kuvitteellista paskanjauhantaa
Mä aion nyt perustaa ainakin miljardin eurooppalaisen nimeä tavoittelevan adderssin, joka tavoittelee tähän maahan talousreformia: perustulo 700 euroa, eiku 800 euroa, kaikille (paitsi niille kapitalisti sioille, ne vankilaan) ja energian säästö ydinpommit purkamalla. Eetu ja mä voitaisiin kirjoitella tekstejä ja järkkäillä tapahtumia niin kaikilla on hyvä mieli, eikä tarttis pelätä niitä räjähteleviä plutonium-fissioita. Tavaroiden hinnat sais laskemaan ja niihin olis varaa jos kauppiaat pakottais alentamaan hintoja 50% (ja se perkeleen kapitalistisikojen keksintö alv otettais pois). Joskus myöhemmin ne hinnat voisi kokonaan poistaa ja jakaa tavarat kaikille ketkä niitä tarvitsee, luetaan vaan Marx-sedän kirjasta että miten. Sittenku mikään ei maksais mitään, mutta saatais silti perustulo, jäis rahaa säästöön ja voitais käydä Amsterdamissa ja Intiassa lomailemassa.
Mitä järkeä meiän on käyttää jotain 60-luvuilta peräisin olevia reaktoreita? Nehän on hirveän vaarallisia ja likaisia, senhän tajuaa kuka vaan joka näkee 60-luvulta olevan autonromun! Mä en ainakaan halua kasvattaa lapsia jos joutuu jatkuvasti pelkäämään ydintuhoa. En tajua miten Suomen hallitusneuvosto voi olla ydinsodan puolella. Sen on pakko olla ylikansallisten yritysten ja yrjöpuskan salajuoni.