ylätalja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

uuu

Sori jos meni väärään osioon.

Eikö ylätalja eteen tehtynä leveällä otteella ota yläselkään? Oikeastaan tiedän että se ottaa
mutta liikunnanopettajani sanoi ylätaljan eteen tehtynä ottavan rintaan ja sitten niskantaakse tehtynä vuorostaan sinne yläselkään. Väitin sitten vastaan sanoen että rintahan on työntävä lihas joten miten se käytänössä on mahdollista? Tämän jälkeen hän totesi, että hänellä on kirja missä sanotaan niin.
Sanoin hänelle että kokeilee tehdä tuota ylätaljaa eteen tehtynä. Tähän hän ei sitten mitään sanonutkaan..

Kysymys kuuluu.
Kumpi oli oikeassa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
olipas dorka opettaja...yritti olla oikein tietävinään :lol2: ...

kyllä, sinun kantasi on enemmän paikkansa pitävämpi

Eihän tuossa mitään muuta mutta tuo tapahtui kuntosali kurssilla jota mulla on 6 tuntia viikossa ja 5 viikon ajan.
Olen siis hyvissä käsissä eli 5 viikon päästä pitäis olla paremmassa kunnossa kuin :david:

Zone-sarja -42%
:david: on rantaunut suomeen liikunnan opettajaksi?:lol2:

No ei takuulla oo eka opettaja joka jotain vastaavaa väittää...ja sitten se teitenkin suositteli sulle vielä sitä niskantaakseolkapäidenhajotusylätaljaa vai???

Niin ottaahan se tanko rintaan, jos sen rintaan asti alas vetää, mutta ei siinä kyllä rintalihakset rasitu. Opettajasi on varmaan sitä mieltä myös, että ojentajapunnerrus taljassa ottaa reisiin, jos tangon painaa alas asti (reisiin kiinni). Oli tosiaan opettajallasi ihmisen anatomia vähän hakusessa. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä muuten ei ole ilmeisesti kovin harvinainen väite opettajien keskuudessa. Itse kerran juttelin yhden nuoren aloittelijan kanssa jotka olivat tunnilla käyneet salilla ja siellä oli opettaja neuvonut aivan samalla lailla. Yritäppä siinä sitten kumota viisaan opettajan nevoja :rolleyes:

Back
Ylös Bottom