yhden kuukauden dieetti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisiko kellään hyviä dieetti vinkkejä jossa tavoitteena olisi kiinteytyä ja saada lisää lihasta. Kesto 1kk. ??

Olen jo puolenvuoden ajan treenannut noin 10h per viikko, ja treeneihini kuuluu 2 jakoinen saliohjelma (eli 4xsali joka viikko), kickboxing, koripallo, lenkkeily, uinti ja ryhmäliikunnat(erityisesti zumba,bodypump ja grit strength). Ruokavalion teetätätin ravitsemusneuvojalla ja sen avulla olen saanut todella hyviä tuloksia. Kyseisessä ruokavaliossa olen pysynyt muuten oikein hyvin paitsi viimeisen 2kk ajan on tullut repsahdettua viikottaiseen herkutteluun. Kävin torstaina kehonkoostumusanalyysissä, ja helmikuun tuloksiin verraten: paino oli kasvanut 1,4kg, lihasmassa kasvanut 400g, rasvamassa noin 1kg ja rasvaprosentti oli noussut helmikuun 21,1%:sta 21.8%. Eli tulokset ovat junnanneet paikallaan/ tullut vähän takapakkia. Nyt olisi kuitenkin tarkoitus ottaa itseään jälleen niskasta kiinni ja pysyä siinä ruokavaliossa. 1kk päästä olisi tiedossa lakkias juhlat ja muuutenkin kun kohta rantakelit alkavat, niin haluaisin saada tuloksia vähän nopeammin. Eli olisiko kellään joitain hyviä ns. "superdieettejä" yhdeksi kuukaudeksi kun tavoitteena on kiinteytyä, mutta niin ettei lihas katoa?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yhdessä kuukaudessa ei ihmeitä saada aikaan. Mä lähtisin karsimaan hiilareita niin ei ainakaa vatsa pömpötä turvonneena. Miten muuten voi sanoa että tulokset junnaa paikallaan jos kahdessa kuukaudessa tullut 400g lihasta?

Noi kehonkoostumusanalyysit on niin epätarkkoja, että tuosta muutoksesta ei voi sanoa mitään. Tohon vaikuttaa vuorokaudenaika, monen päivän syömiset (mitä elimistössä vielä on kierrossa), kuinka paljon oot juonu ja liikkunu, suolat yms yms. Tosta muutoksesta tai muutenkaan kehon koostumuksesta ei ole mitään takuuta. Oletan siis, että olet ollut jossain inbodymittauksessa, etkä patologin pöydällä :D

Hauki88: Tiedän ettei yhden kuukauden aikana saa mitään ihmeitä aikaiseksi, mutta tuloksia voi nopeuttaa jos vähän teen muutoksia hetkellisesti ruokavalioon :) Tuon "junnaus-juttu" siksi koska odotin että lihasmassaa olisi kasvanut enemmän sillä treenaan niin paljon, mutta ruokavalio on ollut vähän heikollahapella. Olen melko uusi näissä ruokavalio ja treenausjutuissa niin en sitten tiedä että kuinka paljon se lihasmassa kasvaa sillai keskiverrosti parin kuukauden aikana tämmöisellä treenillä :D Onko se sitten normaalia että lihasmassa kasvaa vaan parisataa grammaa per kk tämmöisellä samantapaisella treenillä kuin mulla? Ekan ja toisen kehoanalyysin tuloksien välillä oli vähän alle 4kk aikaa ja lihasmassa oli ehtinyt kasvaa silloin usealla kilolla, mutta niin se varmaan on sitä treenaamisen "alkuhuumaa" että alussa tuloksia tulee nopeammin vai?:D

Pakkiis: Kiitti vinkistä! :) Mitä tarkoitat tuolla että kone voi alkaa takkuilemaan pahasti kun treeniä on noin paljon? Minä kun oon aika vasta alkaja näissä treenaamis jutuissa niin kaikki apu ja vinkit kelpaa, eli pitäiskö treeniä sitten vähentää vai? :o

Plank: Juu siis inbody mittauksessa ollaan oltu. Ja tiedän että koneitahan nuo on, mutta antaahan ne "jonkinlaista" osviittaa kuitenkin :) Pääasianahan oli että herkuttelun suhteen on ollut alamäkeä2kk aikana ja ihan peilistäkin näkee että tekeminen ei ole paljoakaan edennyt, niin jos jolakulla on jotain hyviä dieettejä 1kk niin pistäkää tulemaan! Ihmeitähän tuossa ajassa ei saa mutta kuitenkin edes jotain :)

10 h liikuntaa viikossa, sanotaan vaikka keskiraskasta nostaa jo kokonaiskulutusta melko paljon. Peruskulutus kumminki haukkaa jo niin ison osan energian kulutuksesta joten voi olla, että voimat ja palautuminen kärsii. Mutta toi velocityhän kestää vaan sen 4 vk. sen ajan nyt kärsii vaikka nyrkki perseessä :D

Lisää infoa: http://velocity.t-nation.com/free_o...ets-and-science/secret-to-body-transformation

Tuollehan on oma ketjukin täällä.

Ei kai se dieetti aikaa kato. Samaa dieettiä voi vetää kuukauden tai vuoden, mutta tulokset on tietty vähän eri tasoa kun tekee pidempään. Tosiaan kuukaudessa turha odottaa kovin ihmeellisiä tuloksia.

Back
Ylös Bottom