Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vois itsekin laittaa jonkinsortin päivitystä, nyt kun niin häkeltynyt tuloksistani rupean olemaan.
Paino pyörii 62-65.
Penkki 4x4 70kg:lla, tänään kaamean kevyt 80kg ykkösenä.
Kyykkyä 5x5 ja 90kg niskassa. Tuosta sallitusta tekniikasta jota kisassa käytetään, en ole tietoinen, itse kun teen niin, että reidet eivät ihan lattian kanssa samassa tasossa ole.
Maastaveto viime viikolla 100kgx4, missä sitten mahtaa maksimi majata..

MV: 160
PP: 170
TK: 145

Kehittymistä vielä on...painoa 106kg :) pääsis nyt kyykkyä ja vetoa reenaan rauhassa ettei mikään paikka räjähtäis niin olis mahtavaa..Nyt uusi bencheri tilaukseen ja 180kg ylös <3

Ootkos Max koskaan kisannut?

Tänään selailin noita sarjoja niin ei tunnu kovin kaukana olevan kärki omassa painoluokassa.

Täytyy kysyä vielä joltain kovalta nimeltä, miten minun kanattaisi jatkossa jatkaa treenaamista :P

Ootkos Max koskaan kisannut?

Tänään selailin noita sarjoja niin ei tunnu kovin kaukana olevan kärki omassa painoluokassa.

Täytyy kysyä vielä joltain kovalta nimeltä, miten minun kanattaisi jatkossa jatkaa treenaamista :P

joo onhan tuota tultu käytyä sätkimässä joissakin kisoissa..Äänekoskella kävin penkkiä nostamassa SM kisoissa <17...päin helvettiähän nämä treenit one nyt puolelta vuodelta mennyt, kesällä työt ja nyt koulu tahtoo pilata kaiken....viime kerran kävin salilla maanantaina ja näillä näkymin pääsen salille vasta ensi viikon keskiviikkona :itku: ei kannata edes toivoa mitään tulosten nousua...ja vieläkun saisi tuon takareiskan kuntoon, niin voisi edes harkita kyykkyä :itku:

onko kyseessä raakatulokset? kovia on kyllä vaikka penkki jääkin vähän kyykyn ja vedon varjoon.. :rock:

Muuten raw, paitsi kyykyssä polvisiteet. kyllähän ne tästä luulis kohta nousevan, penkki nyt kusee aina, mut vetoon pitäs tulla parin kuukauden sisäl 20kg :kippis1:

Kyykky: 130x5 joten varaa on, ykkösiä en ole uskaltanut kokeilla
Penkki: 75kg (säälittävää )
Mave: 100kg
Yht: 305kg
Ja painoa n. 95kg
14.4.05 tommosta näköjään.

Nuo kyykyt vissiin tehty aika runkkukyykkytekniikalla..
Nykyään tämmöstä:
Kyykky: ~160kg (130x6)
Penkki: ~130kg
MaVe: 180kg
YT: ~470kg

Painoa n. 93kg :D

Vähän hävettää laittaa nämä mun tulokset näkyville, kun suhteessa massaan voimataso on niin säälittävä....

Penkki 100kg x 4, maksimia en ole kokeillut vähään aikaan
Kyykky 140kg x 5, sama juttu kuin penkissä
Mave 170 kg

Noh, ei musta voimanostajaa ikinä tulekaan, riittää kun saan YT:n joskus 500 kg:aan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki(helppo) kisoissa paidalla 165 hyväksytty. Paita oli väljä ja yhtä tyhjän kanssa sillä RAW penkki on 170(ei sataakaan grammaa enempää nousisi), ei kylläkään pysäytyksellä.
Veto kisoissa suht helppo 240, varusteina vyö.
JK:ssä olen huono, johtuuko sitten pitkistä jaloista vai siitä että sitä on treenattu vasta noin puoli vuotta vai johtuneeko molemmista vai mistä en tiedä. 120 kg olen muutaman toiston siteillä ottanut pohjasta.kyykkytulos nousee kyllä kohisten, mutta mihinkään isompiin kisoihin en mene ennenku yli 200 kg menee reilusti.
niin ja penkki/veto tehty kisoissa elopainon ollessa 94.9kg. Yleensä huitelee siinä 98kg paikkeilla.

No oon 14w ja painan 63kg ja tulokset on: penkki 60, mavessa en oo vetäny maximii mut oon tehny 70kg 5 toistoa, kyykky 75kg=205kg. En tiiä onko hyvä tulos mutt en oo käyny salilla vasta ku jotain 3kk.

No oon 14w ja painan 63kg ja tulokset on: penkki 60, mavessa en oo vetäny maximii mut oon tehny 70kg 5 toistoa, kyykky 75kg=205kg. En tiiä onko hyvä tulos mutt en oo käyny salilla vasta ku jotain 3kk.

Enpä nostanu ite 14-veenä tollasia rautoja. Penkistä 40 kg, mavea en kokeillutkaan ja kyykyssä pari toistoa 50 kg:lla.

Nykyään:

Penkki 140 kg x 4, maksimi 150?
Veto 210 kg (180 kg:lla helppo ysi, ykkösvoimaa ei vaan ole)
Kyykky 200+ polvisiteillä ja vyöllä. Pohjasta.

Ihan lapsellisia painoja vielä, mutta mihinkäs tässä kiire on. Kymmenen vuoden päästä oon jo tikissä. :D

Salilla:

Kyykky 250 (vyö)
Penkki 170 (rannesiteet)
Veto 280 (vyö)

Varustetulokset sitte ku osaan varusteita käyttää.

Enpä nostanu ite 14-veenä tollasia rautoja. Penkistä 40 kg, mavea en kokeillutkaan ja kyykyssä pari toistoa 50 kg:lla.

Nykyään:

Penkki 140 kg x 4, maksimi 150?
Veto 210 kg (180 kg:lla helppo ysi, ykkösvoimaa ei vaan ole)
Kyykky 200+ polvisiteillä ja vyöllä. Pohjasta.

Ihan lapsellisia painoja vielä, mutta mihinkäs tässä kiire on. Kymmenen vuoden päästä oon jo tikissä. :D

Ok. Eli mä nostan ihan hyvin vai, ku en tiiä paljon mun ikäset yleensä nostelee?

Aika vaikee uskoa että kyykky ois noin paljoa enemmän kuin mave varsinkin noissa romuissa, tais olla aika korkea kyykky?

Niinpä, itse kyykkään 150 vyöllä+siteillä, eikä oo ees mikään atg kyykky, ja vedän silti joku 180..kumma suhde :)

Niin siis se ei ollut "kunnon" kyykky vaan hack-kyykky. Niin alhaalla käytin kun laki salli.

hmm...Enpä oo koskaan hack kyykkyä tehny, joten en tiedä liikkuuko siinä suuremmat malmit kuin normissa. Jotenkin tuntuis että voisi liikkuakkin, en sitten tiedä. Kertokaa joku joka tietää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom