Yksin dokaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gnut
  • Aloitettu Aloitettu

gnut

Banned
Miten on, dokaako ihmiset paljon yksinään? Mä olen varma, että Pakkotoistokin on täynnä yksinäisiä juoppoja, jotka tykkäävät yksin dokaamisesta. Yksin dokaamisessa on kuitenkin yksi huono puoli: sitä pidetään luusereiden hommana. Miten te yksinäiset juopot käsittelette tätä asiaa ja miten perustelette itsellenne, että yksin dokaaminen on ihan hyvä asia? Itselläni ei ole mitään kaiken kattavia vastauksia tähän kinkkiseen kysymykseen, joten päätin kertoa teille erään köh köh kaverini illasta.

Pohjiksi hän otti
-12 kaljaa (Karhu)
-0,5l Dooleyssiä (nami nami)

Hän saapui linja-autolla Sörnäisiin.
Sörnäisissä oli city-seurakunnan rinki rukoilemassa.
Hän meni tutustumaan uusiin jumala-ystäviinsä.
Hän teki vaikutuksen mm. heittämällä nuuskamällit uskovaisen jalkaan ja oksentamalla ringin keskelle.
Häntä kehuttiin herrasmieheksi.
Hänet ignorattiin (ihan kuten modet ignorasivat hänen tekemän threadin ilmoitukset ja gallupit -osiossa.)
Hän rupesi pohtimaan, että jos jumala on hyvä ja saatana paha, niin miksi saatana ottaa pahat helvettiin eikä auta niitä taivaaseen. Koska jos saatana kerran on paha, niin eihän paha rankaise pahoja. Vai? No anyway, uskovaiset ignorasivat hänet eikä se mulatti enää antanu suklaata voi vittu.
Hän vaihtoi maisemaa ja toivotti, että kaikki uskovaiset joutuu helvettiin.
Uskovaiset eivät myöskään suostuneet kertomaan, että miten sinne helvettiin pääsee, vaikka hän sinne olisi halunnut, koska jos hän olisi tiennyt, ei hän olisi halunnut.
No sitten hän vaihtoi maisemaa.
Hän saapui Ale-pubiin.
Hän meni nurkkapöytään, missä istui myös pari lesboa.
Hän oli herrasmies ja päätti aloittaa sivistyneen dialogin näiden kahden lesbon kanssa kysymällä heiltä, että ovatko he homoseksuaaleja (huom. tarkoituksella homoseksuaali, eikös lesbokin ole homo ja lesbo on halventava nimitys...) Eil "Anteeksi, ovatko arvon neidit homoseksuaaleja?"
No eihän ne vastanneet mitään.
Vaikka oli ihan kohtelias kysymys.
Vittu.
Hän meni siis pelimiesmäisesti baaritiskille ja tilasi nelos-oluen.
Ei oo.
No anna sit kolmone.
Okei.
Kiitti.
Baaritiskillä hänellä kohosi mieleen ajatuksia.
Kuten:
Mitenköhän se seinä, johon nyrkki osui, kannattaisi korjata.
Kävisikö pikasilote, vai tarvisiko järeämpää kamaa?
Entäs tarvitsisiko liimaakin? Ehkäpä, hän tuumi.
Olutlasissa kalja myrskysi ja siitä tuli mieleen soutuveneet.
Hän muisti, kun kerran hän lähti soutamaan veneellä ja sitten kun hän raahasi sitä ja miten tuttunsa ihmettelivät, että miten hän jaksoi. Voimalla, hän vastasi. Kavereista eräs sanoi, että niin se pitääkin. Ja Mikko ja Reiska ja Jorma seisoivat rivissä, kädet ristissä ja nyökyttelivät asiantuntevina.
Ei jumalauta.
No sitten hän meni snagarille ja mietti, että keitäköhän ne jippiiläiset oikein ovat?
Runkkaatsä noihin lihiksiin sisään.
Noh noh, vitsi se vaan oli, älä suutu.
Hei, ota iisisti.
Okei, okei. Mä oon rauhan mies.
Painu sä vittuu siitä.

Eli miten muilla on menneet yksin dokaamiset? Olisko kaverin pitänyt ottaa tatuointi, piilottaa naisen pää marihuanakätköön ja ajella autolla ympäriinsä? Olisko se ollut parempi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tulee dokattua useinkin yksin, hyvä tapa miettiä elämän suuria kysymyksiä!

