yksi treeniohjelma lisää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Aku-A

Banned
Eli mitä mieltä olette siitä, kun isoveljeni treenaa kuudesti viikossa 2-3 tuntia kerralla.
Sanoin että on liikaa ja yleensä treenataan 3 tai 4 kertaa viikossa 1-1.5 tuntia kerrallaan.Siihen hän kommentoi"se on semmosta sunnuntai iltapäivän hommaa":)

treenijako on:
ma:olkapäät
ti:jalat
ke:selkä
to:välipäivä
pe:hauis, ojentaja
la:forkut, pohkeet
su:rinta

Jos saisi jotain kommenttia, kiitos.

Laita se lukemaan pakkista ja massaa!Voimaa! kirja.. Veljesi treenaa liikaa oli natu tai ei.

Jos määrä korvais laadun niin kehonrakentajat tekis 12 tuntisia työpäiviä salilla.

Originally posted by Aku-A
isoveljeni treenaa kuudesti viikossa 2-3 tuntia kerralla.

treenijako on:
ma:olkapäät
.
.
.
.
la:forkut, pohkeet
Ihanko oikeasti treenaa 2-3 tuntia pelkästään olkapäitä?!?! Tai kyynärvarsia ja pohkeita!!?! :eek: Kovä jätkä, jos oikeasti pohkeita vääntää noin paljon.

Voi olla, että joku pystyy treenaamaan 6 kertaa viikossa menemättä ylikuntoon, mutta noi treenit on liian pitkiä. Koita sellaista, että aina kun veljellä treeni on venynyt yli tuntiin, niin mene tökkimään sitä silmiin --> Lopettaa treenin. Varmasti. Takuulla.

No eihän tossa toisaalta tuu kun yksi lihasryhmä kerran viikoon. Se että treeniajat on joka päivä tota luokkaa, onkin jo toinen asia.

mihin ihmeeseen veljesi käyttää 2-3 tuntia esim lauantaina? Treenaa forkkuja ja pohkeita ton aikaa? jees jees

Ei pelkällä salilla ololla tuu isoksi. Nimittäin kukaan ei pysty oleen tollai salilla, ainakaan hyvällä intensiteetillä.

EDIT: mähän oon hidas kun mikä

Lauantaina ei ole ihan niin pitkä päivä, eli kestää noin tunnin.

Ja treeniä on takana 10kk, paino noussut 50 kilosta 75kg, pituus 170cm.
Siinä ei pahemmin silmään tökita jos ite treenaa Rauman lähellä ja toinen Vantaalla.

Aika huvittava ohjelma:D ja paino noussu vielä 25kg:D. Onhan tuossa omat riskinsä nimittäin tuollainen 50% painonnousu on aika helvetin paljon. Varsinkin 170cm miehelle.

Ohjelma

Ojentaja ja rintatreenin välissä vain yksi välipäivä(treenipv sekin.) Rinta ja olkapäät peräkkäisinä päivinä. Ei kuulosta järkevältä mun mielestä. Mut tuntuuhan toi toimivan jos "lihasta" on tullut 25kg 10kk aikana, yeah right. Mistä näitä riittää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No minkälaisisa tuloksia teillä on tullut.
Ehkä toi ohjelma kuulostaa hauskalta mut hyvin se "toiminut" on ja lihas massaakin on kertynyt suht hyvin...mä oon sitä mieltä että pitää jaksaa treenaa vaan hyvin intensiivisesti ja paneutua asiaan niin ennemmin tai myöhemmin tuloksiakin rupeaa syntymään...( toi ohjelma muuten kuuluu alunperin sellaselle lääketieteen professorille joka kuuluu bodauksen / kehonrakennuksen ammattilaisiin.) Mut hei ,pistäkää lisää ajatuksianne,esim.hyvii treeniohjelmii treeni vinkkei ja mielipiteitänne.......

Toi oli siis isoveljeni tekstiä

Huomatkaa että lähtökohtana on ollut alipaino.

Nyt kun katson tuota veljesi ohjelmaa niin miten siellä salilla menee noin kauan aikaa. Treenijako on aika omalaatuinen varsinkin jos veljesi on ei ole pitkään treenannut. Minusta treeni kannattaisi jakaa pääliikkeille. Siis tyylin mm. penkkipunnerrus, kyykky ja maastaveto. Jos miehessä on puhtia niin apuliikkeet voisi sijoittaa johonkin noista päivistä niin silloin ei tarvitsisi neljättä päivää käyttää olkapäihin, ojentajiin, hauikseen, vatsoihin.

Originally posted by Aku-A
paino noussut 50 kilosta 75kg, pituus 170cm.

Kuulostaa niin hurjalta, että tarvitaan ennen-jälkeen kuvia ennenkun mä uskon tuon :) Ellei sitten suurin osa painosta ole puhdasta fläsää..

Originally posted by trebla
Kuulostaa niin hurjalta, että tarvitaan ennen-jälkeen kuvia ennenkun mä uskon tuon :) Ellei sitten suurin osa painosta ole puhdasta fläsää..

Samoin ei pysyty uskomaan. Toi olisi läskinäkin saavutus.:thumbs:

Varmasti vaikea uskoa, mutta ennen kehonrakennusta ei löydy kuvia.:)

Eilen napsittiin hieman kuvia, kattoo ny jos vaikka pistäis sinne ennen-jälkeen kuvat threadiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom