lebanderi sanoi:Ja eiköhän tuo läskien määrä johtunut suoraan unen vähyydestä.
Sitähän minä juuri hienovaraisesti vihjaisinkin. :kippis1:
En tosin ihan noin suoraa korrelaatiota vetäisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lebanderi sanoi:Ja eiköhän tuo läskien määrä johtunut suoraan unen vähyydestä.
Katabolic sanoi:Itse olen pirteimmilläni ~8 tunnin yöunien jälkeen. Riippuu tosin vähän miten on edellisinä öinä nukkunut. Esimerkiksi jos on nukkunut monta päivää vaikkapa 9 tunnin unia, pärjää pari yötä ~6 tunnin unilla helposti.
ruikkuraineri sanoi:Tutkimusten mukaan yli 9 tuntia yössä nukkuvat sairastelevat enemmän ja ovat väsyneempiä kuin 7-8½h nukkuneet.
modified sanoi:Jokin firma mainostaa herätyskelloa, mikä toimii siten, että siinä oleva valo kirkastuu kunnes sitä herää. Toimiikohan tuollainen oikeasti?
modified sanoi:Kenellä muulla nyt keväällä ongelmana se, että nousee jokapäivä auringon noustessa? Riippumatta siitä koska laittaa nukkumaan herää aina kuuden jälkeen. Toisaalta aamulla herää myös virkeänä juuri tästä johtuen.
Nukun säännöllisesti sellasen 0-10 tuntia yössä.. Nyt on taas yks suht vähäuninen yö. Kauniisti aurinko nousi äsken. Mietin pitäiskö mennä puolekstoista tunniks nukkumaan vai kukkua koko yön hereillä. Pakkiksella ei taida olla ketään hereillä.
Sorry avautuminen, unenpuute vaivaa.
Siron valisti mua toisessa threadissä että pahimman fiiliksen saa jos nukkuu sen 1-2 h. Toisaalta taas jossain nukkumisopuksessa luki että 20 minuuttiakin on parempi kuin ei mitään. Omakohtaisen kokemukseni perusteella fiiliksen hirveys riippuu tilanteesta, joskus on sellanen väsyneenhilpeä olo jos on koko yön valvonut, toisinaan taas vituttaa. Ja joskus parin tunnin yöunet helpottaa, kun taas toisinaan herätessään tuntee kuin haudasta nousis. Mitäs kokemuksia muilla on tästä?