-hieno kesäpäivä, kalsarikännit parvekkeella auringossa, kasa lehtiä ja radiosta hyvää kesämusaa, niin avot-

Kyl mä monasti vedän kalsarikännit, ku en jaksa enää muijan kaa riidellä baariin lähtemisestä. Siitä se on enimmäkseen kiinni. Paree se on kuitenki nii, että jos joutuu kotona lojuu nii mielummin si pikku pöhnässä;D (on noi eukot kuitenki nii vittumaisia)

raka sanoi:
Kyl mä monasti vedän kalsarikännit, ku en jaksa enää muijan kaa riidellä baariin lähtemisestä. Siitä se on enimmäkseen kiinni. Paree se on kuitenki nii, että jos joutuu kotona lojuu nii mielummin si pikku pöhnässä;D (on noi eukot kuitenki nii vittumaisia)
Hahahahaha, tipuin tuolle. :D raka onnistu tiivistämään parisuhteen selviytymisvinkit ja syyt noihin toimenpiteisiin :rock:

Ei saatana. Ikinä en oo yksin dokannu, enkä varmaan tule sitä tekemäänkään. Kuulostaa uskomattoman tylsältä. Aika levotonta juttua muuten tossa aloituspostissa...

Monasti oon yksin alotellu kotona ja tarkotus on ollut vetästä kalsarikännit. Yleensä vaan siinä 24 kieppeillä tulee baarifiilis ja tulee talsittua kaupungille. Yleensä sieltä tosin sitten löytyy tuttuja niin ei kai sitä voi yksin dokaamiseksi enää kutsua. Hauskaa se on enivei.

Olen dokannut yksin. Esim. tänään. :)

Syitä en sen suuremmin kerro, mutta naisiin se liittyy. Semmoista perus vitutuksen lieventämistä.

"Elämä on" :rolleyes:

Yksin en oikeastaan ikinä dokaa, mutta teen jotain hieman vastaavanlaista, josta keskusteleminen tällä foorumilla tosin on kielletty.
Gnutilla on kyllä aina huippu inspiraatio yksin juopotellessaan mitä olen näistä "viisaassa tilassa" syntyneistä threadeista ainakin päätellyt! :D
Ympäriperseet voisin vetää yksinäni kyllä jos esim. saisin kuulla jonkin erittäin masentavan uutisen liittyen itseeni tai lähimmäisiin. Muuten viina toimii kyllä aina seurajuomana omasta mielestäni.
Ja seuraavan kerran ku gnut eksyt Sörnäisiin niin tuu piipahtamaan Kustaankadulla sijaitsevassa hevi-baarissa moikkaamassa! :)

raka sanoi:
harvinaisen rehellinen postaus :D

enpä ole koskaan yksin dokannut enkä varmaan dokaakkaan.. Juopottelu on enemmänkin sellanen sosiaalinen juttu että läppä alkaa lentää rennommin pikku humalassa jne. Ei oikein aja asiaa heittää läppää yksin kotona! Tai hetkinen, lasketaanko irkki seuraksi?? :)

Tietenkin. Mikäs sen parempaa kun lähteä mökille kesäisenä tai syksyisenä päivänä ja lämmitellä saunaa sekä kalastella, jonka jälkeen voikin vetää miehekkäästi pullon viinaa huiviin. Saa olla rauhassa kännissä kun ei ole ketään korvanjuuressa lässyttämässä niitä näitä. Kuulee omat ajatukset, eikä tarvi olla sellainen perkeleen sosiaalinen kekkeruusi koko ajan, vaan saan ihan rauhassa olla jurottaa hiljaa ja olla bäissään. :kippis1:

En pahemmin ole pariin vuoteen "dokaillut", jos sellaiseksi lasketaan vasta tuntuva humala, mutta kyllä mä juon sen sixpäkin ja pari viskiä paljon mieluummin kotona kuin baarissa. Ei itse asiassa kiinnosta vähääkään lähteä mihinkään kapakkaan illanviettoon.
Sosiaalisen ryypiskelyn hoitaa koko vuoden tarpeisiin pitkä viikonloppu Provinssirokissa, tosin sekään ei tänä vuonna enää tunnu kovin houkuttelevalta vaikka liputkin on jo hommattuna.

