Ylätalja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XxZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

XxZ

Banned
Eli kun vedän yleensä ylätaljaa aika kapealla vastaotteella siis samanlain kuin yleensä leukoja vedetään (kai se on vastaote), ja siis salilla jossa käyn lukee vielä siinä että biceps niin ottaahan se silti niihin selkälihaksiin samanlain kuin leveämmällä myötäotteella vetäisi? vai muuttuuko liike kokonaan kun ottaa kapean vastaotteen?

okei, joudun muuten laskemaan sarjapainoa sellasella 10kg:lla kun otan myötäotteen. Siis mulla vissiin hauberi aika hyvässä kunnossa sitten jos se 10kg lisää tuo?

Mä oon ryhtyny tekemään leveällä myötäotteella piteempiä sarjoja. Ja täytyy myöntää, että hauiksissa tuntuu ensin ja seuraavana päivänä selässä. Että suosittelen.

Yleensä on ollut niin, että vastaotteella saa noita leukoja enemmän, mutta käsittääkseni haluat kasvattaa selkää? Jos näin on, niin tee kuten edellä mainitsin. Voit kuitenkin lisäksi treenata haukkaria esim. käsipainoilla tai tangolla. =)

Mutta jos noita leukoja saat kuitenkin tehtyä edes muutaman, niin suosittelen tekemään niitäkin. Eli älä jätä niitä pois.

IMO voisit lopettaa koko ylätaljan vitkutuksen jos mahdollista. Itse vihaan koko laitetta ja niinpä vaihdoin sen täysin leuanvetoon leveellä myötäotteella. Ja todellakin potkii paremmin. Teet aluks vaikka niin monia osatoistoja kun menee. Ei leuat myöskään mikään miellyttävä liike ole mutta varmasti parempi ja kokonaisvaltaisempi.

Ok, ja tiedoksi viel kaikille kun näköjään kaikki luulee etten saa montaa leukaa niin kyllä niitä leukoja 17 menee.

Ok, ja tiedoksi viel kaikille kun näköjään kaikki luulee etten saa montaa leukaa niin kyllä niitä leukoja 17 menee.

No herran tähden jätä se ylätalja jo pölyttymään sitte ja lisäpainovyö lanteille ja vetämään leukoja :D. Ylätaljan ja leuanvedon suhdetta vois kuvailla vähän niinkun kyykyn ja prässin välistä suhdetta. Kyykky hakkaa prässin mennen tullen. Prässi ja ylätalja on vaan tavallaan korvikkeita alkuperäsille esikuvilleen.

No herran tähden jätä se ylätalja jo pölyttymään sitte ja lisäpainovyö lanteille ja vetämään leukoja :D. Ylätaljan ja leuanvedon suhdetta vois kuvailla vähän niinkun kyykyn ja prässin välistä suhdetta. Kyykky hakkaa prässin mennen tullen. Prässi ja ylätalja on vaan tavallaan korvikkeita alkuperäsille esikuvilleen.

:anssi: Tee taljaa vaan, jos hyvältä tuntuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo mä oon kans tätä mieltä että taljaa vaan teet jos siltä tuntuu. Jos nyt otetaan tää kyykky-prässi -vertaus niin ite en tykkää yhtään tehä kyykkyä, kun ei oikee liikkuvuus ja liikerata tunnu oikeenlaiselta. (tosin hinkkaan silti) Prässin taas saan tuntuu pirun hyvin siellä missä pitääkin. Niin siis jos leuat ei tunnu hyvältä niin älä tee. Kun ylätalja sujuu niin mikäs siinä.

Nyt oon kyllä joutunu muuttaa mieltäni ylätaljan paremmuudesta leuanvetoon verrattuna! Nimittäin aiemmin kun oon koittanut pari hassua leukaa tehdä ja seuraavana päivänä manannut kun ei tunnu missään ja ylätalja on paljon parempi ja blablabla, niin eillen kun oikein keskityin vetämään leukoja myötäotteella niin kyllä nyt on latsit paljon arempana kuin taljan jäliltä.. Salilla vielä kun on semmonen loistava päistä taivutettu tanko jossa kiskoa.:)

Nyt oon kyllä joutunu muuttaa mieltäni ylätaljan paremmuudesta leuanvetoon verrattuna! Nimittäin aiemmin kun oon koittanut pari hassua leukaa tehdä ja seuraavana päivänä manannut kun ei tunnu missään ja ylätalja on paljon parempi ja blablabla, niin eillen kun oikein keskityin vetämään leukoja myötäotteella niin kyllä nyt on latsit paljon arempana kuin taljan jäliltä.. Salilla vielä kun on semmonen loistava päistä taivutettu tanko jossa kiskoa.:)
Sama

Voi selittyä silläkin, että ennen et ole niitä kovemmin tehnyt ja nyt kun teit niin paikat tulee kipeäksi heti. Samaa voi tapahtua aika monen muunkin liikkeen kohdalla, jos ei niitä useasti ole tehnyt ja heittää ohjelmaan mukaan ja vetelee ankarammin, niin paikat pamahtaa mehevästi kipeäksi.:thumbs: -> Lihaskipu

No hohhoijaa taas.. :anssi::lol2:

Joo no tänään kokeilin myötäotteella ja vähän leveämmin niin kyllähän se ihan hyvältä tuntuu noinkin päin mutta tosiaan enemmän rautaa nousee kyllä vastaotteella...

No hohhoijaa taas.. :anssi::lol2:

No niin, olihan se MUN mielipide asiasta, mutta se on näköjään vielä hauskaakin. Tehkää miten parhaaks asian ite näätte, ketään en ole käskenyt tekemään niinkuin minä sanon. Käsitin että pakkotoisto.com on keskustelufoorumi jossa tavoite on vaihtaa mielipiteitä ja bodailuaiheisen informaation levittäminen. Mites voitko tarkentaa miksi se on paskapuhetta? Olen avoin kuulemaan eriäviä mielipiteitä ja oppimaan uutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom