Onkohan tuo ilta drinkki tosiaan niin tärkeä? Itse juon jos on jäänyt päivällä syömiset vähemmälle, tai ei löydy illalla rahkaa jääkaapista.
Minulle tuo ilta drinkki on se jossa tasapainoitetaan päivän syöntiä, eli jos on ollut liian vähän kaikkea heitän sekään maltoa, prodea ja rypsäriä.
Jos taas on tullut syötyä sopivasti pelkkää proteiinia ja jos liikaa saatan jättää kokonaan pois.
Mielestäni siitä, onko nälkä aamulla näkee olisiko pitänyt vetää se drinkki vai ei. Mutu.
Siitä kirjoitustaidosta sinua kai nälvittiinkin tuolla aiemmin.
Uskoisin että go a head tarkoittaa mene pää.
Go ahead taas enemmänkin sitä mitä sinä hait.
En kyllä mene takuuseen, saatta olla että on ihan tämä minun juttu.
Minulle tuo ilta drinkki on se jossa tasapainoitetaan päivän syöntiä, eli jos on ollut liian vähän kaikkea heitän sekään maltoa, prodea ja rypsäriä.
Jos taas on tullut syötyä sopivasti pelkkää proteiinia ja jos liikaa saatan jättää kokonaan pois.
Mielestäni siitä, onko nälkä aamulla näkee olisiko pitänyt vetää se drinkki vai ei. Mutu.
NGV sanoi:Siis tuommoinen sanonta on jos et sattunut tietämään, ainenkin Intian seudulla, kun siellä olen about 5 vuotta elämästäni ollut, ainut juttu mikä mun englannin kielen taidossa on mätää, on se kirjoittaminen. Kuulemma englannin maikan mielestä osaan lukea, ymmärtää puhutte ja ymmärtää lukemaani ja puhua ja kuulemma vielä hyvällä aksentilla tosin tämän jälkeen haukku pystyyn mun kirjoitus taidon.. :itku:
Siitä kirjoitustaidosta sinua kai nälvittiinkin tuolla aiemmin.
Uskoisin että go a head tarkoittaa mene pää.
Go ahead taas enemmänkin sitä mitä sinä hait.
En kyllä mene takuuseen, saatta olla että on ihan tämä minun juttu.