Tbm sanoi:
Tietenkin. Mikäs sen parempaa kun lähteä mökille kesäisenä tai syksyisenä päivänä ja lämmitellä saunaa sekä kalastella, jonka jälkeen voikin vetää miehekkäästi pullon viinaa huiviin. Saa olla rauhassa kännissä kun ei ole ketään korvanjuuressa lässyttämässä niitä näitä. Kuulee omat ajatukset, eikä tarvi olla sellainen perkeleen sosiaalinen kekkeruusi koko ajan, vaan saan ihan rauhassa olla jurottaa hiljaa ja olla bäissään. :kippis1:

Tossa on jotain niin syvällistä, suomalaista. jurotus kunniaan. Joskus tulee mietittyä syntyjä syviä tai ihan vaan oltua. :worship:

Alkomahoolin nauttiminen privasti on mielestäni ihan samanlaista toimintaa kuin mikä tahansa aktiviteetti jota yksin harrastetaan. Miksi ympärille tarvittaisiin lauma muita ääliöitä? Suurimman osan läträyssessioista teen yksin koska siihen liittyy lähes aina jotain muuta toimintaa sivuun. Tällaisia voivat olla esim ruohon leikkuu, grillaaminen, pikku remontit talossa tai puutarhassa tai yksinkertaisesti hyvän leffan katsominen myöhään illalla kun muut ovat menneet nukkumaan. Punaviini laajentaa sopivasti tajuntaa ja saa erilaiset tunteet pintaan jos soittimessa pyörii hyvä dvd.

Vitutukseen en viinaksia juo vaan yleensäkin hyvän fiiliksen ollessa päällä. Nyt kun aurinko jälleen näyttäytyy talven jälkeen niin on tullut törpöteltyä enemmän kuin olisi ollut tarvis. Väite, että luuserit juovat yksin on pikkusieluisten ihmisten keksimää paskaa. Hyvän alkoholin nauttiminen auringon laskiessa, takapihan terassilla ei tarvitse muita ihmisiä pilaamaan fiiliksiä.

Jos vedetään taateli sekaisin esim päättyneen suhteen vuoksi ja itketään omaa kurjaa elämää...on tämäkin täysin inhimillistä eikä rinnastettavissa luuseritoimintaan. En edes oikein tiedä millainen ihminen olisi luuseri...kaikilla meillä kun on heikkoutemme ja murheemme. Pakkiksellakin moni itkee kurjaa kohtaloaan ja hakee myötätuntoa eikä kukaan leimaa tällaista kaveria luuseriksi. Miksi edes pitäisi?

Itselleni viinan läträäminen on nykyisin aika henkilökohtaistakin. Pieni humalatila on vaarallisen hyvä kaveri jota alkaa kaipaamaan yhä enemmän. Kohta huomaa että putkea ei saa enää poikki. Tämän olen kokenut ja siksi ehkä jotenkin kunnioittaa tuota ainetta. Pullopirun kanssa pitää olla kaveri ja sude ei saa mennä liian tuttavalliseksi...ehkä jotain sellaista, jota pidän naapureihinkin. Tervehdin ja vaihdan muutaman sanan kohteliaasti mutta se on siinä. Vitutuksen voi mennä viemään salille ja jättää sinne. Brenkkua sitten taas pikku nautinnoksi ja rentouttavaksi elementiksi.

Kaikkihan me olemme yksilöitä ja tämä on meikäläisen tapa elää viinaksien kanssa.

Tbm sanoi:

Juuri näin. :thumbs:

Ite en yksin dokaamista oo oikein harrastanut. Aloittelen yksin aika usein kun oottelen kavereita kylään mutta sekin on jäänyt viime aikoina vähemmälle kun ei oo alkomahooli maistunut. En sitä humalatilaa pidä itsessään erityisen mielenkiintoisena, joten kun juon niin juon porukassa, siinä on ainakin jotain iloa:D

Kerran olen kokeillut yksin juomista. Ei ollut kivaa. Johtui varmaan siitä, että juodessani tekee aina mieli jutella maat ja mannut ihmisten kanssa.

Nykyään olen sitä mieltä että alkoholi on paskaa ja se on kaiken pahan alku ja juuri. Niin paljon ongelmia on vaan siitä tullut. Viina on viisasten juoma, minä en sitten varmaan ole tarpeeksi viisas...

Henk. koht. en ole koskaan juonut kalsarikännejä. En vaan yksinkertaisesti nää siinä mitään järkeä. En myöskään koskaan juo ns. korjaussarjaa.

Uskon, että kalsarikännien vetäminen tasaisin väliajoin voi johtaa alkoholismiin (jos on sukurasitetta tms.) helpommin kuin tavallinen silloin tällöin baarissa kännääminen. Jos kalsarikänneistä tulee tapa niin siitä voi olla vaikea päästä irti. Lisäksi alkoholin juomisessa on se ongelma, että käyttökerrat voivat helposti ja aivan huomaamatta lisääntyä. Jos ottaa "yömyssyn" silloin tällöin niin pian saattaa huomata, että uni ei tule lainkaan ilman tätä "yömyssyä." :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom