Oivoivoivoivoi...
Mun koira on ollut tässä pari päivää todella alakuloisen/väsyneen näköinen + näytti siltä, että on paljon kipuja koiralla..
Ei pystynyt liikkumaan kunnolla, pienenkin loikan seurauksena rääkäisy, nooh soitin sitten eläinlääkärille ja tunnin päästä oltiinkin jo lääkärillä..
Siinä sitten piti ottaa muutamat röntgenkuvat, sitä ennen piti antaa rauhoittavia (yleensä se piikin antaminen on kohtuullisen helppoa).
Ei jumalauta minkä kohtauksen mun koira sai, kun yritettiin antaa niitä lääkkeitä.. Sanonpahan vaan, et oli aika "vaikeahko" hetki itse kullekkin..
Toinen piikki kun saatiin pistettyä, niin koira sekoaa täydellisesti kusee ja paskantaa allensa + kuulostaa siltä että siltä revitään sisuskalut elävänä (tätä kesti ~4-5min) hieman kulmakarvat kohosivat, täytyy myöntää (ja huolestuin, totta kai).
Sai kuulemma jonkinlaisen kohtauksen niistä rauhoittavista..
Röntgenkuvissa näkyi sydämen "liikakasvua", tjsp + nestettä keuhkoissa + selkärangassa jotain ahtautta kahden "nikaman" (vai mitä ne palikat on, mistä selkäranka koostuu :D?) välissä.
Nyt koira on toipumassa lääkärissä, tunnin päästä saa hakea koiran ja lääkkeet, lääkkeillä pitäisi nesteiden poistua keuhkoista..
Toivottavasti olisi vielä hyvää elinaikaa jäljellä, kun muuta vikaa ei koirassa ole..
Tietenkin jos koiran elämä alkaa olla tuskaista, niin piikillehän se viedään, en ole niin itserakas et antaisin kiduttaa koiraa sen takia, et en itse pysty siitä luopumaan..
Huh huh, mikä avautuminen :D, ensimmäistä kertaa isompaa "ongelmaa" koiran kanssa, niin pistää vähän pasmoja sekaisin.......