yksipuolinen ruokailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bustedi
  • Aloitettu Aloitettu
nyt kun vähän pientä dietin poikasta vois tässä ottaa ( n 3 kg pois + kilo pari nestettä ), niin onko huono syödä vaikkapa kuten tnää aattelin rahka+kaurahiutale, makaroonilaatikkoa söin n 11, rahka, rahka, rahka. esim noin.
helppo mun on syödä myös että noi kaikki on vaik tonnikalaa, tai vuorotelle rahkaa ja tonnikalaa. palkkarin vedän treeni päivänä tottakai. muuten ois vaan toi yks hiilari ateria per päivä.

onkos tämmösessä nyt järkeä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eikös niitä kasvikunnan tuotteita voisi syödä dietillä... Saisit monipuolisuutta, vitamiineja jne. Aika pahalta näyttää jos rahkaa ja tonnaria vaan vuorottelee.

Joo kyllä hyvä ois hieman monipuolisuutta jo pelkän vatsan ja suoliston kannalta harrastaa. Itse testasin tota rahka/mehukeitto-linjaa ja pakki sekasin big time hetken kuluttua.

Kyllästyminen iskee nopeasti noin yksinkertaisella ruokavaliolla luulisin. Ja anemia. :) Ei ole järkeä. Enkä usko, että lisäravinteetkaan; vitskut sun muut synteettiset shitit kykenee niin hyvin korvaamaan monipuolista ruokavaliota.

Hiilarit yhdellä aterialla/pvä toimii ainakin minulla, toisaalta, en yritä laihtua vaan pitää painon hallinnassa.

ja missä on ruokavaliosta hyvät rasvahapot? niitä pitää saada. Hörppäse esimerkiksi kylmäpuristettua oliiviöljyä joka aterialla ruokalusikallinen, aamiaiselta sen voit tosin jättää pois.

-edit- ja muutama kalaöljykapseli aamu sekä iltapalan yhteydessä.

eihän sitä suositellakaan, että syö yksipuolisesti, mutta kait kehoilijat syö aikalailla samoja ruokia koko ajan.

mä syön pääasiassa makaronia, rahkaa, mannapuuroa ja perunaa. joskus

näkkäriä, porkkanaa, omenaa ja

ruisleipää.turhan askeettista, mutta vihaan ruuanlaittoa, hirvee duuni kaivaa

vehkeet laatikoista ja jääkaapista, asetella ja esivalmistella....

onkos tämmösessä nyt järkeä ?

No tommoinen ruokavalio rupeaa vituttamaan hyvin nopeasti. Rupea vähän kokkailemaan myös. Bodyruuan ei todellakaan tarvitse maistua kuppaiselta. Esim. Pakkiksen FAQ on pullollaan mitä herkullisimpia (ja helppoja) reseptejä. :kuola:

Ei meikäläinen ainakaan kyllästy, vaikka syönkin samalla tavalla joka päivä.
Jos esim kanawokki rupee risoon, niin vaihdan vaan vihannessekoitusta jota käytän. Tai sitten otan jääkaapista salaatin rippeet ja heittelen paistetut kanapalat sinne sekaan. Tai jos tonnikala paloina vedessä kyrpii, niin ostan jotain maustettua tonnikalaa(Rainbow tonnikalaa ja vihanneksia mexicana :drool: )

Sit jos rahka+jogurtti -kombo alkaa tökkiin, mikä on hyvin epätodennäköistä. Niin vaihdan vaan jogurttia jota käytän.

Juu itsekkin syön about samat sapuskat joka päivä. bustedin tredin avauksesta sai sen kuvan, että kaveri vetää vain makaronilaatikkoa, puuroa ja rahkaa. Luulisi että tökkii hyvin nopeasti nuo setit.

Samat sapuskat pyöriii mullakin. Puuro, raejuusto, rahka, ruisleipä, omena, liha ja kana. Sit tietenkin vihannekset ja joskus jotain kalaa ja juusto sekä makkara leivällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom