Yöproteiinista

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joka päivä sitä on otettava myös yöprotu. Lihas kasvaa just niinä lepopäivinä ja se protu on silloin vähintään yhtä tärkeässä asemassa. Ja joku 40-50 g on hyvä annos kerralla, vähän tietty riippuu omasta painostakin. 100 kg mies tarttee enemmän mitä 60 kg mies. ;)

Mites eikö hera + rypsäri + maito ole hyvä yötä vasten? niin ettei nyt välttämättä tarvi maitoproteiinia olla, jos on rasvoja samassa hidastamassa?

kosworth sanoi:
Mites eikö hera + rypsäri + maito ole hyvä yötä vasten? niin ettei nyt välttämättä tarvi maitoproteiinia olla, jos on rasvoja samassa hidastamassa?
Hmm ei vältämättä tarvii, mutta ei kaseiinia voita mikään, meinaan siinä ei oo hirveesti hiilariia ja hiilaria ei tarvitse nautiskella illalla tosin jos haluaa fläsää niin go a head..

kosworth sanoi:

Hyvin kelpaa tuo kombo. Ite ainakin käytän just samaa.

Vähä kuulostaa oudolta tuo rasvojen hidastaminen. Hyviä rasvoja on hyvä saada ennen nukkumaan menoa, mutta ei kai rasvat hidasta protskun imeytymistä? Siis näin ollen vaikuta imeytymis nopeuteen? Ei minusta ainakaan, mutta todellakaan varmaa tietoa ei ole....

Viisaampien vastauksia odotellessa....

Jin sanoi:
Vähä kuulostaa oudolta tuo rasvojen hidastaminen. Hyviä rasvoja on hyvä saada ennen nukkumaan menoa, mutta ei kai rasvat hidasta protskun imeytymistä? Siis näin ollen vaikuta imeytymis nopeuteen? Ei minusta ainakaan, mutta todellakaan varmaa tietoa ei ole....

Viisaampien vastauksia odotellessa....
Kyllähän ne vain (rasvat) hidastavat proteiinin imeytymistä.

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459879
Hyvää tietoa yöproteiineista.
Tuo hiilarin ottohan on ihan hyödyksi, jos treeni painottuu iltaan, jos täydennetään niitä lihasten hiilarivarastoja, mutta jos aamulla treenaa niin ei se kovinkaan tarpeelliselta tunnu.

Doggoned sanoi:
"The reason I'm telling you this is because I've recently discovered Batman's secret weapon for muscle growth. No, it isn't a result of some fancy new training gadget that only he could afford, or because he gets an extra T boost from making out with hot chicks like Catwoman. Hell, it's not even because he changes actors every damn movie he makes! The real secret behind Batman's muscular physique lies in his lack of fasting throughout the night. "

:lol2:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
NGV sanoi:
Hmm ei vältämättä tarvii, mutta ei kaseiinia voita mikään, meinaan siinä ei oo hirveesti hiilariia ja hiilaria ei tarvitse nautiskella illalla tosin jos haluaa fläsää niin go a head..

go a head :lol2:

Vissiin jääny sulla enkuntunnit vähän useampaan kertaan väliin :D

Mitä jos pysyttäisiin suomessa?

tossa Twinlabin mainoksessa oli, että proteiinia pitäis AINA vetää hiilareiden kanssa. ne parantavat toistensa tehoa. siis jos ottaa yhtäaikaa. joten siks vedän illalla pari leipää, jossa päällä sitten jotain, esim kananmunaa tai sitten rahkaa ja yhden leivän. mutta kumminkin, että sitä hiilaria tulis ainakin vähän, tosin jsokus vedin 4 leipää ja kaikkee, joten siitä olen vähentänyt :D

KSENA sanoi:
tossa Twinlabin mainoksessa oli, että proteiinia pitäis AINA vetää hiilareiden kanssa. ne parantavat toistensa tehoa. siis jos ottaa yhtäaikaa. joten siks vedän illalla pari leipää, jossa päällä sitten jotain, esim kananmunaa tai sitten rahkaa ja yhden leivän. mutta kumminkin, että sitä hiilaria tulis ainakin vähän, tosin jsokus vedin 4 leipää ja kaikkee, joten siitä olen vähentänyt :D

Mainospuheet o monesti :david: -kamaa

Käykö yöprodeksi valion raejuustopurkki (200g) pelkästään? Painan sellaset 82kg.Onkos tuo yöproden ottoajankohta siinä juuri ennen nukkumaanmenoa?

juham85 sanoi:
Käykö yöprodeksi valion raejuustopurkki (200g) pelkästään? Painan sellaset 82kg.Onkos tuo yöproden ottoajankohta siinä juuri ennen nukkumaanmenoa?

Eiköhän se riitä, kuitenkin 30-40g merkistä riippuen proteiinia. Hyvä ajankohta on noin ½-1 tunti ennen nukkumaanmenoa. Toisaalta jos päivän aikana on jääny muuten proteiinin saanti niukemmille ni iltapalana voi vetää reilumminkin proteiinia.

KSENA sanoi:
proteiinia pitäis AINA vetää hiilareiden kanssa

Puhtaasti anabolian kannalta tuossa on perää. Hiilaria ei tosin hirveästi tarvitse vetää insuliinin eritystä varten.

anticube sanoi:
go a head :lol2:

Vissiin jääny sulla enkuntunnit vähän useampaan kertaan väliin :D

Mitä jos pysyttäisiin suomessa?
Siis tuommoinen sanonta on jos et sattunut tietämään, ainenkin Intian seudulla, kun siellä olen about 5 vuotta elämästäni ollut, ainut juttu mikä mun englannin kielen taidossa on mätää, on se kirjoittaminen. Kuulemma englannin maikan mielestä osaan lukea, ymmärtää puhutte ja ymmärtää lukemaani ja puhua ja kuulemma vielä hyvällä aksentilla tosin tämän jälkeen haukku pystyyn mun kirjoitus taidon.. :itku:

Onko kellään ruokaohjelmassa tuollainen yödrinkki josta T-Nationin artikkelissakin puhuttiin? Kokemuksia?

Nimim. Kuitenkin kuselle

Belmondo sanoi:
Onko kellään ruokaohjelmassa tuollainen yödrinkki josta T-Nationin artikkelissakin puhuttiin? Kokemuksia?

Mulla on ollu joulun jälkeen mun "ohjelmassa" yödrinksu. Emmä tiedä vielä muuta ku että aamulla ei ole yhtä älytön nälkä kuin ilman drinksua. Mun täytyy vaan toimia sen verran hiljaa että tuhraantuu liikaa aikaa ton kanssa ja ehdin piristyä. Uskomatonta, tiedän. Koska en saa unta välittömästi yöseikkailujen jälkeen niin olen nyt kevyellä viikolla jättänyt pois ja dieetillä jätän myös väliin. Tiheään treenatessa (korkea MPS) suaattapi olla hyötyä. Ainakin joulun jälkeen tuli aika nopeesti massaa.

en tiedä, vedän maitoo illalla ja se riittää. syön kumminkin yleensä 1,5h ennen nukkumaan menoa, joten kai se ees vähän auttaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom