ihmisen lemmikkinä...
Onkos kellään kokemuksia faaraokoirista? Luonne on kuulemma aika vilkas, mutta kiintyvä? Olen vähän harkinnut josko ens kesänä ottais pennun, oon haaveillu vaikka kuinka kauan farkusta. Whippet on meidän perheellä jskus ollut mutta ne tuppaa olemaan mun makuun vähän liiankin rauhallisia Cirneco täällä vissiin jollakin oli, onkohan luonteissa farkun kanssa mitään samaa?
Hauskoja noi tilanne kuvat, repeilin tolle kun "Sakke" hiukan kompastui. :DJos ketään kiinnostaa, niin linkin takana pari kuvaa :
Hauskoja noi tilanne kuvat, repeilin tolle kun "Sakke" hiukan kompastui. :D