Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenari sanoi:Jep, itellä painoa vain 65kg, niin oisko joku 30-40g hyvä määrä?
Hmm ei vältämättä tarvii, mutta ei kaseiinia voita mikään, meinaan siinä ei oo hirveesti hiilariia ja hiilaria ei tarvitse nautiskella illalla tosin jos haluaa fläsää niin go a head..kosworth sanoi:Mites eikö hera + rypsäri + maito ole hyvä yötä vasten? niin ettei nyt välttämättä tarvi maitoproteiinia olla, jos on rasvoja samassa hidastamassa?
kosworth sanoi:Mites eikö hera + rypsäri + maito ole hyvä yötä vasten? niin ettei nyt välttämättä tarvi maitoproteiinia olla, jos on rasvoja samassa hidastamassa?
Kyllähän ne vain (rasvat) hidastavat proteiinin imeytymistä.Jin sanoi:Vähä kuulostaa oudolta tuo rasvojen hidastaminen. Hyviä rasvoja on hyvä saada ennen nukkumaan menoa, mutta ei kai rasvat hidasta protskun imeytymistä? Siis näin ollen vaikuta imeytymis nopeuteen? Ei minusta ainakaan, mutta todellakaan varmaa tietoa ei ole....
Viisaampien vastauksia odotellessa....
"The reason I'm telling you this is because I've recently discovered Batman's secret weapon for muscle growth. No, it isn't a result of some fancy new training gadget that only he could afford, or because he gets an extra T boost from making out with hot chicks like Catwoman. Hell, it's not even because he changes actors every damn movie he makes! The real secret behind Batman's muscular physique lies in his lack of fasting throughout the night. "Doggoned sanoi:http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459879
Hyvää tietoa yöproteiineista.
NGV sanoi:Hmm ei vältämättä tarvii, mutta ei kaseiinia voita mikään, meinaan siinä ei oo hirveesti hiilariia ja hiilaria ei tarvitse nautiskella illalla tosin jos haluaa fläsää niin go a head..
KSENA sanoi:tossa Twinlabin mainoksessa oli, että proteiinia pitäis AINA vetää hiilareiden kanssa. ne parantavat toistensa tehoa. siis jos ottaa yhtäaikaa. joten siks vedän illalla pari leipää, jossa päällä sitten jotain, esim kananmunaa tai sitten rahkaa ja yhden leivän. mutta kumminkin, että sitä hiilaria tulis ainakin vähän, tosin jsokus vedin 4 leipää ja kaikkee, joten siitä olen vähentänyt :D
juham85 sanoi:Käykö yöprodeksi valion raejuustopurkki (200g) pelkästään? Painan sellaset 82kg.Onkos tuo yöproden ottoajankohta siinä juuri ennen nukkumaanmenoa?
KSENA sanoi:proteiinia pitäis AINA vetää hiilareiden kanssa
Siis tuommoinen sanonta on jos et sattunut tietämään, ainenkin Intian seudulla, kun siellä olen about 5 vuotta elämästäni ollut, ainut juttu mikä mun englannin kielen taidossa on mätää, on se kirjoittaminen. Kuulemma englannin maikan mielestä osaan lukea, ymmärtää puhutte ja ymmärtää lukemaani ja puhua ja kuulemma vielä hyvällä aksentilla tosin tämän jälkeen haukku pystyyn mun kirjoitus taidon.. :itku:anticube sanoi:go a head :lol2:
Vissiin jääny sulla enkuntunnit vähän useampaan kertaan väliin :D
Mitä jos pysyttäisiin suomessa?
Belmondo sanoi:Onko kellään ruokaohjelmassa tuollainen yödrinkki josta T-Nationin artikkelissakin puhuttiin? Kokemuksia?