Oon selaillut eri ohjelmia paljon eikä näistä tunnu kunnolla selkoa saavan. Ongelmana että ehtii käymään salilla vain 3krt viikossa. Tarkoituksena saada penkki, mave ja kyykky ylös! mikä siis järkevä runko? Arskan G6 ei toimi liian massa ohjelma ja en ihan aloittelijakaan oo joten ss ei myäs oo oikein mun juttu. Treeniä takana varmaan 5vuotta mutta samalla koko ajan enemmän tai vähemmän ollut motivaatio ongelmia.tähän saakka tehnyt kyykky 3x6toistoa penkki 3x6toistoa leuat leveä myötäote 3xmax (4-6toistoa)
Ppun kp vuorotellen 3x8 tangolla ei pysty en vain saa sellaista asentoa ettei selkä sattuisi ja hauista muutama sarja. tuntuu että 2treeniä viikkoon menee ok mutta 3krt niin on kroppa ihan tukossa eikä vaan jaksa. olisiko siis parempi treenata 3jakoisella tyyliin työntävät, vetävät, kyykky vai miten muokata. ja tarkoitus siis hinata näiden yhteistulos mahd ylös ilman mitään mahdottomia prosentti taulukkoja. olen treenannut 3vk kovaa ja 1kevyt
Ppun kp vuorotellen 3x8 tangolla ei pysty en vain saa sellaista asentoa ettei selkä sattuisi ja hauista muutama sarja. tuntuu että 2treeniä viikkoon menee ok mutta 3krt niin on kroppa ihan tukossa eikä vaan jaksa. olisiko siis parempi treenata 3jakoisella tyyliin työntävät, vetävät, kyykky vai miten muokata. ja tarkoitus siis hinata näiden yhteistulos mahd ylös ilman mitään mahdottomia prosentti taulukkoja. olen treenannut 3vk kovaa ja 1kevyt