Yksityisen parkkifirman, MKM Park Service oy:n "sakkorysä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Auki on koko paska. Kuluttajavirastosta käskivät tehdä kuluttajariitalautakuntaan kantelun. Sen tein ja sieltä tuli vastaus parin kuukauden jälkeen ettei kuulu niiden toimenkuvaan. No tuolta sakkorysäfirmasta ei ole kuulunut vielä mitään, eikä perintätoimistosta.

Odotankin koska perintätoimisto taas lähestyy kirjeellä jolloin vastaan niille että palataan asiaan sitten kun tämä MKM Paska Service on haastanut minut käräjille asiasta.

Mutta sinne kyseiselle sakkorysäparkkipaikalle on nyt tullut ihan oikeat erilliset kyltit jossa lukee että vieras ja vattu ja vieras ja varattu jne jne jne kuten kuuluukin.

Saas nähdä onko niillä pokkaa lähetellä vielä niitä perintäkirjeitä.

Minä lähden vaikka sinne käräjille sitten jos tarpeen on.

Tossa pähkinärinteen kauppakeskuksen parkkipaikalla on vähintäänkin outo järjestely. Siinä on puoleenyöhön asti parin tunnin kiekkoparkki 60euron ukaasilla.
Mitä käy kun kello lyö 00.00 ?

Parkkipaikan tulisi olla tyhjä aamu kuuteen asti, kaikki autot jotka ovat siellä 00.00 laputetaan.. ja tuo laputtaja kyttää siellä jo hyvissä ajoin. Kerran mulla meni kapakasta kaveria hakiessani 10 minsaa yliajalle ja lappuhan siellä oli.
Perustelut sain kysyttyäni parkkivalvonta firmasta, mua kun vähän ihmetytti miksi keskellä yötä ainoana autona parkkipaikalla aiheutan jotain hämminkiä.

Perustelut: Kiinteistön omistaja on halunnut että asiakkailla olisi parkkiruutu kun he tulevat asioimaan ja tämän turvaamiseksi siellä on 2 tunnin kiekkoparkki. Mua vähän ihmetyttää et kuka on se asiakas joka käy 24.00 - 06.00 yöllä asioimassa kaupassa/pitseeriassa/apteekissa/kiskalla/kukkakaupassa. Niinpä niin.. ainoa syy tuolle tuntuisikin olevan rahastus. Törkeää mielestäni kun nuo perusteet jotka annettiin, eivät mitenkään korreloi tuota yöllistä tapahtumaa. Ainoa auto isolla parkkiksella keskellä yötä ja aiheutti mukamas sen ettei sinne mahdu asioimaan :D

Auki on koko paska. Kuluttajavirastosta käskivät tehdä kuluttajariitalautakuntaan kantelun. Sen tein ja sieltä tuli vastaus parin kuukauden jälkeen ettei kuulu niiden toimenkuvaan. No tuolta sakkorysäfirmasta ei ole kuulunut vielä mitään, eikä perintätoimistosta.

Odotankin koska perintätoimisto taas lähestyy kirjeellä jolloin vastaan niille että palataan asiaan sitten kun tämä MKM Paska Service on haastanut minut käräjille asiasta.

Ei sieltä enää kuulu. Mulla oli yksi parin sadan euron kytkykauppariita-asia auki niinkin ison firman kanssa ku Saunalahti, parin perintäkirjeen jälkeen ilmoitin että asia on riidanalainen, ja kun eivät helpolla saaneet rahoja pois niin Saunalahti yllättäen "unohti" viedä asiaa eteenpäin. Takaan että mikään firma ei lähde jonkun muutaman kympin tai parin satkun asiaa viemään käräjille asti, siitä on ihan liikaa vaivaa saataviin nähden.

Tossa pähkinärinteen kauppakeskuksen parkkipaikalla on vähintäänkin outo järjestely. Siinä on puoleenyöhön asti parin tunnin kiekkoparkki 60euron ukaasilla.Mitä käy kun kello lyö 00.00 ? Parkkipaikan tulisi olla tyhjä aamu kuuteen asti, kaikki autot jotka ovat siellä 00.00 laputetaan.. ja tuo laputtaja kyttää siellä jo hyvissä ajoin.

Onko siellä selvästi ilmoitettu pysäköintikielto klo 24-06? Parkkipaikka on julkista tilaa, ja jos ei sinne vähintään ole laitettu puomia estämään kulku ajoneuvolla öisin niin aika heppoiset perusteet sakottaa yöllä käytöstä. Vaikka olisi puomikin, ni ei se vielä pysäköintirikkeestä mene. Kuten sanottu, nuo kiekkopaikat kauppojen aukioloaikaan ovat olemassa pysäköinnin sujuvuuden vuoksi, yöllä siihen ei ole mitään perustetta. Siinä on taas yli-innokas pysäköintifirma väärinkäyttämässä tilaisuutta.

Ei sieltä enää kuulu. Mulla oli yksi parin sadan euron kytkykauppariita-asia auki niinkin ison firman kanssa ku Saunalahti, parin perintäkirjeen jälkeen ilmoitin että asia on riidanalainen, ja kun eivät helpolla saaneet rahoja pois niin Saunalahti yllättäen "unohti" viedä asiaa eteenpäin. Takaan että mikään firma ei lähde jonkun muutaman kympin tai parin satkun asiaa viemään käräjille asti, siitä on ihan liikaa vaivaa saataviin nähden.

Ja jos käräjille haluavat niin sitten sinne lähdetään. Jos niin käy niin takuulla tulee juttua tänne. Raportoin muutenkin mikäli jotain kuuluu.

Jännä sinällään että ne niiden kyltit ei sittenkään olleen aiheelliset ja oikeanlaiset alunperin kun ne nyt sellaisiksi on korjattu. Ei kai kukaan sentän ehjää korjaa?

Vittu kusetusta tuo ja mä tappelen loppuun asti tarvittaessa tästä asiasta. Toivottavasti kaikki muutkin. Jos sakot saa aiheesta niin ne pitää maksaa, oli sitten kyseessä yksityinen tai ei. Mutta noitten saatanan sakkoloukkujen virittely pitää saada loppumaan!

Tsemit Timba!
Toivottavasti tuo yksityinen sakkopelleily loppuu kohta. Aika paljonhan ihmiset noita yksityisiä jättelee kuulema maksamatta ilman seuraamuksia. Suoraan sanottuna: paska laki alunperin.

Tsemit Timba!
Toivottavasti tuo yksityinen sakkopelleily loppuu kohta. Aika paljonhan ihmiset noita yksityisiä jättelee kuulema maksamatta ilman seuraamuksia. Suoraan sanottuna: paska laki alunperin.

On, koska noista tehdään heti sakkoautomaatteja. Järkevä tarkoitus pilataan perseilemällä.

Jos jos nuot vittumaiseksi rupeaa, niin sitten tehdään se mitä ketjun alussa suunniteltiin, eli kädään vähän tarroittamassa niiden kylttejä uudelleen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom