Sheiko
mukavasti tulee kolme reeniä viikkoon
mukavasti tulee kolme reeniä viikkoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen tehnyt kyykkyä 10 päivän välein minimissään ja oon varusteilla kuitenkin 340 kyykännyt. Rawinakin pitkälle päälle 200. Jos jonkunlaista jakoa on kokeiltu ja tuo minkä laitoin on parhaaksi toteamani. Nopeustreenit on nopeustreenejä, mutta jos siitä treenistä otetaan kunnolla teho irti (niinkuin itsellä on ollut tapana tehdä) niin ei tarvi viikkon kyykkytelineeseen päin pieraistakkaan.Jos tuolla ohjelmalla jonka oranki mainitsi saat itsesi vain tukkoon niin et yksinkertaisesti osaa tehdä sitä oikein. Monen mielestä minä mukaan lukien tuon ohjelman runko on erittäin toimiva.
Niinpä niin taas näitä idioottimaisia absoluuttisia totuuksia treeni asioista. :hyvä:
Mä olen tehnyt kyykkyä 10 päivän välein minimissään ja oon varusteilla kuitenkin 340 kyykännyt. Rawinakin pitkälle päälle 200. Jos jonkunlaista jakoa on kokeiltu ja tuo minkä laitoin on parhaaksi toteamani. Nopeustreenit on nopeustreenejä, mutta jos siitä treenistä otetaan kunnolla teho irti (niinkuin itsellä on ollut tapana tehdä) niin ei tarvi viikkon kyykkytelineeseen päin pieraistakkaan.