Yksi vuosi nyt tullut käytyä salilla

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu eli oon tässä vuoden käyny salilla paino noussu varmaa sen 10kg ja penkki tulos 45->65 (tavan penkissä) sitte salilla missä käyn on sellanen outo penkki missä on se tanko "kiinni" siinä laitteessa ja se nousee suoraan ylös. siinä tulos on sen 10kg enemmän. ja nyt haluisin semmosen kunnon koko kropan treeni ohjelman et onko jtn hyviä mitä suosittelisitte en oikein ite keksi mitään tehny tähä mennessä sillee et jtn 12-20 toistoo per laite ja sen sitte teen 3 sitte laittee vaihto. monesti kantsis viikko käyvä salilla? ja sitte viel semmonen et mistä johtuu ko tuntus et selkäranka näkyy hirvee selvää jos vähäki selkää kyyristää? vaikka selkä laiteitakin teen :O , juu eipäs tässä muuta :D nii ja ikää oli n,15 ja puol .

Ku aloin käydä salilla mulle tuli 10kg kuukaudes penkkimaksimiin...

OK, mutta onkohan järkee kokeilla penkkimaksimeja, jos on käyny kuukauden salilla :D? No joo, vitsi vitsi. Harvoinhan tuolloin on niin isot raudat, että voisi loukkaantua. (tekniikka tuskin kuukauden reenamisen jälkeen on loistava :D )

No siis hmm :) Mun mielestä kannattaa kokeilla maksimeja ihan kuukauden välein koska silloin motivaatio on korkeempi ´kun huomaa että tuloksia on tullut :)
Ite en enää oo niin tiuhaan kokeillu koska tulosta ei tuu enää niin "huikeesti"

Itselläni nousi ekana vuona penkki 45kilosta->90kiloon, ja nyt on tullut sellaset 5kg kuukaudesa lisää maximeihi ja nyt Kohta olis tarkotus 110+kg saada penkistä, Jos haluat voimaa tee tiukkoja 5x5 sarjoja tietenki varmistaja mukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikö tuon 5x5 systeemin perusidea ole että ne sarjat eivät ole tiukkoja? Ja huomaa sen tulosten nousun sarjapainoissakin.

Jep, yleensä 5x5 alotetaan ihan hiluista ja korotellaan vähän joka treeniin milloin mennään edellisten sarjapainojen ohi sitten hujauksessa.

Mulla penkki vuodessa 30kg --> 90kg, nyt helppo 100kg. 3x3 toimi ja 5x5 myös, joka sarja oli tiukka ja varmistajalla. Pidemmillä sarjoilla ei tullut kuin hermoromahdus. Samalla tyylillä jatketaan, paitsi nyt haen 8 toistoa 90 kilolla, ja sen jälkeen kokeillaan maksimi.

Juu eli oon tässä vuoden käyny salilla paino noussu varmaa sen 10kg ja penkki tulos 45->65 (tavan penkissä) sitte salilla missä käyn on sellanen outo penkki missä on se tanko "kiinni" siinä laitteessa ja se nousee suoraan ylös. siinä tulos on sen 10kg enemmän. ja nyt haluisin semmosen kunnon koko kropan treeni ohjelman et onko jtn hyviä mitä suosittelisitte en oikein ite keksi mitään tehny tähä mennessä sillee et jtn 12-20 toistoo per laite ja sen sitte teen 3 sitte laittee vaihto. monesti kantsis viikko käyvä salilla? ja sitte viel semmonen et mistä johtuu ko tuntus et selkäranka näkyy hirvee selvää jos vähäki selkää kyyristää? vaikka selkä laiteitakin teen :O , juu eipäs tässä muuta :D nii ja ikää oli n,15 ja puol .

Jannu kysyy reeniohjelmaa ja porukka jauhaa jostai fakin penkkimaximin noususta vuodessa... :david:

http://www.paskasoft.com/cybercoach/ohjelma/index.html

Tolla saat jo jonku näköse.

Monesti kantsis viikko käyvä salilla? ja sitte viel semmonen et mistä johtuu ko tuntus et selkäranka näkyy hirvee selvää jos vähäki selkää kyyristää? vaikka selkä laiteitakin teen :O , juu eipäs tässä muuta :D nii ja ikää oli n,15 ja puol .

Ihan miltä itsestä tuntuu ja aika antaa periksi ja mitkä ovat tavoitteet. Mitkä ovat sinun tavoitteesi? Johtuu siitä, että selässä ei ole tarpeeksi lihaa ja joillain näkyy ihan luonnostaan erottuvasti. Selkäliikkeet ja muutenkin lihan saaminen ympärille sekä tässä asiassa selkään auttaa tähänkin asiaan aika hyvin.

Muutamia esimerkkejä:

2-jakoinen perusohjelma
3-jakoinen perusohjelma
3-jakoinen massaohjelma
4-jakoinen massaohjelma
5-jakoinen massaohjelma

Itse alotin viikko sitten tuon salilla pyörimisen. Alko oleen semmonen olo että nyt on jotain tehtävä. Maksimia en oo kokeillu, eikä kehtaakaan vielä. Aika mikkihiiri painoilla mennään toistaseks. Joskus kans 14-15 kesäsenä nousi joku 50kg. Pitää kattella jos kokeilis sitten joskus. Tavote on jossain 110 paikkeilla, aikaa puolitoista vuotta. Arviolta kyl kai nousis semmonen 70 nytten.

Mikä on "tavan penkki"?

Suositut

Back
Ylös Bottom