Yhden käden punnerrus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AT
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

AT

Ikä
45
Pistetääs nyt loogisena jatkona noille yhden käden leuanvedolle ja yhden jalan kyykylle vielä tämmönen kalluppi, että meneekö yhden käden punnerruksia ja montako? Itsellä vielä 10 kiloa kevyempänä meni joku 4-5 toistoa. Nyt kun kokeilin vasemmalla kädellä, meni vaan yksi ja sekin jäi vähän vajaaksi. Oikea käsi ei kestä vielä juuri mitään treeniä joten sillä ei voinu edes kokeilla, mutta tuskinpa sillä olis sen enempää menny kun vasemmalla.
Tähän samaan threadiin sit varmaan vois laittaa kaikki muutkin yhden käden/jalan/minkä tahansa muun elimen liikkeet, jos nyt jotain semmosia vielä tulee mieleen, ettei ole kohta ensimmäisellä sivulla kymmentä erilaista "montako yhden sen ja sen sitä ja sitä menee?" -threadia.

Vasemmalla kädellä oon koittanu ni muutaman eli jotain 3 toistoa sain tehtyä. oon siis vasuri... oikeella käellä ei oikeen saa tuntumaa...

Pexi87 sanoi:
Vasemmalla kädellä oon koittanu ni muutaman eli jotain 3 toistoa sain tehtyä. oon siis vasuri... oikeella käellä ei oikeen saa tuntumaa...

Vastaava tilanne, mutta toisin päin...

Kyllä niitä aina puolisen tusinaa mättää. Paitsi nyt kun oli olkapää/ojentajareeni äsken.

kymmenennen toiston jälkeen lopahti mielenkiinto. Menishän noita vielä pari. Vasemmalla kädellä pari vähemmän.
Mites muuten, montako punnerrusta saatte käsillä seisonnasta? Itse kiskaisin 9 kpl.

yhden käden punnerruksia on sillointällöin tullu tehtyä...olisko jossain 15 paikkeilla mitä kummallakin kädellä menee.
Ihan vaan motivaationa että maailmanennätys yhden käden punnerruksissa minuutissa on 92 kappaletta!!!

Ankka sanoi:
kymmenennen toiston jälkeen lopahti mielenkiinto. Menishän noita vielä pari. Vasemmalla kädellä pari vähemmän.
Mites muuten, montako punnerrusta saatte käsillä seisonnasta? Itse kiskaisin 9 kpl.
Kokeilin käsinseisonnasta punnerruksia,punnersin 13,ois ehkä menny vielä 2

Te jotka saatte yhden käden punnerruksen, kertokaa penkkituloksenne prosentteina verrattuna kehonpainoon. Eli esim 100kg körmyn penkkitulos on 150kg, niin vastaus olisi 150%. Vähän saisi osviittaa onko vielä pitkä matka :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ressukka, yhden käden punnerrus ei ole oikein muusta kuin tekniikasta kiini. telkkarissa tämä tiia piili (tai joku jumppaaja) näytti tekniikkaa tuohon.

jalat mahdollismman leveelleen, toisella kädellä saman puolen takareidestä kovaa kiini. sitten liike niin että kyynerpää menee sivulle..

itsekkin tuota koitin niin jonkun kahdeksan viitin punnertaa.. olisi vissiin muutama vielä mennyt.

niin.. tuo kysytty tällä hetkellä arvioituna ainakin 180%.. (maksimit katotaan vasta viikonloppuna).

No sitten yhden kaden punnerus kasillaseisonnasta, vahan niinkuin se yhden kaden ristiriipunta Kummelissa

punnerrus

Oikealla kädellä menee 20, vasemmalla about 10.

Vasurilla menee 54 yhellä kädellä punnerruksia. oikeeta kättä en oo jaksanu kokeilla. en reenaa tota oikee mitenkää, mut jos reenaisin niin eiköhän se olis pirusti kovempi. Ikää 15 vuotta. Painoo on aamu paino 66,6 kg ja sali paino vaatteil 68,4 kg. Penkistä 105 kg paidalla. 85 kg x 9 raakana. Elikkä raakana 102,5-107,5 kg penkistä.

54? nyrkki rinnan ja maan välissä vai semmosia 3cm nytkytyksiä? ja penkistä sama paidalla ja raakana? :D no ei se mitään, ei kaikki osaa siitä paidasta hyötyjä ottaa.rispektit

Intin lopussa eli viime heinäkuussa meni 10 kummallakin kädellä. Sen jälkeen on paino taas lähteny nousuun niin ei noin paljoa enää mene.

Suositut

Back
Ylös Bottom