Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JoAT sanoi:Uskon, että kalsarikännien vetäminen tasaisin väliajoin voi johtaa alkoholismiin (jos on sukurasitetta tms.) helpommin kuin tavallinen silloin tällöin baarissa kännääminen. Jos kalsarikänneistä tulee tapa niin siitä voi olla vaikea päästä irti. Lisäksi alkoholin juomisessa on se ongelma, että käyttökerrat voivat helposti ja aivan huomaamatta lisääntyä. Jos ottaa "yömyssyn" silloin tällöin niin pian saattaa huomata, että uni ei tule lainkaan ilman tätä "yömyssyä." :jahas:
Tbm sanoi:... saan ihan rauhassa olla jurottaa hiljaa ja olla bäissään. :kippis1:
Näinpä. Mun mielestä kalsarikännit on helvetin hyvä tapa nollata pää liiasta stressistä, rentoutua ja selvitellä vähän ajatuksiaan. Itse vedän ehkä kerran kolmessa viikossa kalsarit.hafanafa sanoi:Kyllähän kalsarikännejä tulee aina välillä vedeltyä. Kummasti saa rauhassa miettiä asioita ja parantaa maailmaa. Joilleki se kännissä olo vaatii sen että siitä tehdään esiintyminen. Kummasti rentouttaakin ja ei pala rahaakaa paljo mitään.
Tuossa on kyllä asiaa Ihan oikeasti.Tbm sanoi:Tietenkin. Mikäs sen parempaa kun lähteä mökille kesäisenä tai syksyisenä päivänä ja lämmitellä saunaa sekä kalastella, jonka jälkeen voikin vetää miehekkäästi pullon viinaa huiviin. Saa olla rauhassa kännissä kun ei ole ketään korvanjuuressa lässyttämässä niitä näitä. Kuulee omat ajatukset, eikä tarvi olla sellainen perkeleen sosiaalinen kekkeruusi koko ajan, vaan saan ihan rauhassa olla jurottaa hiljaa ja olla bäissään. :kippis1:
Känniselittäjät ovat pahinta.. :jahas:Dreamer sanoi:Kerran olen kokeillut yksin juomista. Ei ollut kivaa. Johtui varmaan siitä, että juodessani tekee aina mieli jutella maat ja mannut ihmisten kanssa.
Mielestäni lasketaan.Janne sanoi:Lasketaanko se muuten yksindokaamiseksi jos juo yksin kotona, mutta samalla irkkailee, pelailee ja höpisee nettituttujen kanssa ventrilossa?
Stailivirhe sanoi:Yksin en oikeastaan ikinä dokaa, mutta teen jotain hieman vastaavanlaista, josta keskusteleminen tällä foorumilla tosin on kielletty. ...viina toimii kyllä aina seurajuomana omasta mielestäni.