Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No herran tähden jätä se ylätalja jo pölyttymään sitte ja lisäpainovyö lanteille ja vetämään leukoja :D. Ylätaljan ja leuanvedon suhdetta vois kuvailla vähän niinkun kyykyn ja prässin välistä suhdetta. Kyykky hakkaa prässin mennen tullen. Prässi ja ylätalja on vaan tavallaan korvikkeita alkuperäsille esikuvilleen.
Tee taljaa vaan, jos hyvältä tuntuu.
SamaNyt oon kyllä joutunu muuttaa mieltäni ylätaljan paremmuudesta leuanvetoon verrattuna! Nimittäin aiemmin kun oon koittanut pari hassua leukaa tehdä ja seuraavana päivänä manannut kun ei tunnu missään ja ylätalja on paljon parempi ja blablabla, niin eillen kun oikein keskityin vetämään leukoja myötäotteella niin kyllä nyt on latsit paljon arempana kuin taljan jäliltä.. Salilla vielä kun on semmonen loistava päistä taivutettu tanko jossa kiskoa.![]()
Voi selittyä silläkin, että ennen et ole niitä kovemmin tehnyt ja nyt kun teit niin paikat tulee kipeäksi heti. Samaa voi tapahtua aika monen muunkin liikkeen kohdalla, jos ei niitä useasti ole tehnyt ja heittää ohjelmaan mukaan ja vetelee ankarammin, niin paikat pamahtaa mehevästi kipeäksi.:thumbs: -> LihaskipuNyt oon kyllä joutunu muuttaa mieltäni ylätaljan paremmuudesta leuanvetoon verrattuna! Nimittäin aiemmin kun oon koittanut pari hassua leukaa tehdä ja seuraavana päivänä manannut kun ei tunnu missään ja ylätalja on paljon parempi ja blablabla, niin eillen kun oikein keskityin vetämään leukoja myötäotteella niin kyllä nyt on latsit paljon arempana kuin taljan jäliltä.. Salilla vielä kun on semmonen loistava päistä taivutettu tanko jossa kiskoa.![]()
No herran tähden jätä se ylätalja jo pölyttymään sitte ja lisäpainovyö lanteille ja vetämään leukoja :D. Ylätaljan ja leuanvedon suhdetta vois kuvailla vähän niinkun kyykyn ja prässin välistä suhdetta. Kyykky hakkaa prässin mennen tullen. Prässi ja ylätalja on vaan tavallaan korvikkeita alkuperäsille esikuvilleen.
:lol2:No hohhoijaa taas..:lol2:
Onks kukaan muu tehnyt ylätaljaa lämmittelynä enne penkkiä? Jotenki tuntuu penkki helpommalta kun on latsit pumpissa...
Kokeile taaksepäin nojaamista vähäsen, mutta kumminkin niin että vartalo pysyy paikoillaan vedon aikana.miten alas toi pitäs saada vedettyä?tässä koneella koittelin liikettä enkä saa kuvitteellista tankoa lähellekkään rintaa.jää uupumaan jotain 10cm.salilla huomannu ihan saman.tuntuu kuin joku ottais vastaan eikä vaan mene.niiku latsit ojentajiin tai jotain..